Dat mag hoor, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oui, die heb ik gemaakt, en bedankt. Ik ben er eigenlijk best trots op.
Terecht, het contrast tussen het jongetje en het witblauwe water is erg mooi. Haarscherp ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oui, die heb ik gemaakt, en bedankt. Ik ben er eigenlijk best trots op.
7:48.965quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga m'n 8:01.425 proberen te verbeteren.
#42 F1 GTR; fasten your seatbelts.
7:45.261.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
7:48.965.
Enorme verbetering, maar dat is ook niet zo verwonderlijk op een circuit van 20.99 km..
in a'dam vandaag nog geen regen gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:43 schreef errrrr het volgende:
Wat een weer vandaag... ochtend regen: fiets naar m'n werk: droog, werk: regen, pauze: zon, middag: regen, fiets terug: zon, nu: regen... geen touw op te trekken
Vandaag btw nogal veel klantenservice gezeten, best cool, alleen weet ik veel dingetjes nog niet :'
Zou idd zeker voor een centrino of turion gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
in a'dam vandaag nog geen regen gehad...
vandaag introductie dag gehaden er ook achter gekomen dat het in het bezit zijn van een laptop toch wel erg handig is (had ik ook al verwacht). Die kerel (2e jaars) die de school beetje liet zien zij dat dat toch wel erg aan te raden is. Wil wel een beetje knappe laptop dus word waarschijnlijk de Acer Aspire 5024WLMi of de 1692WLMI
![]()
Jap ben er nog niet helemaal uit welke het word. De gene met de Turion of de gene met de centrino die geen 64bit cpu heeft maar wel meer geheugen en een snellere hdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou idd zeker voor een centrino of turion gaan
En tsja, zeker bij inf. is een laptop toch wel erg handig
Was je introductie een beetje cool? Kroegentocht door A'dam?
Heerlijk, voetballen in de regen met wat gedonder op de achtergrond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Onweer, computer uit, boek uit m'n tas.
Beste wolken ook.
Psst, wat denk je? Spannend, goed geschreven en ik wil meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
psst Hans,wat vond je van HP6?
whahahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:18 schreef MrAli het volgende:
Van Patrick op de Cel 4 site:
http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=19756
Bij mij ¤ 830, subtiel verschil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef errrrr het volgende:
Hm, als ik het zo zie heeft de vakantie me rond de ¤ 1000 gekost... best prijzig, maar het was het zeker waard
Dat mag je wel zeggen ja, maarja, het verschil zal 'm wel zitten in dat gezuip van Hans, wat jij niet doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bij mij ¤ 830, subtiel verschil.
Dat kan aardig oplopen inderdaad, zeker met die cocktails enzo. Bovendien zijn Hans & Niels ook wat vaker uit eten gegaan enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen ja, maarja, het verschil zal 'm wel zitten in dat gezuip van Hans, wat jij niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |