Dat mag hoor, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oui, die heb ik gemaakt, en bedankt. Ik ben er eigenlijk best trots op.
Terecht, het contrast tussen het jongetje en het witblauwe water is erg mooi. Haarscherp ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oui, die heb ik gemaakt, en bedankt. Ik ben er eigenlijk best trots op.
7:48.965quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga m'n 8:01.425 proberen te verbeteren.
#42 F1 GTR; fasten your seatbelts.
7:45.261.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
7:48.965.
Enorme verbetering, maar dat is ook niet zo verwonderlijk op een circuit van 20.99 km..
in a'dam vandaag nog geen regen gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:43 schreef errrrr het volgende:
Wat een weer vandaag... ochtend regen: fiets naar m'n werk: droog, werk: regen, pauze: zon, middag: regen, fiets terug: zon, nu: regen... geen touw op te trekken
Vandaag btw nogal veel klantenservice gezeten, best cool, alleen weet ik veel dingetjes nog niet :'
Zou idd zeker voor een centrino of turion gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
in a'dam vandaag nog geen regen gehad...
vandaag introductie dag gehaden er ook achter gekomen dat het in het bezit zijn van een laptop toch wel erg handig is (had ik ook al verwacht). Die kerel (2e jaars) die de school beetje liet zien zij dat dat toch wel erg aan te raden is. Wil wel een beetje knappe laptop dus word waarschijnlijk de Acer Aspire 5024WLMi of de 1692WLMI
![]()
Jap ben er nog niet helemaal uit welke het word. De gene met de Turion of de gene met de centrino die geen 64bit cpu heeft maar wel meer geheugen en een snellere hdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou idd zeker voor een centrino of turion gaan
En tsja, zeker bij inf. is een laptop toch wel erg handig
Was je introductie een beetje cool? Kroegentocht door A'dam?
Heerlijk, voetballen in de regen met wat gedonder op de achtergrond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef -Mzraki- het volgende:
Onweer, computer uit, boek uit m'n tas.
Beste wolken ook.
Psst, wat denk je? Spannend, goed geschreven en ik wil meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:17 schreef DearPrudence het volgende:
psst Hans,wat vond je van HP6?
whahahahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:18 schreef MrAli het volgende:
Van Patrick op de Cel 4 site:
http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel.php?id=19756
Bij mij ¤ 830, subtiel verschil.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef errrrr het volgende:
Hm, als ik het zo zie heeft de vakantie me rond de ¤ 1000 gekost... best prijzig, maar het was het zeker waard
Dat mag je wel zeggen ja, maarja, het verschil zal 'm wel zitten in dat gezuip van Hans, wat jij niet doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bij mij ¤ 830, subtiel verschil.
Dat kan aardig oplopen inderdaad, zeker met die cocktails enzo. Bovendien zijn Hans & Niels ook wat vaker uit eten gegaan enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen ja, maarja, het verschil zal 'm wel zitten in dat gezuip van Hans, wat jij niet doet.
Bizar, heb je nog wel dollars over voor snowboarden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:10 schreef errrrr het volgende:
Hm, als ik het zo zie heeft de vakantie me rond de ¤ 1000 gekost... best prijzig, maar het was het zeker waard
he! Wij hebben ook google earth.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
Kees: contanten wel meegeteld?
En Ali: nee, geen tijd, oom is er... gezellig, hebben we het over Google Earth. Ouders te laten zien, denk ik ga ook even vakantiebestemmingen bekijken. Vet joh, Rome is echt mooi. Je kan gewoon zien waar wij een broodje pindakaas op de Sint Pieter hebben zitten eten, prachtig is dat
Ik heb zo m'n twijfels of ik wel meega of niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bizar, heb je nog wel dollars over voor snowboarden dan?.
Weet je dat zeker want ik meen dat ik hem toen gelijk op de lan weer terug heb gegeven aan jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef errrrr het volgende:
Hé Niels, jij hebt mijn XP SP1 cd toch nog liggen? Die heb ik nodigEn jij moet je tent toch nog ophalen -> kom 's langs
Het leven is vol met twijfels, soms moet je gewoon een keuze maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n twijfels of ik wel meega of niet.
Jep, ook meegeteld. Het komt voornamelijk door dat uitgaan en uit eten gaan, denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
En Ali: nee, geen tijd, oom is er... gezellig, hebben we het over Google Earth. Ouders te laten zien, denk ik ga ook even vakantiebestemmingen bekijken. Vet joh, Rome is echt mooi. Je kan gewoon zien waar wij een broodje pindakaas op de Sint Pieter hebben zitten eten, prachtig is dat
Hoezo zo vroeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Oefeningen gedaan, ik ga lezen en dan slapen. Morgen om 7 uur weer de wekker.
Het had geen haast hoor, en waarschijnlijk zou het maar 5 min werk zijn ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
Heus niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n twijfels of ik wel meega of niet.
Jij bent ook gewoon niet zo slim.quote:
Ruben, lees eens the description van de foto, en bekijk de foto die ervoor staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, ik zit even je devianart te bekijken Esmé, heb je bij die Clouded Sun soms een polarisatiefilter (oid) gebruikt? Daar hadden ze het over in dat fotografieboek van m'n zus, dat je die kunt gebruiken om kleuren meer naar voren te trekken.
Zo niet dan heeft Sint Maarten wel erg indrukwekkende panoramics.
Het is inderdaad vaak meer het juiste moment dan de juiste plaats, maar er zitten echt mooie foto's tussen, vooral van de lucht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ruben, lees eens the description van de foto, en bekijk de foto die ervoor staat.
Maar de andere foto's zijn wel normaal, en sxm heeft zeker indrukwekkende luchten, maar dat heeft Texel ook absoluut.
Ohja, nu zie ik het. Ik klik eigenlijk altijd direct op de vergroting, vandaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ruben, lees eens the description van de foto, en bekijk de foto die ervoor staat.
Maar de andere foto's zijn wel normaal, en sxm heeft zeker indrukwekkende luchten, maar dat heeft Texel ook absoluut.
Ik ga voor mijn profielwerkstuk samen met Romke een workshop houden, dus ik kanzelfniks kiezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ohja, nu zie ik het. Ik klik eigenlijk altijd direct op de vergroting, vandaar.
Maar je hebt hem dan mooi bewerkt, het is een goed plaatje geworden.
En het is inderdaad zo dat Texel ook vaak mooie zichten heeft, dat heeft me ook in eerste instantie aan fotografie laten denken. Ik denk dat ik dit jaar fotografie kies bij theaterweek, dat was wel een aanrader volgens mijn zus..
Maar dit mag niet onder de baas z'n tijd. Terug aan het werk!.
wel jammer van die medion camera, zie je af en toe toch welquote:
Ja, ik heb een aantal foto's met een andere toestel genomen omdat ik toevallig die bij de hand had, en die jongen was niet voor mij aan het poseren, dus ik moest wel snel zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
wel jammer van die medion camera, zie je af en toe toch wel(in ruis...). Net als met mijn ding dus... Verder prachtige plaatjes
Net met pa de schutting afgebroken, we krijgen nu een gemetseld muurtje... alleen dat glasvezel is fijn, in je armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |