Ken je Skype al?quote:Google Talk: www.google.com/talk is echt vet. Gmail nodig, maar superstrak .
Als dit met msn compatible wordt ga ik er echt voor .
Aye, nog nooit geprobeerd maar wel veel over gehoord.quote:
Niet direct, maar wel:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het wordt sowieso nooit met msn compatible. Google heeft een eigen protocol voor haar im-client en daarbij is dan een skype-achtig iets geintegreerd. Dus iedereen zal MSN aan de kant moeten zetten en op Talk over gaan, dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren.
Desalniettemin ziet het er zeker netjes uit, Google is goed bezig.
quote:Google Talk is gebaseerd op het open xmpp-platform (extensible messaging and presence protocol) en kan dus contact maken met programma's als Trillian en Gaim. Hiermee is het mogelijk om, indirect, te chatten met bijvoorbeeld MSN Messenger-gebruikers.
Ja echt relaxede layout en geen overbodige toeters en bellenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Google Talk: www.google.com/talk is echt vet. Gmail nodig, maar superstrak.
Als dit met msn compatible wordt ga ik er echt voor.
Leuk programma, maar echt niet aan beginnen. Zit vol met gigantische ladingen spyware.quote:
Protocollen kunnen gekraakt worden, hoe denk je anders dat er Linux clients zijn voor MSN?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het wordt sowieso nooit met msn compatible. Google heeft een eigen protocol voor haar im-client en daarbij is dan een skype-achtig iets geintegreerd. Dus iedereen zal MSN aan de kant moeten zetten en op Talk over gaan, dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren.
Desalniettemin ziet het er zeker netjes uit, Google is goed bezig.
Dat zou inderdaad leuk zijn.quote:
Dat valt bij mij anders heel erg mee. Ik zou bijna zeggen dat dat onzin is wat je zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Leuk programma, maar echt niet aan beginnen. Zit vol met gigantische ladingen spyware.
En praten via msn (spreken, dus niet typen) gaat ook prima.
Moet nog iets van vijftig bladzijdes, gaat vanavond ook zeker lukkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:31 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb gisteravond om half 4 Harry Potter 6 uitgelezen en ik had traantjes in mijn ogen. Toen voelde ik mij helemaal Harry Potterie.![]()
Helaas valt dat niet mee, maar vergeet niet dat je er niets van hoeft te merken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat valt bij mij anders heel erg mee. Ik zou bijna zeggen dat dat onzin is wat je zegt.
Een beetje hier foto's posten maar geen antwoord geven op msn he, tssk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
Vandaag was de hond van de buren trouwens weer even bij ons, lief beest is dat toch... ik zat ff met ma's ixus 50 te spelen, ook een cool ding: resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
(nouja, beetje opschieten met kijken, want router staat niet al te lang meer aan)
Oh, ik zie het al, Ajax. Tja.quote:
"we"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef MrAli het volgende:
Eerste helft speelden we slecht, en kwamen we ook achter, de tweede helft begonnen we al een stuk beter en kwamen we al snel op 1-1 door een mooi afstandsschot van Ryan Babel. Daarna ging het alleen maar beter en schoot Wesley Sneijder met links prachtig in de kruising.Dat was sowieso mooi voor hem, want hij was al een aantal wedstrijden gepasseerd en ook deze wedstrijd mocht ie niet beginnen, bij deze zijn sportieve revenge, die nog eens bekrachtigd doordat hij ook de 3-1 maakte.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Moet nog iets van vijftig bladzijdes, gaat vanavond ook zeker lukken
Werd af en toe een beetje afgeleid door een doelpunt, verder schoot het wel op... was vanochtend pas halverwege
Als ik over Ajax praat heb ik het altijd over 'we', dat hoort zo!quote:
Het valt dus wel mee, wij hebben gewoon zero aan spyware met skype, okee?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Helaas valt dat niet mee, maar vergeet niet dat je er niets van hoeft te merken.
Het was vroeger iig wel heel erg, toen ben ik er ook mee gekapt.
De makers moeten namelijk toch ergens hun geld vandaan halen, en dat doen ze net als met dat kutprogramma Kazaa (van dezelfde makers) doormiddel van spyware en (in Kazaa iig) reclame.
Dat valt te merkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het valt dus wel mee, wij hebben gewoon zero aan spyware met skype, okee?!
En ik weet heus wel dat je er af en toe niks van hoef te merken, maar wij hebben ook heus wel zo'n spyware detector op onze pc staan, meerdere zelfs. Dus.
Ik erger me een beetje aan je bijdehand-/wijsneuzerigheid.
Ronde Dikke Tesselaar is lekkerder!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat valt te merken.
Ik ga de hoornderring opsnoepen,.
Helaas heb ik er net 41 dingen uit getrokken, meer als ik zelf had verwacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het valt dus wel mee, wij hebben gewoon zero aan spyware met skype, okee?!
En ik weet heus wel dat je er af en toe niks van hoef te merken, maar wij hebben ook heus wel zo'n spyware detector op onze pc staan, meerdere zelfs. Dus.
Ik erger me een beetje aan je bijdehand-/wijsneuzerigheid.
Dan doe jij iets fout.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Helaas heb ik er net 41 dingen uit getrokken, meer als ik zelf had verwacht.
Maar hier wou ik het dan maar bij laten.
Tsja, of juist niet natuurlijk.quote:
Aaaagh, Ali, l o g i c a, het is toch beter geen spyware te hebben dan wel, lijkt me dus echt dat jij iets fout doet. Alhoewel jij lijkt te denken dat iedereen alles fout heeft en jij het altijd bij het rechte eind hebt.quote:
Als ik er na het installeren van Skype opeens 41 uit haal...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Aaaagh, Ali, l o g i c a, het is toch beter geen spyware te hebben dan wel, lijkt me dus echt dat jij iets fout doet.
Dat valt best wel mee.quote:Alhoewel jij lijkt te denken dat iedereen alles fout heeft en jij het altijd bij het rechte eind hebt.![]()
Ok.quote:Niels:![]()
Maar Ali, je hebt wel gelijk in 1 ding, dat het zo wel genoeg is geweest.
Het is helemaal geen commentaar, het was goed bedoeld, maar bij deze dus het laatste over dit onderwerp.quote:(of krijg ik nou toch commentaar terug?)
Erg mooie foto, als jij die hebt gemaakt; props voor de heist. Ik denk niet dat iemand hier je dat zomaar eventjes nadoetquote:
Oui, die heb ik gemaakt, en bedankt. Ik ben er eigenlijk best trots op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Erg mooie foto, als jij die hebt gemaakt; props voor de heist. Ik denk niet dat iemand hier je dat zomaar eventjes nadoet.
Dat mag hoor, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oui, die heb ik gemaakt, en bedankt. Ik ben er eigenlijk best trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |