een moederskindje dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:07 schreef teknomist het volgende:
De TS mag van geluk spreken. Ik moest mijn ouders er altijd bij helpen.
Het gaat er denk ik meer om dat het zijn eigen moeder is ongeacht het een zetpil, dildo of fles is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Electrocute het volgende:
Ach, ik heb ooit de moeder van een vriendin betrapt met een grote paarse dildo, daar is zo'n zetpil natuurlijk niets bij.
Je hebt toen die dildo wel even vervangen voor een stuk vlees van thuis toch?? .. toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Electrocute het volgende:
Ach, ik heb ooit de moeder van een vriendin betrapt met een grote paarse dildo, daar is zo'n zetpil natuurlijk niets bij.
Toen ben je dr gelijk overheen gegaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef Electrocute het volgende:
Nee, helaas, ik ben zelden homosexueel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Toen ben je dr gelijk overheen gegaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |