Geboortedatum: 1987-04-03quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:48 schreef Leffe48 het volgende:
Nee maar het gekke is dat ik het voorheen altijd goed te pruimen vond.
Zit nu liever aan een biefstukje met een glas droge witte wijn.
Ik word oud ofzo?
erm, biefstuk met WITTE wijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:48 schreef Leffe48 het volgende:
Ik word oud ofzo?
Hebben ze bij de Mac ook rauwkost dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef tralalala het volgende:
Konijnenvoer
Mja sorry, kennis over wijnen mis ik nog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
erm, biefstuk met WITTE wijn?
en je had het over goede restaurants?
Salade'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Mac ook rauwkost dan?
McSalad's jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef DeTolk het volgende:
Hebben ze bij de Mac ook rauwkost dan?
rood vlees, rode wijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Mja sorry, kennis over wijnen mis ik nog.
les1 danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Mja sorry, kennis over wijnen mis ik nog.
Of bij mossellen gekookt in witte wijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef warmbloedig het volgende:
njammie krijg zin in een mcchicken van deze topic![]()
de rest is idd vrij kutwitte wijn kan je beter bij vis eten
Nee, gewoon een homo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:48 schreef Leffe48 het volgende:
Ik word oud ofzo?
1 Big Tasty en 1 Big mac.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
Wat had je dan gehad ? Ik vind macdonalds heerlijk en de mcchicken vooral
Hahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef Leffe48 het volgende:
Arghh klote Mc Donalds![]()
Gisteren met een maat ff eten in A'dam na de introductiedag. Kom, we pakken een eetcafé'tje ofzo. Neeeeee Mc Donalds!!
Nouja vooruit.
Was ik me toch een partijtje aan de schijterij gister avond! Niet te best. Kan gewoon met zekerheid zeggen dat het door dat McDonalds voer komt.
Vanmorgen ook meteen weer een puist in me nek waar je zo wat een aparte postcode voor kan aanvragen..
Nee, ik heb het helemaal gehad met die rommel. Doe mij maar een knap restaurant.
Dat heb ik dus ook. En die "lekkere" nasmaak er bij..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef cheqy het volgende:
Mc Donalds.Als ik daar gegeten heb loop ik altijd nog uren na te genieten. Continu ben ik die troep aan het opboeren met een berg maagzuur erbij.
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Gitarist het volgende:
't Is net als roken, als je er vaker komt heb je er geen last meer van.
Kan aan mij liggen maar ik snap em niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Gitarist het volgende:
't Is net als roken, als je er vaker komt heb je er geen last meer van.
Ik krijg juist verstopping als ik teveel Mac vreetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef Dophertje het volgende:
je hebt gewoon een zwakke maag en een paar overspannen darmen als je aan de race gaat van de mac
"Het is net een huis waarin gerookt wordt, als je er vaker komt heb je er geen last meer van."quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik snap em niet...![]()
Ok... erg interressante vergelijkingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Dead-Doll het volgende:
"Het is net een huis waarin gerookt wordt, als je er vaker komt heb je er geen last meer van."
Zo, nu wel?
Culinair hoogstandjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef warmbloedig het volgende:
witte wijn kan je beter bij vis eten
Jij bent duidelijk in de war, mcdonalds werkt alleen met hittelampen voor de friet, voor de kip echt niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef Repeat het volgende:
zeker die ranzige mcnuggets die al een uur onder zo'n hitte-lamp gelegen hebben zijn intens gooralsof je in een stuk karton bijt
Precies, zelfs als ik daar nu aan denk krijg ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En die "lekkere" nasmaak er bij..
ik ben er al 3 jaar niet geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Eet er dan niet !
dat doe ik dus ook niet (maar heb er stiekem wel van 96 tot 2000 gewerkt)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Eet er dan niet !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |