heb het al gelezen en al beantwoordquote:
Ik snap he-le-maal wat je bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Mirage het volgende:
Hij is schattig...![]()
Misschien moet ik toch maar een exta "nut" voor hem verzinnen..![]()
Ik stop meestal wel als mijn glazen zich gaan dupliceren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
whiskey is lekker. de beste soort drank dat er is, mits je het juiste merk hebt en dat is niet die goedkope troep Johny walker. je kunt je er letterlijk aan dood drinken zo lekker...![]()
Ze zeuren gewoon net zo goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
Nou nou, het is niet snel goed hè
Als je afhankelijk bent van een vent dan zien ze je als blok aan je been en onnuttig, is er werkelijk niets te noemen waar je ze voor nodig hebt is het ook niet goed.... voelen ze zich opeens "lullig"
Glenn Fiddishquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik stop meestal wel als mijn glazen zich gaan dupliceren.
Er zijn alleen heel veel soorten. Ik doe er vaak ook lang over om een flesje uit te zoeken als ik het zelf in huis haal.
Die vind ik ook wel goed drinkbaar, maar was die naam niet net iets anders?quote:
Datzelfde heb ik ook wel.. Ik koop niet vaak, en het staat lang, maar in goed gezelschap gaat het hard.quote:Stewards Cream of the barley
Maar de Grouse is een leuk niet het allerduurste alternatief
Als het maar niet Johny Walker is.
Naar het schijnt is de whiskey van de Aldi in duitsland ook niet slecht. Moet ik es proberen.
Ik koop het niet vaak. En als ik het doe staat ie soms ook errug lang. Maar in goed gezelschap....mm
Vast wel.... mijn spelling is bagger. Tis laat. Het moest Glennfiddish zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel goed drinkbaar, maar was die naam niet net iets anders?
quote:[..]
Datzelfde heb ik ook wel.. Ik koop niet vaak, en het staat lang, maar in goed gezelschap gaat het hard.Johnny Walker is zeker niet mijn favoriet.
Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vast wel.... mijn spelling is bagger. Tis laat. Het moest Glennfiddish zijn
[..]
De T van truth, baaj..... de truth...quote:
Plan A... Tis weekend nu... Neem heerlijk ff wat tijd voor jezelf...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:28 schreef Enyalius het volgende:
[..]
Plan A schijnt redelijk te werken, maar 10 uurse werkdagen vermoeid me fysiek heel erg. geen idee hoe lang ik dit vol ga houden. elke keer als ik weer gedachtes of herinneringen onbewust oproep druk ik ze weg door naar wat meiden te kijken die daar rondlopen en een praatje te maken met sommige.
Plan B: ik zit sterk te denken om een simpel ritueel uit te gaan voeren. het is geschreven om emoties te "wissen". oorspronkelijk bedoeld om over liefdesverdriet heen te komen zonder weken te spenderen met loslaten. mischien werkt het ook om dit soort dingen los te laten.
moet zeggen dat het erg goed werkt. heb het een aantal anderen aangeboden en die waren zeer tevreden met de uitkomst. en het is heel simpel en kort qua tijd te doen.
Plan C is om al mijn gaves uit te gaan zetten en een simpele ziel in de maatschappij te worden. een "normaal" iemand. geen geesten en entiteiten meer zien, niet meer in staat zijn astraal te reizen en toegang te hebben tot enorm veel informatie...helemaal niks meer. dat zou mijn leven een stuk makkelijker moeten maken.
in kort ik begin het gewoon zat te worden
weet je...dat vind ik nu ook van vrouwen in mijn leven. het is leuk om er 1 in de beurt te hebben, maar nuttig zijn ze nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
Nou nou, het is niet snel goed hè
Als je afhankelijk bent van een vent dan zien ze je als blok aan je been en onnuttig, is er werkelijk niets te noemen waar je ze voor nodig hebt is het ook niet goed.... voelen ze zich opeens "lullig"
Het ís toch gewoon zo ?
Ik heb geen vent nodig. De enige reden dat ik een vent om mij heen heb is omdat ik verliefd werd.
En in het kader van de liefde vind ik het heerlijk om bij mijn verzameling "gezelligheid en liefde" nòg iemand te hebben. Lekker samen van elkaar houden en keutelen.
Dát is de enige reden.
Maar zonder ? Ik zou mij prima redden.
{knip}...
En hoe ben jij dan op deze wereld gekomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
weet je...dat vind ik nu ook van vrouwen in mijn leven. het is leuk om er 1 in de beurt te hebben, maar nuttig zijn ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |