oke okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef Enyalius het volgende:
mail met Anti-harmonica als attachment zo dat Oversight weer een beetje meer rust krijgt
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:24 schreef Enyalius het volgende:
i love the kissing en make out...uhm make up part
* Enyalius gets out the camera
als je in dubio zit moetje júist lief doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zit nog in dubio of ze lief zal zijn of niet.
bit omdat ze een bit in hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.
Die hormónen... soms is hij bang dat ik hem met huid en haar verslind.
en weet je.. terecht !
Die bitspinkhanen hebben het nog niet zo gek bekeken.
Daar zit natuurlijk wel iets in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je in dubio zit moetje júist lief doen
mocht je dan later beslissen dat je toch niet lief wilt doen, komt de rest dubbel zo hard ( onverwacht) aan !
Hij zit op de wc te poepen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
bit omdat ze een bit in hebben?
Maar doe maar even lief tegen Oversight. Mag vanavond wel.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zit op de wc te poepen...
We gaan zo samen evenop de bank hangen![]()
Ooooo wat ben je erg!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je in dubio zit moetje júist lief doen
mocht je dan later beslissen dat je toch niet lief wilt doen, komt de rest dubbel zo hard ( onverwacht) aan !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57schreef Mirage het volgende:
schat, jij redt het nog niet om binnen 10 minuten je kont af te vegen !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:31schreef Mirage het volgende:
Hij zit op de wc te poepen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef coz het volgende:
wat een pleur onvolgbare R&P zooi hier![]()
![]()
ga eens wat liever doen allemaal![]()
[..]
[..]![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou make up of niet... make out doen we zowieso wel.
Die hormónen... soms is hij bang dat ik hem met huid en haar verslind.
smilies voor je zin is best okay ..
Wat dat betreft zou hebreeuws makkelijker zijn. Dan schrijf je van rechts naar links, dus kun je eerst je zin doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef coz het volgende:
[afbeelding] smilies voor je zin is best okay ..mits je eerst nadenkt over wat je zin is , anders moet je alsnog klooien
maar dat is bijna altijd wel handig *onz uitgezonderd
Uhm...... Dat ben ik inmiddels vergetenquote:
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschriftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou hebreeuws makkelijker zijn. Dan schrijf je van rechts naar links, dus kun je eerst je zin doen.
Leg je spijkerschrift een nachtje in de cola. Dat schijnt te helpenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschrift![]()
Ik ben er ook al een tijdje uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef coz het volgende:
[..]
mijn hebreeuws is echter helaas net zo roestig als mijn spijkerschrift![]()
Ik zal proberen er aan te denken Mirage. Ik sla snel aan de slow chat inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Alicey schreef in kaartpluk #4:
Interessant toch zo'n meta-slow-chat slow-chat?quote:Ik ook. Maar dat zet ik dan daar maar niet meer neer want anders gaan we slowchatten over het slowchatten.![]()
Dat speelt inderdaad ook mee.. Maar ook de kans dat je van on-topic geleidelijk aan naar off-topic gaat is er..quote:Het gekke is dat je dan in dat topic zit over een ontopic iets... het kaarttrekken en de uitkomst van die kaart, en dat je dan even een huishoudelijke mededeling wilt doen (welterusten bijv.)
Als je dan naar ouwehoer moet verhuizen , alleen om die mededeling te doen, kun je ervanuit gaan dat de andere persoon met wie je op dat ogenblik poste aan het uitwisselen bent niet onmiddelijk naar ouwehoer zal gaan kijken om te zien dat je inmiddels pleitte bent omdat dat dan de plek is om die persoon welterusten te wensen.
Dan lijkt goeiedag zeggen in zo´n geval waarbij je eik haast met z´n tweeen in zo´n topic zit me wel zo netjes. Anders is het voor mij net zoiets als weglopen uit een gesprek.
Dus het ontstaan van slowchat is niet de opzet maar.... je snapt het dilemma![]()
roestig was een behoorlijke understatement ...quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
hehe coz ik heb hetzelfde probleem met Sanskriet
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef Mirage het volgende:![]()
Helemaal mee eens hoor nokwanda, dat zijn ook van die kleine dingen
Maar we ( ik zeg we want ik heb die neiging ook) dwalen makkelijk af na een lezing.
Eerst wordt er een kaart gelegd, vervolgens wordt er feedback gegeven/bevestiging van de kaartlegging... dan wordt er naar de achtergrond gevraag... dat bv met het werk te maken heeft.. en opeens hebben we het over de zus van de collega van je buurman... ofzo![]()
Ik vraag alleen of we er iets op letten... prefentief enzo....
hoe was dat ook alweer ?
"voorkomen is beter dan genenezen"
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef coz het volgende:
hoe weet je dat zo zeker dan als het alleen daar te krijgen is
Vraag me idd af welk ingredient dat is. Zal het es proberen uit te zoeken. Toevallig dat ik nu bij een Nigeriaanse op bezoek ga. Zal de verf eens meenemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:29 schreef coz het volgende:
oh dat had ik best gedacht![]()
maar denk toch dat het allebei ruikt naar een zelfde ingredient .. en niet dat er nigeriaanse zeep in je verf zit![]()
Wat klink je grof zo. Waarom doe je dat dan niet lekker in feedback.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
maar dat kan heel leuk zijn. Veel plezier. Je zult het zo druk hebben dat je geen tijd hebt om ons te missen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef RSH11 het volgende:
Morgen intreeweek. Een week zonder TRU
Ik ga jullie missen hoor!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef RSH11 het volgende:
Morgen intreeweek. Een week zonder TRU
Ik ga jullie missen hoor!
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:56 schreef coz het volgende:
morgen solicitatie in rotterdam om 9 uur
lekker als je in twente woont![]()
ik sta 5am naast me bedjeheb geen auto enzo
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:56 schreef coz het volgende:
ook nog veel te lang tv gekeken en achter pv gezeten ...lekkkkkkker 3 uur slaap![]()
*pakt punteslijper*quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
aanzetten tot Husby-bashing...., op z'n minst....
Maar ik vergééf je,.... zo blijf ik scherp.
Jouw eigen post vormt de aanleiding, hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan eht verschil niet meer zien tussen dit topic en feedback , en ik vind het grof als mensen mijn posts gaan editten , verwijder de post of blijf eraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |