Als er een smiley was die zo'n grote glimlach heeft dat de lach aan weerszijden bijna buiten de wangen steekt, dan zou die hier op z'n plaats zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat mooi Mirage!Nogmaals gefeliciteerd!
Geniet van je zwangerschap, zo ver dat mogelijk is!
Gaat vast helemaal goed lopen die zwangerschapquote:
je wilt het echt heel erg weten, he!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef Mirage het volgende:
Dat wordt dus een 3d echo aanvragen over een paar weekjes !![]()
In het beschreven geval staat de vriendin zo dichtbij dat het haast een deel van mezelf is. Wel een ander maar gevoelsmatig heel close. In zo´n geval kan ik de emotie alleen loskoppelen als er werkelijk gevaar is en ik in actie moet komen. Maar op het emotionele vlak voel ik haar dingen zo sterk dat ik meega in de emotie op een moment als een bevalling. Ik voelde haar weeen ook terwijl ik gewoon thuis was.quote:ik zie het helemaal voor me !![]()
alhoewel, als het zaken zijn die voornamelijk een ander aangaan (lees als iemand anders heeft mij even nodig ), dan ben ik ijskoud. Zodra de boel achter de rug is...... dan ga ik zitten janken en krijg ik de adrenaline rush![]()
Mooie band hebben jullie, het is ontzettend intiem om op die manier letterlijk met elkaar "mee te voelen".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef nokwanda het volgende:
In het beschreven geval staat de vriendin zo dichtbij dat het haast een deel van mezelf is. Wel een ander maar gevoelsmatig heel close. In zo´n geval kan ik de emotie alleen loskoppelen als er werkelijk gevaar is en ik in actie moet komen. Maar op het emotionele vlak voel ik haar dingen zo sterk dat ik meega in de emotie op een moment als een bevalling. Ik voelde haar weeen ook terwijl ik gewoon thuis was.
Dat is ook mooi. Ik had zo twee vriendinnen met wie ik dat had. Wat er met de andere gebeurd is heb ik al wel eens gepost hier. In een droomtopic geloof ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mooie band hebben jullie, het is ontzettend intiem om op die manier letterlijk met elkaar "mee te voelen".
![]()
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Ik had zo twee vriendinnen met wie ik dat had. Wat er met de andere gebeurd is heb ik al wel eens gepost hier. In een droomtopic geloof ik.
En ik heb het je ook wel eens verteld als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Zat net ongeveer tot aan mijn ellebogen onder de verf.
Heb een zooi lampekappen ingeslagen. Vandaag twee grote voor hanglampen. Die moeten beschilderd worden maar eerst moeten ze een laag witte verf hebben voor ik echt aan de slag kan.
Ik had dus niet alleen de kappen maar ook mezelf maar meegeschilderd.
Nu wissel ik het fokken en het schilderen af omdat het preciese geschilder nogal vermoeiend is om erg lang achter elkaar te doen. Zit ik hier met een lampekap op schoot te F5ven ieder half uur of zo![]()
Ziet er niet uit
Ik verf normaal gesproken alleen mijn haar en handen als ik bezig ben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Zat net ongeveer tot aan mijn ellebogen onder de verf.
Dat heb ik dus ook altijd.. Vooral plafond schilderen is iets wat ik niet kan zonder mezelf van een andere kleur te voorzien.quote:Heb een zooi lampekappen ingeslagen. Vandaag twee grote voor hanglampen. Die moeten beschilderd worden maar eerst moeten ze een laag witte verf hebben voor ik echt aan de slag kan.
Ik had dus niet alleen de kappen maar ook mezelf maar meegeschilderd.
quote:Nu wissel ik het fokken en het schilderen af omdat het preciese geschilder nogal vermoeiend is om erg lang achter elkaar te doen. Zit ik hier met een lampekap op schoot te F5ven ieder half uur of zo![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Ziet er niet uit
Nee, dat toetsenbord valt mee. Ik ben zuinig op mijn compje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe jouw toetsenbord eruit ziet !
Wat voor materiaal zijn de lampenkappen ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik verf normaal gesproken alleen mijn haar en handen als ik bezig ben.![]()
[..]
Dat heb ik dus ook altijd.. Vooral plafond schilderen is iets wat ik niet kan zonder mezelf van een andere kleur te voorzien.
[..]
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen.
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het een schoolvoorbeeld van "lekker vies".
Ik verzucht net dat ik wel een teringhekel heb aan het prepareren van doeken en ander te beschilderen spullen. Ik hou echt van schilderen maar dat prepareren.....quote:
Wat is het vervelende aan de werk? Is het een secuur ingewikkeld werk, of is het iets anders?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik verzucht net dat ik wel een teringhekel heb aan het prepareren van doeken en ander te beschilderen spullen. Ik hou echt van schilderen maar dat prepareren.....![]()
Dus de berekeningen van t echomeneertje/mevrouwtje kloppen wel een beetje met jouw gevoel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
minder dan een maand geleden, want met het winti feest wist ik het nog niet en dat is geloof ik ongeveer een maand geleden geweest.
Maar exacte data ? Zwangerschapskwaaltje hè![]()
Gewoon grote vlakken witten. En dan meestal lastig materiaal zodat het ook niet even snel gaat. Gewoon lastig. Niet creatief. Heb ik al het idee in mijn hoofd van wat het moet worden maar dan moet ik dat dus eerst doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is het vervelende aan de werk? Is het een secuur ingewikkeld werk, of is het iets anders?
Ben je nou klaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:14 schreef vamperotica het volgende:
En ik kan geen verf meer zien! Ook al waren het hier vooral vlakken die een kleurtje moesten krijgen....
Kom uit je hoekje, of roep vanuit je hoekje en vertel...... wat is het probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius gaat rustig in een hoekje zitten en voelt zich extreem kut vandaag
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef Enyalius het volgende:
lastig besluit gemaakt.
ongeveer 15 mensen in 1x uit me leven getrapt.
ff opruimen wat zogenaamde vrienden en liefdes betreft. normaal gesproken hoor je je goed te voelen bij zoiets dus ik snap mijn gevoel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |