roestig was een behoorlijke understatement ...quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:20 schreef Enyalius het volgende:
hehe coz ik heb hetzelfde probleem met Sanskriet
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:23 schreef Mirage het volgende:![]()
Helemaal mee eens hoor nokwanda, dat zijn ook van die kleine dingen
Maar we ( ik zeg we want ik heb die neiging ook) dwalen makkelijk af na een lezing.
Eerst wordt er een kaart gelegd, vervolgens wordt er feedback gegeven/bevestiging van de kaartlegging... dan wordt er naar de achtergrond gevraag... dat bv met het werk te maken heeft.. en opeens hebben we het over de zus van de collega van je buurman... ofzo![]()
Ik vraag alleen of we er iets op letten... prefentief enzo....
hoe was dat ook alweer ?
"voorkomen is beter dan genenezen"
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef coz het volgende:
hoe weet je dat zo zeker dan als het alleen daar te krijgen is
Vraag me idd af welk ingredient dat is. Zal het es proberen uit te zoeken. Toevallig dat ik nu bij een Nigeriaanse op bezoek ga. Zal de verf eens meenemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:29 schreef coz het volgende:
oh dat had ik best gedacht![]()
maar denk toch dat het allebei ruikt naar een zelfde ingredient .. en niet dat er nigeriaanse zeep in je verf zit![]()
Wat klink je grof zo. Waarom doe je dat dan niet lekker in feedback.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
maar dat kan heel leuk zijn. Veel plezier. Je zult het zo druk hebben dat je geen tijd hebt om ons te missen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef RSH11 het volgende:
Morgen intreeweek. Een week zonder TRU
Ik ga jullie missen hoor!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:41 schreef RSH11 het volgende:
Morgen intreeweek. Een week zonder TRU
Ik ga jullie missen hoor!
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:56 schreef coz het volgende:
morgen solicitatie in rotterdam om 9 uur
lekker als je in twente woont![]()
ik sta 5am naast me bedjeheb geen auto enzo
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 04:56 schreef coz het volgende:
ook nog veel te lang tv gekeken en achter pv gezeten ...lekkkkkkker 3 uur slaap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |