Hoe kom ik aan hem?Hij zat al in me team toen ik die kreeg afgelopen dinsdag heb hem 1 klasse beter getrained(verdedigen).quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wth, hoe kom jij aan zo'n speler
Dus jij hebt als een 11de klasser als 590k verdiend door een speler te verkopen...
ok, jij gaat het op deze manier wel redden, je kan mss al een team samenstellen dat goed genoeg is om in de VIII te handhaven
Denk niet dat je dan voorlopig versterking nodig hebt, je basisteam heeft (9*2,5)+(2*3.5)=29,5 sterren. Lijkt me ruim voldoende voor XI & X. Je kan beter wat aankopen doen om je selectie wat breder te maken (ivm schorsingen/blessures) en de rest steken in trainees. Koop een reeks 17/18 jarige goed defs en train ze lekker 1 of 2 levels omhoog, leveren ze je weer meer geld op. Tegen de tijd dat je lekker hebt lopen cashen zit je waarschijnlijk al in IX. Dan ben je miljonair en bouw je een team op wat door kan stoten naar VI/VII.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan hem?Hij zat al in me team toen ik die kreeg afgelopen dinsdag heb hem 1 klasse beter getrained(verdedigen).
Maar nu wil ik dus voor 600.000 spelers gaan kopen.
Nu zit ik te twijfelen wat het slimst is of gewoon 11 spelers ervan kopen of 4 gerichte aankopen elke linie 1 versterking.Ik heb momenteel allemaal 2,5 ster spelers in me basis team met 2 uitschieters van 3,5 ster.
B'tje jammer van het logo..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Ruudt het volgende:
Heb een logo gemaakt voor Oldbie
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5025/flevorangers5dt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Staat inmiddels voor 1,3M te koop.. verstandig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:32 schreef Uddel het volgende:
M'n stijgertje van vandaag:
Rob Craddock (46816586) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 4 970
Loon: 1 032 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
als je net begonnen bent kan je je beter richten op 18 jarige met goed verdedigen, en er daar 2 van kopen. Deze kosten maar 80k per stuk, soms zelfs minder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:55 schreef foetre het volgende:
Maar wat zal ik max betalen voor een 17 jarige met alleen verdedigen goed en slechte vorm.
ben met 150.000 gestopt.Of had ik dieper in de buidel moeten tasten?
Een speler die nu 17 is is over enkele weken al 18, zorg dus dat je niet teveel betaald. Spelers mogen natuurlijk bijstats hebben, een goed def met een leuke stat in passen brengt veel meer op straks dan een kale def, de prijs is echter wel dat ie ook duurder is in aanschaf. Dat moet je zelf dus afwegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:13 schreef foetre het volgende:
Ok thnx heb ff gekeken op ze sterkst heb ik 29 sterren.
Hoe groot moet je selectie ongeveer zijn?want volgens mij als je selectie te groot is worden ze niet goed getraind.
En die 17/18 defs als ze alleen goed verdedigen hebben?of moeten ze meerdere qualiteiten hebben
zoals passing en positie en voor wat voor max bedrag moet je ze kopen onder de 50000 en maakt de tsi nog uit?
En wanneer moet ik ze kopen nu of begin volgend seizoen omdat ze dan natuurlijk weer jaar ouder zijn
Haha met voetbal zeggen ze altijd geluk moet je afdwingenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
Damn foetre, je hebt wel enorm veel geluk gehad met je speler
Als ik zo'n geld had toen ik begon was het me wel makkelijker geweest
ik hoop toch niet dat je hem in geval van optie 2 nog door gaat trainen he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:57 schreef The_Hives het volgende:
wat is verstandiger: een 18 jarige nét uitmuntend PM-er nu verkopen, of een 19 jarige uitmuntend pm-er aan het begin van volgend seizoen?
nope helaas, slechts waardeloos leiderschapquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Is zijn leiderschap niet goed genoeg voor een potentiële trainer?
das nog geen antwoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:17 schreef komrad het volgende:
Handel
psst heb je nog niet een def/SP nodig?
niet verkapte transfer ad
John Hargrave (37736600)
20 years, solid form, bruised, but playing
I speak English!
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Oceania
Total Skill Index (TSI): 1 950
Wage: 912 �/week including 20% Bonus
Owner: vintage fc
Warnings: 2
Injuries: Bruised
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: poor Defending: formidable
Scoring: weak Set Pieces: mythical
ik heb zelf een wel wat grotere selectie, rond de 25 (incl. druipers/ 10 trainees/basiself + wat reserves). ik ben graag niet afhankelijk van vorm en/of blessures en vind het prettig wat te kunnen varieren met opstelling en formatie. maar... daar kan over gediscussieerd worden, of niet grumpquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel een leuke selectie samen van 17-20 spelers (11 basis spelers (5-4 trainbare defs), 5 woensdag trainees en enkele invallers) en dwing jezelf niet tot snelle aankopen.
nu heb je wel genoeg geadverteerd hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef komrad het volgende:
Hives, ik weet niet wat qua prijs het beste is, kan je beter qyn vragen als MF/markt goeroe, maar heb je interesse in Hargrave? hij loopt morgen af, vraagprijs 1.5M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |