Same difference voor mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Copycat in het voorgaande topic het volgende:
Enthousiasme, initiatief, humor en durf zijn voor mij belangrijke peilers voor een bevredigend seksleven.
Ben ik het niet mee eens, tenminste in zoverre, een man met een grote pik kan heel slecht zijn in bed en een man met een "kleintje" kan heel goed zijn, heeft niets met lengte te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja... en size does matter voor mij.
Nou, ik heb wel eens een bedpartner gehad met een niksiepikkie en hoe ritmisch bedreven hij ook zwoegde, ik voelde er bar weinig van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef Karina het volgende:
Ben ik het niet mee eens, tenminste in zoverre, een man met een grote pik kan heel slecht zijn in bed en een man met een "kleintje" kan heel goed zijn, heeft niets met lengte te maken.
Eens! Zo'n klein pikkie floept er ook veel te vaak uit..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens een bedpartner gehad met een niksiepikkie en hoe ritmisch bedreven hij ook zwoegde, ik voelde er bar weinig van.
Dan toch liever een grotere pik met wat minder ritmegevoel... dan geef ik de kadans wel aan en stuur ik hem op Salsa les.
Dat lijkt me toch echt wel een mega afknapper als een bedpartner zo'n ding tevoorschijn haalt en enthousiast gaat pompenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Penispomp dan maar als toevoeging?
Tuurlijk, maar het maakt wel verschil!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
een man met een grote pik kan heel slecht zijn in bed en een man met een "kleintje" kan heel goed zijn, heeft niets met lengte te maken..
najaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
Penispomp dan maar als toevoeging?
Dat is inderdaad een hele goede grap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik maak alvast de grap dat niemand beter is dan ik in bed. Dan hebben we dat alvast gehad.
En dan nog niet omhoogkrijgtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt wel een mega afknapper als een bedpartner zo'n ding tevoorschijn haalt en enthousiast gaat pompen.
Je eist strakke buikjes? Dan eis ik een kale poes en grote tieten. Wat kansloos.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik vind het vooral een afknapper als hij te vroeg komt, ik beweer dat het niks uitmaakt, maar meestal wil ik niet een tweede keer, ik wil gewoon doorgaan, verdorie
Het komt in ieder geval niet mijn zin voor de volgende keer ten goede.
Verder walg ik ervan als hij me helemaal onderzweet, en eigenlijk eis ik strakke buikjes. (maar dat heeft dan eigenlijk niets met skillz te maken)
hij moet intiatief tonen in bed, niet bang zijn om me pijn te doen.
Oke, maar je hebt natuurlijk klein en kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens een bedpartner gehad met een niksiepikkie en hoe ritmisch bedreven hij ook zwoegde, ik voelde er bar weinig van.
Dan toch liever een grotere pik met wat minder ritmegevoel... dan geef ik de kadans wel aan en stuur ik hem op Salsa les.
Zweet is okay, mên!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Verder walg ik ervan als hij me helemaal onderzweet
Een strakke buik heeft wel degelijk met skills te maken, dikke buik zit in de weg namelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef Panthera1984 het volgende:
Verder walg ik ervan als hij me helemaal onderzweet, en eigenlijk eis ik strakke buikjes. (maar dat heeft dan eigenlijk niets met skillz te maken)
Je kiest toch zelf wie je in bed neemt? grote tieten kan je hebben!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je eist strakke buikjes? Dan eis ik een kale poes en grote tieten. Wat kansloos.
ja, zweet is ok, maar niet als het in stralen van hem op mij loopt...quote:
Ergens de lol van kunnen inzien, Sex is leuk toch?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:30 schreef type_29 het volgende:
Wat heeft humor met sex te maken?.
als je het goed doet, stimuleer je daarmee ook de clitoris. Dus bullshitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een strakke buik heeft wel degelijk met skills te maken, dikke buik zit in de weg namelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |