quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:57 schreef Z het volgende:
Wellicht Music Has The Right To Children?
ik had in een andere post een keer een T vergeten. dus die had ik nog overquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
wordt?
yep. Andrew Gold & Graham Gouldman.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef ranja het volgende:
Wax?
Die komen, net als de meneer rechts, uit 10CC. En misschien komt het door de baard van de heer Goldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef Charmian het volgende:
Waarom moest ik nou aan Godley en Cream denken? Hebben die 4 misschien iets met elkaar gehad? (eigenlijk tvp)
Nee hoor, want dit is WEL goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is dit de zoete wraak voor Maroon 5 van gisteren?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, die t klopt wel, maar volgens mij is het al een tijdje niks
Ik ken van hunnie alleen 'Right between the eyes' - er zijn in de jaren '80 betere nummers opgenomen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee hoor, want dit is WEL goed
Graham Gouldman is een van de betere songwriters die ik ken en de beide heren hebben een zeer aangenaam stemgeluid..
Oke, ze zijn wel erg lelijk, dus een beetje gelijk heb je wel
Maar ook zeer veel minderequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:47 schreef Berkery het volgende:
Ik ken van hunnie alleen 'Right between the eyes' - er zijn in de jaren '80 betere nummers opgenomen als je het mij vraagt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |