En sack kopte hem inquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jackson (5)
Hanson
Corrs (the)
Gibb (Beegees)
Kelly (Family)
LL wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef lubje25 het volgende:
Beetje een leuke Lowlands gehad Sack? ik ben mijn verkoudheid die ik daar opgelopen heb nog niet te boven.
Het leven van een festivalganger gaat niet over rozenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
LL was![]()
En troost je, ik ben ook zwaar verkouden. Maar het kan erger: m'n vriendin heeft een onstoken arm opgelopen en zit zwaar aan de antibiotica en moet voorlopig met een mitella rondlopen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef RichardQuest het volgende:
Alanis Morissette?
Peaceman en ik zijn ook heel erg verkouden.... en we hebben nog niet eens op de camping gestaan...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het leven van een festivalganger gaat niet over rozen![]()
Nee, dat zou wel lullig zijn als die ene alleen maar een schouder zou hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Dit is niet de gehele band.
D'r horen er nog 3 bij volgens mij....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel lullig zijn als die ene alleen maar een schouder zou hebben
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
!!! ?
fiets es wat door... of wil je iedereen nu laten denken dat je echt een uur moet fietsen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga zo effe naar huis fietsen....dus als iemand het wachten te lang vindt duren dan mag ie een nieuwe vraag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |