goed gekozen. ik heb zelf geen glas, maar een schoonmaakster. bovendien ben ik blij dat op mijn 6-pits de wokbrander links onderaan zit. dan kan je tijdens het wokken ook nog 3 pitten gebruiken voor andere pannen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef Ikook het volgende:
Hallo.....we zijn uiteindelijk gegaan voor een 70 cm gas-op-glas plaat, met wokbrander in het midden......vind 'm echt mooi, hij ziet er stukken strakker uit dan een 'gewone' gasplaat met van die 'rekjes' erop waar je je pan opzet. Deze heeft nl. pannenhouders per gaspit, waardoor je goed schoon kunt maken
Bedankt voor jullie reacties!!
Oh dearquote:Op donderdag 29 september 2005 20:53 schreef MouseOver het volgende:
Ik wil dit topic graag nog even lenen om te melden dat iemand onze splinternieuwe rvs gaskookplaat met jif en schuurspons heeft schoongemaakt
Nou, in principe heb je gelijk, maar voor m'n vorige had ik eigenlijk ook nooit jif nodig.. je krijgt zo'n ding prima schoon met heet water, afwasmiddel en een schuursponsje.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dear
Stel je voor zeg, een stuk gereedschap wat je niet normaal kan gebruiken
Dit is de reden waarom ik geen design keuken heb. Ik wil gewoon kunnen werken in de keuken.
een haagse vriend van mij wilde als kind zijn moeder verrassen door haar porsche te wassen... catch my drift? het kan altijd erger.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, in principe heb je gelijk, maar voor m'n vorige had ik eigenlijk ook nooit jif nodig.. je krijgt zo'n ding prima schoon met heet water, afwasmiddel en een schuursponsje.
hij heeft dat schuurmiddel ook niet gebruikt omdat het anders niet schoon werd maar omdat hij "niet geheel nuchter" meer was![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef Ikook het volgende:
Hallo.....we zijn uiteindelijk gegaan voor een 70 cm gas-op-glas plaat, met wokbrander in het midden......vind 'm echt mooi, hij ziet er stukken strakker uit dan een 'gewone' gasplaat met van die 'rekjes' erop waar je je pan opzet. Deze heeft nl. pannenhouders per gaspit, waardoor je goed schoon kunt maken
Bedankt voor jullie reacties!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kook op gas en zal dit altijd blijven doen
Inductie en keramisch vind ik allemaal niets.
En mocht ik ooit in zo'n gruwelijke nieuwbouwwijk gaan wonen waar geen gas is aangelegd, dan verzin ik er wel iets op, want gas it is
Dan had ik voor 5-pits gekozen en de wokbrander in het midden, deze is nl. dan het makkelijkst te bereiken voor de afzuigkap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef winterapfel het volgende:
bij onbeperkt budget zou ik zeker voor inductie gaan.. wat een geweldig systeem!
maar gezien de kosten heb ik voor gas gekozen: mooi strak, vlak en dus goed schoon te maken, wokbrander een praktische verdeling: de twee medium pitten achter, de grootste en de kleinste vooraan
[afbeelding]
mooi strak, vlak en dus goed schoon te maken, wokbrander een praktische verdeling: de twee medium pitten achter, de grootste en de kleinste vooraan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |