Herfst pas in de US en Winter denk ik in Europaquote:
heb haar als achtergrond ingesteldquote:
Weet je hoe lang er tussen DQ JP en DQ US zat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Herfst pas in de US en Winter denk ik in Europazo ver nog
Is de US releasedate van DQVIII al bekend dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je hoe lang er tussen DQ JP en DQ US zat?![]()
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de US releasedate van DQVIII al bekend dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
He dat praten over games ook overal. Hier, in GAM, op de blogs... heerlijk
Eeeeeuuuwwww...dan denk ik dat Dragon Quest VIII toch echt voorgaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII al in november joh? Maar dan zitten we net in de Xbox 360 fase
ja ... onwijs gaaf man!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
He dat praten over games ook overal. Hier, in GAM, op de blogs... heerlijk
Moet ik wel even mijn PStwo om laten bouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeuuuwwww...dan denk ik dat Dragon Quest VIII toch echt voorgaat.
Ik nog niet denk ik... DQVIII komt dan dus, plus, de DS gaat dan online in Europa, plus, Mario Soccer en Mario DDR komen dan uit, plus, ik heb nog een giga backlog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
DQVIII al in november joh? Maar dan zitten we net in de Xbox 360 fase
Alweer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Moet ik wel even mijn PStwo om laten bouwen
Ja mijn vorige aan mijn broer gegeven. Die had geen console of dvd speler !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Koop dan meteen een platte NTSC...hoef je ook niet zo lang op FFXII te wachten.
morgenquote:
Hou op, schei uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik nog niet denk ik... DQVIII komt dan dus, plus, de DS gaat dan online in Europa, plus, Mario Soccer en Mario DDR komen dan uit, plus, ik heb nog een giga backlog.
Aan de andere kant wil ik dat ding wel hebben en heb ik in principe nu al genoeg geld er voor gespaard en zit die AB nog alleen in de eerste lading 360's
Die keuzes...
www.dimplus.nl verkoopt ze. Anders gewoon via amazon.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Waar kan je een PStwo importeren/kopen ?
DVD Boxoffice, ongeveer 150 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Waar kan je een PStwo importeren/kopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |