Herfst pas in de US en Winter denk ik in Europaquote:
heb haar als achtergrond ingesteldquote:
Weet je hoe lang er tussen DQ JP en DQ US zat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Herfst pas in de US en Winter denk ik in Europazo ver nog
Is de US releasedate van DQVIII al bekend dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je hoe lang er tussen DQ JP en DQ US zat?![]()
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is de US releasedate van DQVIII al bekend dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
He dat praten over games ook overal. Hier, in GAM, op de blogs... heerlijk
Eeeeeuuuwwww...dan denk ik dat Dragon Quest VIII toch echt voorgaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII al in november joh? Maar dan zitten we net in de Xbox 360 fase
ja ... onwijs gaaf man!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
He dat praten over games ook overal. Hier, in GAM, op de blogs... heerlijk
Moet ik wel even mijn PStwo om laten bouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eeeeeuuuwwww...dan denk ik dat Dragon Quest VIII toch echt voorgaat.
Ik nog niet denk ik... DQVIII komt dan dus, plus, de DS gaat dan online in Europa, plus, Mario Soccer en Mario DDR komen dan uit, plus, ik heb nog een giga backlog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
DQVIII al in november joh? Maar dan zitten we net in de Xbox 360 fase
Alweer?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Moet ik wel even mijn PStwo om laten bouwen
Ja mijn vorige aan mijn broer gegeven. Die had geen console of dvd speler !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Koop dan meteen een platte NTSC...hoef je ook niet zo lang op FFXII te wachten.
morgenquote:
Hou op, schei uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik nog niet denk ik... DQVIII komt dan dus, plus, de DS gaat dan online in Europa, plus, Mario Soccer en Mario DDR komen dan uit, plus, ik heb nog een giga backlog.
Aan de andere kant wil ik dat ding wel hebben en heb ik in principe nu al genoeg geld er voor gespaard en zit die AB nog alleen in de eerste lading 360's
Die keuzes...
www.dimplus.nl verkoopt ze. Anders gewoon via amazon.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Waar kan je een PStwo importeren/kopen ?
DVD Boxoffice, ongeveer 150 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Waar kan je een PStwo importeren/kopen ?
whehehehequote:
pfff, klinkt goed gijs! zet er maar nog een bordje bij..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
morgen![]()
Gevulde Kipfilet in bladerdeeg uit de oven met wilde spinazie en Port salut
op een bedje van brandade met knoflook en paddestoelen
begeleid met een saus van Violetmosterd.
gijs.... serieus...... dan ben ik armquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
pfff, klinkt goed gijs! zet er maar nog een bordje bij..![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus...... dan ben ik arm
gijs.... serieus....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
![]()
alsof ik veel eet, komop zeg![]()
Zo dan.... heb je weer zin in sex morgenavondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
morgen![]()
Gevulde Kipfilet in bladerdeeg uit de oven met wilde spinazie en Port salut
op een bedje van brandade met knoflook en paddestoelen
begeleid met een saus van Violetmosterd.
Ik kan m wel hebben denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus....![]()
[afbeelding]
dit lichaam!!!!! eet mij arm!!!!
Volgens mij ben jij zo'n Obelix qua eten.... in 3 minuten een everzwijntje naar binnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
![]()
alsof ik veel eet, komop zeg![]()
Wat een hoofd zegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus....![]()
[afbeelding]
dit lichaam!!!!! eet mij arm!!!!
serieus.... ik heb het over eten ... niet over sexquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan.... heb je weer zin in sex morgenavond
Klinkt goed klootzak
nee... deze danquote:
Whehehehequote:
dat google is zo leukquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hahahaha.....lekker bezig jij![]()
dezequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
als ik naar jou zoek op google kom ik alleen maar kachels tegen![]()
Zwak... heeel zwak... MrBrownquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... ik heb het over eten ... niet over sexniet alles in dit leven heeft met eten te maken
ik weet het.... dit is nieuw voor je
nee, deze comeback van jou is scherp en goed!!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zwak... heeel zwak... MrBrown
cool.... voor op de motorquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hoe vaak heb je op backspace gedrukt voordat je dit maar gepost hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |