Ik ga het opnemenquote:
Wat ben jij een zure man.quote:
Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi ik heb een luisterend oor nodig.
Zeg eens tegen je dinnetje dat ze moet kappen met mij negeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi ik heb een luisterend oor nodig.
En waarom vind jij dat Tania een loeder is?quote:
Ik ga daar ook een topic openen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
[afbeelding]
''Hey PeRi je moet hem niet negeren en kappen met arrogant doen!''quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je dinnetje dat ze moet kappen met mij negeren.. En dat ik niet arrogant ben.
.
Maar wat wou je kwijt?
Die komt hier nooit meer hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
PeRi?
Mijn standaard-opmerking-bij-het-zien-van-niksan, wat doe je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] niksan [afbeelding]
Misschien moet je ff wat aan je zinsconstructie doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
''Hey PeRi je moet hem niet negeren en kappen met arrogant doen!''
Zo?
Mensen die 'dinnetje' zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je dinnetje dat ze moet kappen met mij negeren.. En dat ik niet arrogant ben.
.
Maar wat wou je kwijt?
Dat meiske is hier maanden niet geweest en ipv dat jij blij bent dat ze er weer is ga je lopen zaniken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn standaard-opmerking-bij-het-zien-van-niksan, wat doe je?
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef teknomist het volgende:
Bagger.
Hela, ik zeikte toch niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat meiske is hier maanden niet geweest en ipv dat jij blij bent dat ze er weer is ga je lopen zaniken.> [afbeelding]
Kun je rekenen?quote:
Ik hou dat gebabbel hier eigenlijk nooit in de gaten. Vertel eens, is er wat gebeurd in interland dan? Ben kei benieuwd!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die komt hier nooit meer hoor.
Dank je wel Svenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat meiske is hier maanden niet geweest en ipv dat jij blij bent dat ze er weer is ga je lopen zaniken.> [afbeelding]
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik hou dat gebabbel hier eigenlijk nooit in de gaten. Vertel eens, is er wat gebeurd in interland dan? Ben kei benieuwd!
Daar zitten enkel egocentrische huillie's.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Relaties & Psychologie
[afbeelding]
Dus vertel het eens aan tante niksanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Daar zitten enkel egocentrische huillie's.
Reken er dan maar niet op.quote:
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet opquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Reken er dan maar niet op.
Die heb ik niet zelf verzonnen hoor, Buup..
Tante niksan. Er schieten me nu 6 woordgrapjes te binnen die ik allemaal weet in te houden, goed hè.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus vertel het eens aan tante niksan
Ja wat wil je nou dat ik doe? Dat ik je een samenvatting ga geven van de vorige 456 topics?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Interland moet zijn 'Internetland', dus.
Ik ben blij dat je het begrijpt. Zo'n Gordon is onbereikbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op
Kun je schrijven? Schrijf die dan maar op je buik
Held.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou dat ik doe? Dat ik je een samenvatting ga geven van de vorige 456 topics?
Leef je uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan. Er schieten me nu 6 woordgrapjes te binnen die ik allemaal weet in te houden, goed hè.
Kansloos, bedoel jequote:Mijn probleem is: ik wil eigenlijk stoppen met FOK!, maar dat lukt niet. Ook niet nu ik eensociaal leven
heb enzo. Wat moet ik doen? Ik ben radeloos.
Groetjes, FlyingFox.
Dat vind ik altijd van die sneue types. Van die mensen die willen stoppen met FOK! en dat ook nog eens aan iedereen vertelt. Je kan toch gewoon wegblijven?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tante niksan. Er schieten me nu 6 woordgrapjes te binnen die ik allemaal weet in te houden, goed hè.
Mijn probleem is: ik wil eigenlijk stoppen met FOK!, maar dat lukt niet. Ook niet nu ik eensociaal leven
heb enzo. Wat moet ik doen? Ik ben radeloos.
Groetjes, FlyingFox.
Taniaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook van jou schat![]()
Hoi allemaal trouwens. En doei! Ik moet meteen weer weg
Oh, hoe naïef.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
. Je kan toch gewoon wegblijven?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |