Ik zag laatst een documentaire bij Zembla of zo'n ander semi-intellectueel programma op Ned. 3, en toen leek het best gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet jij even met je grootouders gaan praten
Wel 'gezellig' maar hard werken voor niet te veel geld. En nog geen wasmachine, auto tv of computer voor Jan Modaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documentaire bij Zembla of zo'n ander semi-intellectueel programma op Ned. 3, en toen leek het best gezellig
Gezellig? Moet je eens aan mijn oma gaan vragen hoe je werd behandelt als werkende vrouw die haar best doet om haar gehandicapte man en 2 kinderen niet te laten verhongerenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel 'gezellig' maar hard werken voor niet te veel geld. En nog geen wasmachine, auto tv of computer voor Jan Modaal.
Net zo gezellig als een of ander Oekraiens dorp in het heden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zag laatst een documentaire bij Zembla of zo'n ander semi-intellectueel programma op Ned. 3, en toen leek het best gezellig
Wanneer vertrek je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:33 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Het is meer de vraag waarom we uberhaubt nog mensen toelaten tot nederland. Laat iedereen lekker zich vermaken in een ander deel van de wereld. De bol is groot zat, niet iedereen hoeft op hetzelfde rotstukje zich te verzamelen.
Niet natuurlijk. Ik bedoel te zeggen dat er geen reden is waarom we mensen toe zouden laten. Uiteindelijk zijn er vele plekken op aarde waar het stukken minder bevolkt is, zat ruimte dus om een hut neer te gooien en daar te wonen.quote:
Waarom zouden mensen alleen binnen landsgrenzen mogen verhuizen? Wat zou je zeggen van een 'immigratiestop' van de Randstad voor andere Nederlanders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Niet natuurlijk. Ik bedoel te zeggen dat er geen reden is waarom we mensen toe zouden laten. Uiteindelijk zijn er vele plekken op aarde waar het stukken minder bevolkt is, zat ruimte dus om een hut neer te gooien en daar te wonen.
wel dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrije markt heeft verdomd weinig met de immigrantie van mensen te maken.
Tja, dat is het vreemde dus. Door de geschiedenis heen zijn er grenzen ontstaan en verdwenen, en nu hebben we de huidige grenzen. Je zou inderdaad ook je provinciegrenzen dicht kunnen gooien. Alleen hebben we dat binnen nederland al afgesproken dat we dat niet meer doen. Ook hebben de provincies niet meer de macht om dat te doen. Dergelijke afspraken bestaan in veel mindere mate met "het buitenland". We kunnen wel binnen europa, de schengenlanden dan, van alles doen, maar daarbuiten is het een stuk lastiger. En aangezien nederland dus van de nederlanders is, en elk ander land van haar inwoners, kunnen de nederlanders dus beslissen wat er met nederland gebeurd. En ik denk dat de nederlanders pas een dergelijke "verhuis" afspraak willen maken met een ander land als dat andere land gelijkwaardige voordelen aan de nederlanders biedt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen alleen binnen landsgrenzen mogen verhuizen? Wat zou je zeggen van een 'immigratiestop' van de Randstad voor andere Nederlanders?
Als investering voor later. Ook wordt het hoge sterftecijfer dan al ingecalculeerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:40 schreef Catch22- het volgende:
wat ik niet zo snap. Ze weten dat ze geen geld hebben om kinderen te onderhouden
toch kezen ze als konijnen, waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |