Klopt helemaal! Het "eeh eeh" is zelfs gewoon letterlijk gejat. Alle leden van Racoon zijn grote Tool fans. Voordat ze Racoon oprichtten maakten ze stevige metal met grote verwantschap met bijvoorbeeld bands als Tool.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:58 schreef schism het volgende:
wie merkt nog meer de TOOL invloed op in het nummer "ice cream time" ..
misschien leuk idee voor een flashback tour, Racoon doet Toolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:56 schreef Snatch het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Het "eeh eeh" is zelfs gewoon letterlijk gejat. Alle leden van Racoon zijn grote Tool fans. Voordat ze Racoon oprichtten maakten ze stevige metal met grote verwantschap met bijvoorbeeld bands als Tool.
Ze hebben al eens een flasbacktour gedaan, maar dat was 'Racoon goes Faith no More'.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:34 schreef Dandelion het volgende:
misschien leuk idee voor een flashback tour, Racoon doet Tool
i knowquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:50 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ze hebben al eens een flasbacktour gedaan, maar dat was 'Racoon goes Faith no More'.
En ik ook als ik vrij kan krijgen van stage!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
En ik ga ze 6 oktober in 013 Tilburg zien!
kane had een super u2 flashback. helemaal top.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
i know
jammer dat dat gestopt is die flashback-tours, was best grappig. (op kane na natuurlijk...)
inderdaad, kane deed u2...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef schism het volgende:
[..]
kane had een super u2 flashback. helemaal top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |