Komt misschien ook omdat hij Robert heetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:43 schreef SunChaser het volgende:
Hanks ziet er niet uit als John Langdon
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat hij Robert heet
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wil iemand Robert in de titel zetten?
Goed planquote:
Hij is ook al vijftig, wat wil je dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:47 schreef Sas22 het volgende:
Ian McKellen![]()
![]()
Tom Hanks voldoet, is geen al te geweldige Robert maar hij voldoet.
Edit: Wat is Tom wel oud geworden zeg![]()
waarschijnlijk de assasinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:51 schreef Dos37 het volgende:
welke rol speelt die kerel uit leon dan.
oowja. Hmm dat is wel een goede rol voor hem idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:53 schreef clowncloon het volgende:
[..]
waarschijnlijk de assasin![]()
hoezo typecasting![]()
De inspecteur geloof ik ergens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:53 schreef clowncloon het volgende:
[..]
waarschijnlijk de assasin![]()
hoezo typecasting![]()
Ik vind Jean Reno niet echt op een grote langharige albino monnik lijken eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja. Hmm dat is wel een goede rol voor hem idd.
Nee ik had het verkeerde beeld van de Assasin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik vind Jean Reno niet echt op een grote langharige albino monnik lijken eigenlijk.(gelukkig wordt die dan ook gespeeld door Paul Bettany)
Of ben je in de war met de assasin uit Angels & Demons?
LELIJK!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Audrey Tautou als Sophie Neveu
Goed gecast!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig hoe iedereen een 'eigen' Robert Langdon creeert na het lezen van het boek. Persoonlijk was dit mijn Robert Langdon:
[afbeelding]
quote:
Dus Ford zou een pesonage moeten spelen die is afgeleid van Indiana Jones?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mijn beeld van Robert Langdon (ok, al veels te oud geworden voor deze rol, maar toch) :
[afbeelding]
Nee, hij hoeft geen hoed en leren jas te dragen met zweep. Maar de docent-rol in de Indy films met een tweed jasje past goed bij hem, in het begin van het boek stond de beschrijving van Langdon waarin Harrison Ford in genoemd werd. Maar dat is dan mijn beeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus Ford zou een pesonage moeten spelen die is afgeleid van Indiana Jones?
Morgan Freemanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:49 schreef User_Name het volgende:
Komt Jacques Saunniere trouwens ook in de film voor? (misschien in een flashback naar de jeugd van sophie ofzo en als lijk natuurlijk) En welke acteur is het is dan?
Niet dusquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:19 schreef User_Name het volgende:
[..]
Niet dus![]()
Toevallig dat ik net op IMDB keek en eerst stond saunniere er nog niet tussen en nu wel...
Hij wordt gespeeld door: Jean-Pierre Marielle
Onbekend voor mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |