Tssk, je kan toch wel tijd maken als je elkaar echt leuk vind.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij woont in Zwolle, maar hij werkt als beveiliger, en hij moet dus 's avonds werken, en ik kan overdag niet echt vaak de komende tijd, dus dat schiet niet echt op
beveiligers zijn echt geen leeghoofden, misschien handig als je die sterotypen eens uit je hoofd zet, want meestal klopt daar geen hout vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Enne..beveiliger? Zijn dat interessante mensen? Dacht altijd dat dat hersenloze, kale kleerkasten waren.
* MREn houdt van stereotypen
hij is al naar heel veel concerten/evenementen enzo geweest, waaronder U2 en Fields of Rock, dus dat lijkt me echt het leuke aan dat vakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Dat lijkt me echt een toffe baan, trouwens.
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Dat lijkt me echt een toffe baan, trouwens.
Zoals je in mijn post boven je kunt lezen zijn er ook andere taken die je als beveiliger uitvoert hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?![]()
Ja, daar heb ik toch flink voor betaald, Fields of Rock.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al naar heel veel concerten/evenementen enzo geweest, waaronder U2 en Fields of Rock, dus dat lijkt me echt het leuke aan dat vakBeetje je werk doen en intussen gratis naar een concert/festival
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?![]()
meelezer meldt zichquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblocktOok fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest
naja, boeiend
Ach, ik had mijn kaartje gelukkig in de voorverkoop, toen ie nog maar 49 euro wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik toch flink voor betaald, Fields of Rock.
[..]
Ik tweedehands voor 47,50, een paar dagen van tevoren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ach, ik had mijn kaartje gelukkig in de voorverkoop, toen ie nog maar 49 euro was
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Metropolis het volgende:
[..]
meelezer meldt zichals ik jouw reactie zo lees, kan ik me wel voorstellen dat hij jou uit z'n msn-lijst flikkert. ik vind het maar vreemd dat je iets heel normaals brengt alsof het absurd is.
Ach, er zijn ook genoeg mensen die na een relatie elkaar nog zien voor lichamelijk contact, zonder de rest van het gezeik van een relatie (tijd voor elkaar, lief zijn, leuke dingen doen, etc.).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog weldoet enzo
ik weet natuurlijk niet hoe je eruitziet, maar ik ken genoeg lekkere wijven waar geen gesprek mee te voeren valt. daarom ben ik gestopt met datingsites.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog weldoet enzo
maar, goed, lekker boeiend enzo, tis maar msn![]()
Het klikte niet Sylvana, en daarom kan ik geen leuk gesprek met je voeren. Dat betekent niet dat je geen leuke meid bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar, goed, lekker boeiend enzo, tis maar msn![]()
ik snap 't probleem dus ook niet zo. en al helemaal die reactie van heiden6, alhoewel dat traditie schijnt te zijn hier heb ikals meelezer gemerkt. gewoon klakkeloos afzeiken en je zelf perfect wanen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef MREn het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg mensen die na een relatie elkaar nog zien voor lichamelijk contact, zonder de rest van het gezeik van een relatie (tijd voor elkaar, lief zijn, leuke dingen doen, etc.).
Prima zaak als je 't mij vraagt.
Dat is niet zo moeilijk hoor (foto in treinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet hoe je eruitziet,
Je moet ook niet op het uiterlijk letten. Veel vrouwen (wijven klinkt echt zooo sneu, alsof je nog maar 15 bent! - of ben je dat ook?) die uuuuren met hun uiterlijk bezig zijn, doen dat vooral om iets anders te compenseren, meestal herseninhoud.quote:maar ik ken genoeg lekkere wijven waar geen gesprek mee te voeren valt. daarom ben ik gestopt met datingsites.ik loste 't ook altijd zo op als iemand me niet beviel in m'n lijst tijdens het actief op zoek zijn naar een potentiële date. werd gewoon normaal over gedaan en al helemaal niet gelijk op internet gezet...
wijven gebruikte ik expresquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor (foto in trein)
[..]
Je moet ook niet op het uiterlijk letten. Veel vrouwen (wijven klinkt echt zooo sneu, alsof je nog maar 15 bent! - of ben je dat ook?) die uuuuren met hun uiterlijk bezig zijn, doen dat vooral om iets anders te compenseren, meestal herseninhoud.
Maar voor dat soort modepopjes, zijn er ook bijpassende sneue kereltjes met hun gelkop, oorringen en roze strakke t-shirtjes.
Ach, niets is gemakkelijker dan vanachter je toetsenbord iedereen de grond in boren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ik snap 't probleem dus ook niet zo. en al helemaal die reactie van heiden6, alhoewel dat traditie schijnt te zijn hier heb ikals meelezer gemerkt. gewoon klakkeloos afzeiken en je zelf perfect wanen ofzo
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid. dit van heiden en sylvana vond ik een van de vele trieste gevallen. unlcefunk zegt echt niks bijzonders ofzo maar voordele heeft 't bijvoorbeeld in de zin van: afwijzen gaat zo een stuk makkelijker, wat helaas vaak oppervlakkigheid als oorzaak heeft. ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef MREn het volgende:
[..]
Ach, niets is gemakkelijker dan vanachter je toetsenbord iedereen de grond in boren.
Ik ben precies anders om. Ik ben zowel op internet als in 't echt een botte lul, ik schroom niet om gelovigen recht in hun gezicht voor geestelijk gehandicapt uit te maken, en mezelf perfect wanen doe ik al helemaal niet. Ben eerder nog harder voor mezelf dan voor anderen.
Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef MREn het volgende:
Maar voor dat soort modepopjes, zijn er ook bijpassende sneue kereltjes met hun gelkop, oorringen en roze strakke t-shirtjes.
Ik denk wel dat dat gel-advies wat ik eerder kreeg, kan gaan werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef GF het volgende:
[..]
Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Dat is de reden dat ik niet aan de bak kom op zo'n datingsite, ik spring er niet echt uit qua uiterlijk. Daardoor ben ik niet echt succesvolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Metropolis het volgende:
[..]
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid. dit van heiden en sylvana vond ik een van de vele trieste gevallen. unlcefunk zegt echt niks bijzonders ofzo maar voordele heeft 't bijvoorbeeld in de zin van: afwijzen gaat zo een stuk makkelijker, wat helaas vaak oppervlakkigheid als oorzaak heeft. ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
Maar dat is weer een voordeel van internet: je gaat iemand waarderen om wie hij/zij is, en niet om hoe deze persoon er uit ziet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Metropolis het volgende:
[..]
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid.
<..>
ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
waardeer je misschien 't beeld dat je hebt van iemand niet meer dan de persoon op zich? kwestie van generaliseren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar dat is weer een voordeel van internet: je gaat iemand waarderen om wie hij/zij is, en niet om hoe deze persoon er uit ziet.
daar moet ik echt niks van hebbenquote:Of mensen die alleen al aan de foto van iemand kunnen zien dat hij leuk is, en er 'dus' mee uit willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |