Oh, vast wel. Titel is één woord van 7 letters. En in de eigen taal begint 'ie dus met "3".quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof niet dat ik de hint snap.... ze hebben geen eigen woord voor 3?
Valt wel mee hoor, raar alfabetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
Wat een rare titel... ik heb echt geen idee.
nah, good enough...punt voor jouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:42 schreef Sokolsky het volgende:
Die jongste. Wil je ook een naam weten?
sorry, komt goed volgende keerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Sokolsky het volgende:
Dan moet je dat even vet maken, is makkelijk om de stand bij te houden.
Forrest Gumpquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:44 schreef Sokolsky het volgende:
Noem nog een film waar het jongste Virgin Suicides-zusje in speelde.
Nopequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef wyccie het volgende:
Ha, net zoals Hugo de Groot dus, in een boekenkist uit Muiderslot was het verhaal toch?
Ook niet, beetje lasig misschien als je de film niet gezien hebt.....duhquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
Verkleed als een vrouw?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:51 schreef Professor_Chaos het volgende:
Sokolsky +1
Volgende: Hoe ontsnapt Edmond Dantes uit Chateau Díf in The Count of Monte Christo (2002)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zeker of het een spoiler is, maar voor de zekerheid toch maar tag
Mogge trouwens...
Nooit meer die signature.... ;(
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:41 schreef twentemeisje het volgende:
een dvd zonder extra's toch?
mij niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Matt Damon lijkt me dit.
Jammer.quote:
Juist!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:16 schreef Asap het volgende:
Heath Ledger, brothers Grimm
Geeft niks hoor. Soms gok ik fout.quote:
mr_anonimous +1!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Spy Kids
Desperado
Animal Factory
Once upon a time in Mexico
Mi Vida Loca
From Dusk till dawn
From Dusk till dawn 2
From Dusk till dawn 3
Six days and seven nights
Blood in Blood out
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Da's Brian Brown uit Cocktail.
Hmm. Dat was ook mijn gok geweest...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Edward Burns?
TM it isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef twentemeisje het volgende:
Tobey Maguire? Verloor toch ook zoveel gewicht voor Seabiscuit?
Is deze meneer afkomstig uit ons kikkerlandje?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:04 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe heet deze meneer?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is deze meneer afkomstig uit ons kikkerlandje?
Die Dinges Ja! Nu zijn achternaam nogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dinges uit Simon en 05/06
Als 't een Belg was, had ik z'n naam wel geweten. Maar bij Nederlanders ben ik vaak al blij dat ik ze herken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Die Dinges Ja! Nu zijn achternaam nog
06/05 trouwens.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dinges uit Simon en 05/06
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:11 schreef dolle_hond het volgende:
marcel hensema
Een hele wilde gok... De jaren '30 versie van The Island of Dr. Moreau?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef dolle_hond het volgende:
[[url=http://show.imagehosting.us/show/597341/25194/user_25194/T1_25194_597341.jpg]afbeelding][/URL]
neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een hele wilde gok... De jaren '30 versie van The Island of Dr. Moreau?
ik meldde net al dat t MINDER oud moest zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Panzerkruiser Potemkin?
Dat Panzerkruiste elkaar net.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik meldde net al dat t MINDER oud moest zijn.
was eerst een foutje
potemkin is dus ook veel te oud
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat Panzerkruiste elkaar net.
neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer die film die opgenomen had?
Tv?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel een film die ik vandaag wellicht zal kijken (sterker nog, reeds begonnen)
Dan denk ik aan een nieuwe show van John de Mol.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
Omschrijving:
Wat doe je als je een film kijkt en de narrator zegt: “Kijk goed naar deze mensen, want dit zijn de laatste uren van hun leven.”
Wou al weer in de gids spieken vandaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb zelf de dvd
(niet dat je daar veel aan hebt)
Je afvragen waarom je de film niet kent...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
Wat doe je als je een film kijkt en de narrator zegt: “Kijk goed naar deze mensen, want dit zijn de laatste uren van hun leven.”
Hij is uit 1957?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:26 schreef dolle_hond het volgende:
hint: sokolsky
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
The great escape?
Steve McQueen?
William Forsythe?quote:
quote:
Of een politieagent met een extreme onzekerheid over z'n geslachtsdeel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
speelt altijd boeven die man.
ArtyShock +1
Nope. Beter.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:41 schreef ranja het volgende:
Requiem for a dream?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef dolle_hond het volgende:
house of sand and fog
Veel verder dan Zhang Ziyi of Takeshi Kitano reikt mijn Aziatisch vocabulair niet hoor. Zó moeilijk te onthouden... En van degenen die ik wel weet is het nog maar de vraag of de i'tjes, a'tjes en h'tjes goed staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:09 schreef dolle_hond het volgende:
naam ▼![]()
[[url=http://show.imagehosting.us/show/597990/25194/user_25194/T1_25194_597990.jpeg]afbeelding][/URL]
Nou vooruit. Een poging. Miki Chow?quote:
Dan weet ik zijn naam niet.quote:
dit wijkt echt te veel af, dit ruikt alleen redelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een poging. Miki Chow?
Wat ik al zei... Aziatische namen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:22 schreef dolle_hond het volgende:
dit wijkt echt te veel af, dit ruikt alleen redelijk
SaintOfKillers +1quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kiarostami?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Sokolsky het volgende:
Min-sik Choi natuurlijk.
Helemaal juistquote:
quote:The Paramount Pictures logo animates backwards: first it is shown in its
finished form, then the stars fly away into darkness.
There are no opening credits beyond the title.
Da's snel.... heb je zeker ooit al eens gelezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Team America: World Police
quote:References
The Wizard of Oz (1939)
Million Dollar Mermaid (1952)
Plan 9 from Outer Space (1959)
"The Addams Family" (1964)
Soupe aux choux, La (1981)
Beetle Juice (1988)
Batman (1989)
Edward Scissorhands (1990)
The Nightmare Before Christmas (1993)
Ed Wood (1994)
Sleepy Hollow (1999)
Spoofs
The Fly (1958)
Psycho (1960)
2001: A Space Odyssey (1968)
This Is Spinal Tap (1984)
Hij was ook wel erg makkelijk he, bijna alle Burton en Depp films waren genoemdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:25 schreef victorinox het volgende:
Charlie and the Chocolate Factory
Een hoop mensen denken dat dat een referentie is naar Planet of the Apes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik vond dat stuk met die apen erg leuk.
Interstella 5555?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Een hoop mensen denken dat dat een referentie is naar Planet of the Apes.![]()
Welke film (die ik zoek) heeft deze Genre's op IMDb?
Action / Adventure / Animation / Horror / Sci-Fi / Fantasy / Musical
Nope...quote:
Sommige nummers van Daft Punk kan ik niet waarderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
interstella heeft toch niks met horror te maken?
Nope...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
the animatrix?
Dat is goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Heavy Metal?
Nee, wel zelfde genre.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik gok maar wat, aan snake in metal gear solid
Sam Fischer van Splinter Cell idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Splinter Cell toch?
Sam nog wat.
Dit is Solid Snake:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat niet snake dan? Is snake de bad guy? Zo goed ken ik die spellen![]()
Michael Ironside wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem dan nog maar 7 acteurs/actrices die hun stem verleend hebben aan een computerspel, waarvan 4 met de game erbij (games gerelateerd aan een film tellen niet).
Jeremy Ironside telt al niet meer
Om te voorkomen dat dit nog iets met Movie Trivia te maken heeft?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
games gerelateerd aan een film tellen niet
Vind ik teveel aan de films gerelateerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:08 schreef victorinox het volgende:
Mark Hamill: Wing Commander
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef California het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat dit nog iets met Movie Trivia te maken heeft?.
Die ook nietquote:
Het spel was er voor de film.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind ik teveel aan de films gerelateerd.
[..]
leuk dat je dat met ons deeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet niet of ik die gamevragen zo geweldig vind...
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Udo Kier - Red Alert 2 Yuri's revenge
Kiefer Sutherland - 24 the game
Kari Wuhrer - Red Alert 2
Russel Wong - True Crime Streets of LA
Ray Liotta in GTA Vice City.
Gary Oldman in een van de Medal of Honors geloof ik.
Robert Loggia in GTA 3
Mark Hamill: Wing Commander
Samuel Jackson als officer tenpenny in GTA San Andreas
...en ik weet niet of ik vragen over Ghanese zwart-wit-films uit 1933 zo geweldig vind...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet niet of ik die gamevragen zo geweldig vind...
Dat snap ik hoor, maar dat zijn tenminste nog films. Van veel moderne Hollywoodfilms weet ik weer helemaal niets, maar dat is mijn probleem. Dit soort vragen hebben heel weinig met films te maken, en nu kwamen er twee achter elkaar. Voor een keertje niet erg, maar ik hoop dat het geen gewoonte wordtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
...en ik weet niet of ik vragen over Ghanese zwart-wit-films uit 1933 zo geweldig vind...
Ieder z'n eigen ding, ik word ook wel eens moe van dat d_h-Sokolsky-SoK-driehoekje met die oude films
Sokolsky +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
Dukes of Hazzard!
ik zou eerder die 2 op de voorgrond herkennen en dan niet van naam, maar van Jackass en dude where's my car...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef Sokolsky het volgende:
(ook niet echt mijn genre maar mevrouw Simpson kan ik dan nog wel herkennen)
Tsja, het is ook weer zoiets om een Fok! Actors/Actresses Trivia te gaan makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, maar dat zijn tenminste nog films. Van veel moderne Hollywoodfilms weet ik weer helemaal niets, maar dat is mijn probleem. Dit soort vragen hebben heel weinig met films te maken, en nu kwamen er twee achter elkaar. Voor een keertje niet erg, maar ik hoop dat het geen gewoonte wordt![]()
Ach af en toe zo'n vraag tussen door kan toch geen kwaad? De lijn tussen games en films vervaagd steeds meer met al die verfilmingen van games en vergamingen van films.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, maar dat zijn tenminste nog films. Van veel moderne Hollywoodfilms weet ik weer helemaal niets, maar dat is mijn probleem. Dit soort vragen hebben heel weinig met films te maken, en nu kwamen er twee achter elkaar. Voor een keertje niet erg, maar ik hoop dat het geen gewoonte wordt![]()
Bedoel daarmee dat een gamecharacter vaak ook een filmcharacter is geweest of andersom.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:53 schreef Sokolsky het volgende:
Is die lijn aan het vervagen? Hm, bij mij niet hoor
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is toch die ouwe knakker uit The Ring?
Hij zit tegenwoordig overal in... maar nooit in een hoofdrol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is toch die ouwe knakker uit The Ring?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Idi I Smotri?
quote:When the production was stalled, many cast members were cut, including Illeana Douglas, Heather Langenkamp, Scott Foley, Omar Epps, Robert Forster and Corey Feldman. All of these actors even filmed their scenes which were cut when the movie was re-written and re-shot.
quote:Props of Freddy Krueger and the Elm Street house from Wes Craven's film A Nightmare On Elm Street (1984) can be seen in the background at Tinseltown during the first scene.
http://www.imdb.com/title/tt0257516/quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:38 schreef PDOA het volgende:
Cursed?
hoeven toch niet verschillende films te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef twentemeisje het volgende:
moeten de films of de acteurs uit NL komen? (10 NL's oscarwinnende films geef ik nl direct op)
en van de aanslag:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:41 schreef dolle_hond het volgende:
jan decleir - antonia + karakter
willeke van ammelrooy -antonia
fedja van huet - karakter
victor low -karakter
tamar van de dop - karakter
twentemeisje +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
okee... ik denk weer veel te moeilijk
Antonia:
Willeke van Ammelrooij
De Aanslag:
Monique van der Ven
Huub van der Lubbe
Derek de Lint
John Kraaykamp (sr)
Akkemay
Karakter:
Jan Decleir
Fedja van Huet
Hans Kesting
Victor Low
Helemaal niets aan toe te voegen, behalve Asap +1quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:51 schreef Asap het volgende:
X-men
Haha lijkt er idd wel opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Helemaal niets aan toe te voegen, behalve Asap +1
Uw beurt!
toch nog even iets... vinden jullie ook niet dat die gozer op W. Frequin lijkt met de bek die hij daar trekt?
Hahaha, dacht al dat ie te makkelijk was, helemaal met jou en DH in de buurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:03 schreef Sokolsky het volgende:
Takashi Shimura
Ikiru
Shichinin no Samurai
Yojimbo
Wil je er nog 10?
Kom op Sokolsky, hij heeft er in 187 gespeeldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:05 schreef Sokolsky het volgende:
Rashomon, Kagemusha, High & Low, Sanjuro, Nora inu, Gojira, Kaidan, Hidden Fortress, Yoidore tenshi... hm, 10 extra red ik toch niet.
Ik kan nog wel een rits Kurosawa's gokken, maar daar zat 'ie niet allemaal in. Wel zat 'ie volgens mij in het eerste vervolg op Gojira, maar ik weet niet hoe die heet. Ook in één van de delen van die Samurai-trilogie, maar ik weet niet welke. Dus sorry, hier moet je het mee doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Kom op Sokolsky, hij heeft er in 187 gespeeld![]()
Ai zonde dat ik die gemist heb, wellicht dat ik daar nog wel een aantal wist te noemen. Weet wel wat films van Shimura, maar of die met of zonder Mifune zijn? Maar werktijd is afgelopen, dus ik ga naar huis!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens vroeg ik vorige week nog om 4 films mét Shimura, maar zonder Mifune
Jeej!quote:
Dat is wel heel snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef Sokolsky het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |