Flamequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als er iemand geweld bevorderend werkt zijn mensen als jij het wel.
Vind jij dat dieren misbruikt mogen worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef schatje het volgende:
[..]
En medicijnen? Slik je die wel gewoon als het erop aan komt (ziekte of een levenbedreigende situatie) of ook niet?
Ja, mits. In het algemeen vind ik het belang van mensen groter dan dat van dieren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind jij dat dieren misbruikt mogen worden?
Tuurlijk niet, daar gaat ie uitgebreid omheen lullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef Tarak het volgende:
Beantwoord je de vraag van Schatje nog even?
Dan vraag je je af hoe het er doorgekomen is. En op hoeveel soorten dieren het getest is voordat ze een dier hadden dier voor hun positieve gegevens gaf. Bij ibuprofen testen zijn bijvoorbeeld dieren gebruik waarbij nieren stopte met functioneren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Feit blijft dat Ibuprofen gewoon een goedgekeurd medicijn is en dus niet uit de handel wordt genomen.
quote:Idee: ga actie voeren tegen Ibuprofen!
Dan graaf je gewoon de moeder en vader van Hoogervorst op en die stel je op het binnenhof tentoon. Succes verzekerd!
Lekker belangrijk, het werkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef TechXP het volgende:
Dan vraag je je af hoe het er doorgekomen is. En op hoeveel soorten dieren het getest is voordat ze een dier hadden dier voor hun positieve gegevens gaf. Bij ibuprofen testen zijn bijvoorbeeld dieren gebruik waarbij nieren stopte met functioneren.
Ik vind dat logisch als ik kijk naar de hele pharmaceutische industrie,quote:
Eerst mijn vraag beantwoordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind jij dat dieren misbruikt mogen worden?
Ook logischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij avondeten zijn er ook een paar dieren gestopt met functioneren.
Maakt niet uit... als er bijwerkingen zitten waardoor je misschien vroegtijdig dood bent... of ander letsel hebt... tsja je moet het zelf weten...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef SteveBallmer het volgende:
Lekker belangrijk, het werkt.
Oh ok.. ik dacht dat je het logisch vond dat dieren gebruikt werden voor dierproeven, maar je doelde meer op dat het logisch is dat de industrie zo doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:02 schreef la-nina het volgende:
[..]
Ik vind dat logisch als ik kijk naar de hele pharmaceutische industrie,
en de hele houding van mensen naar dieren in het algemeen, zelf zou ik
m'n shampoo niet in de oogjes van m'n kat uitproberen, nee![]()
goed spotje is dat trouwens
Waarom eigenlijk? Dat zijn van die onzinnige vragen van het soort dat ik bij het dienstweigeren al moest beantwoorden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:47 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, mits. In het algemeen vind ik het belang van mensen groter dan dat van dieren.
Beantwoord je de vraag van Schatje nog even?
Er zijn idd producten die tot stand zijn gekomen zonder dierproeven maar wat is je punt nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:36 schreef TechXP het volgende:
Shampoo heb je dierproefvrij en ook bepaalde geneeskrachtige middelen waren zonder dierproeven in gebruik (traditionele middelen.. ). Zoals asperine, maar die kwam haast niet op de markt doordat men dierproeven ging doen en asperine niet door de testen kwam.
Nee, je vraag is namelijk totaal niet relevant. Weet jij dan precies welke medicijnen er proefdiervrij zijn???? Ik zou het niet weten maar ik weet wel dat het helemaal niet nodig is om ze op dieren te testen. Als je dat zo nodig vindt, heb dan de guts en stel je zelf ter beschikking en onderga de spasmen en de pijnen die je die dieren wil laten ondergaan.quote:
eh... geen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Nee, je vraag is namelijk totaal niet relevant. Weet jij dan precies welke medicijnen er proefdiervrij zijn????
idd.. totaal niet nodig.quote:Ik zou het niet weten maar ik weet wel dat het helemaal niet nodig is om ze op dieren te testen.
Ja hoor, we zijn er weer!! De SCH-omdraaiing.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je vraag is namelijk totaal niet relevant. Weet jij dan precies welke medicijnen er proefdiervrij zijn???? Ik zou het niet weten maar ik weet wel dat het helemaal niet nodig is om ze op dieren te testen. Als je dat zo nodig vindt, heb dan de guts en stel je zelf ter beschikking en onderga de spasmen en de pijnen die je die dieren wil laten ondergaan.
Voor jouw oogschaduw of shampootje mogen dieren wekenlang de vreselijkste tests doorstaan en doodziek worden en uiteindelijk creperen???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef Loedertje het volgende:
Ik kies dan toch voor zekerheid en wil een product wat langdurig op beesten is uitgetest.
Lees anders even een post, ik draai niks om.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn er weer!! De SCH-omdraaiing.Deze is natuurlijk wel heel erg doorzichtig.
quote:Ga er maar vanuit dat alle medicijnen op dieren getest zijn. Alle kankermedicijnen in ieder geval. Ik heb in principe geen bezwaar tegen het testen van medicijnen op dieren. Jij wel. Als jij vindt dat medicijnen niet op dieren getest moeten worden, zou jij moeten aanmelden, niet ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |