Ik betaal 30,- per kwartaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij is wegenbelasting bij alle motoren zo ongeveer 56 euro, ik heb het alleen afgerond naar bovenJij vergeet ook te vertellen dat een GS500 je een lading kneepads kost
Leuk dingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoek eens op marktplaats.nl bij motoren en brommers naar "25 KW". Komen best leuke dingen langs
Waaronder deze 25 KW 400 CC Bandit
Time will tell, in ieder geval ben ik rete blij met dat dingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gevaarlijker in bochten en bij gladde weg.
[..]
Korting kan je neem ik aan meenemen naar een volgende auto die de verzekering in gaat?
[..]
Kan lager, ik betaal net de helft geloof ik.
[..]
Er is niks wat voor de beemer spreekt dus het is idd een goede optie.
Testosteron misschien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:51 schreef hollander172 het volgende:
Er is niks wat voor de beemer spreekt dus het is idd een goede optie.
quote:
Je moet ook niet per kwartaal betalenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik betaal 30,- per kwartaal?
Een Bandit is veel stoerder johquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef yup het volgende:
[..]
Leuk dingMaar wat is de meerwaarde boven een GS/ER dan ? (ziet er best zelfde uit ? )
Zegt iemand die Fiero rijdt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fouten maken we allemaal, maar je hebt het uiteindelijk nog goedgemaakt dus.![]()
![]()
![]()
Hehe moet je ook 1 keer per jaar betalen, nu ben je 2 keer zo duur uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik betaal 30,- per kwartaal?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zegt iemand die Fiero rijdt.BX is best lekker.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat is de enige reden.
![]()
Appartement is verkocht! Nu nog even alle stukken boven water krijgen en we kunnen cashen.
Nadat de belastingdienst is langsgeweest natuurlijk.![]()
En een appartement.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Jullie hadden toch een huis?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:00 schreef hicham het volgende:
Een Bandit is veel stoerder johMaar wat de belangrijkste verschillen zijn in technisch opzicht e.d laat ik maar aan de anderen over. Pepijn of Lars, zeg 't maar
![]()
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met de verkoop!! Dus dat is alvast de eerste stap naar het/een nieuwe huis?
Wie is Pepijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:00 schreef hicham het volgende:
Een Bandit is veel stoerder johMaar wat de belangrijkste verschillen zijn in technisch opzicht e.d laat ik maar aan de anderen over. Pepijn of Lars, zeg 't maar
![]()
Volgens mij lurkt ie al langer mee hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie is Pepijnik denk dat Yup van die user nog nooit gehoord heeft.
![]()
Even foto zoeken voor Anita trouwens, brb.![]()
![]()
Doe maar een borrel ipv koffie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
Lars, feliop de goede afloop. Wanneer is het feestje?
![]()
![]()
Weet ik niet, Youp heeft 5 weken zijn papiertje zo'n beetje en een defecte KTM.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef hollander172 het volgende:
Of ben ik nou in de war met Youp?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de rest houdt ik me niet met bandieten bezigkom uit een goed milieu.
Thx voor de informatiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie is Pepijnik denk dat Yup van die user nog nooit gehoord heeft.
![]()
Gaaf, op de MM was ook 1 witte GS (met kuip trouwens). Zie je toch niet vaakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:14 schreef Rausdouwer het volgende:
GS500 isstaat toch kei stoer tegenover een ZX9-R?
[afbeelding]
@ Fulcrum, dit was dus mijn GS500is de beste foto die ik tot nu toe even kon vinden.
Maar onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Zegt iemand die Fiero rijdt.BX is best lekker.
![]()
![]()
BX is ontzettend comfortabel hoor, hij wordt alleen zo onderschat en ondergewaardeerd. En droomprins? Wie mercy?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar onvergelijkbaar.![]()
USA performance 2 zitter met een V6 motor achterin, of een hoekige Fransoos voor het hele gezin.![]()
[afbeelding]
Uiteraard mag eenieder bepaalde gevoelens bij een auto hebben, al is het een BX.
Fulcrum zijn eerste autodat is begrijpelijk en jij omdat je droomprins er 1 had toen je hem leerde kennen.
Wie weet wat er zich op de achterbank heeft afgespeeld.![]()
![]()
![]()
En PatM en Riet houden altijd maar vol dat ze geen homo zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef hollander172 het volgende:
Voor de rest houdt ik me niet met bandieten bezigkom uit een goed milieu.
tuurlijk. dat zijn de eerste die hun matties verlinkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En PatM en Riet houden altijd maar vol dat ze geen homo zijn.
Mensen die bepaalde dingen steeds weer herhalen blijven toch verdacht heH.![]()
En ik hoorde van derden nog dat mensen die informant zijn of geweest zijn zelf iets op hun kerfstok hebben.![]()
![]()
2 zitter is natuurlijk een heel ruim begripquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
USA performance 2 zitter met een V6 motor achterin, of een hoekige Fransoos voor het hele gezin.![]()
Ondergewaardeerd > belachelijk gemaakt bedoel je.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
BX is ontzettend comfortabel hoor, hij wordt alleen zo onderschat en ondergewaardeerd.
quote:En droomprins? Wie mercy?![]()
Wat moet je met zo'n zuipgeval man, en het is niet eens vooruit te branden ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Fiero ook, maar dan anders, je nieren krijgen nog een extra massage.![]()
Mercyquote:
Stinkie ziet weer iets aansprekends waar hij op kan reageren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tuurlijk. dat zijn de eerste die hun matties verlinken
Ik verlink alleen mensen die over de schreef gaan w.b. minderjarigen, voor de rest zoekt iedereen het maar lekker uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tuurlijk. dat zijn de eerste die hun matties verlinken
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stinkie ziet weer iets aansprekends waar hij op kan reageren.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef hollander172 het volgende:
Ik verlink alleen mensen die over de schreef gaan w.b. minderjarigen, voor de rest zoekt iedereen het maar lekker uit.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef hollander172 het volgende:idd en het is altijd bij hetzelfde onderwerp valt me op. Ruim genomen dan
Dus niet alleen een achterbakse rat, maar ook nog eens te laf om zelf de honkbal knuppel ter hand te nemen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik verlink alleen mensen die over de schreef gaan w.b. minderjarigen, voor de rest zoekt iedereen het maar lekker uit.
Ik ruik het als er materiaal voor een potentiele rel isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]idd en het is altijd bij hetzelfde onderwerp valt me op. Ruim genomen dan
Hmmm had niet echt de illusie dat ik structurele verschillen kon verkrijgen middels deze methode en met zo'n grote groep.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Dus niet alleen een achterbakse rat, maar ook nog eens te laf om zelf de honkbal knuppel ter hand te nemen ?![]()
Zat je neus gisteren verstopt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Ik ruik het als er materiaal voor een potentiele rel is
Gisteren geen tijdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zat je neus gisteren verstopt?
We hadden toch een behoorlijk stevige fundering voor een degelijke rel.
Maakt niet uit, ondanks een goede voorbereiding, degelijke opbouw en subtiele steken onder de gordel bloedde deze toch dood op het moment dat ik er even geen deelname meer in had.quote:
tsja, ik had wel wat respons verwacht over het stukje 'leven' & 'internetverslaving'. Het was tragisch jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ondanks een goede voorbereiding, degelijke opbouw en subtiele steken onder de gordel bloedde deze toch dood op het moment dat ik er even geen deelname meer in had.
Het had potentie, dat wel.![]()
Er was nog een puntje dat niet helemaal goed uitgewerkt werd toen het even dreigde een persoonlijke aanval te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tsja, ik had wel wat respons verwacht over het stukje 'leven' & 'internetverslaving'. Het was tragisch ja
Een boompje opzetten lijk me in het zicht van de recente ontwikkelingen een prima zaak. Iemand nog een Lidl helmquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er was nog een puntje dat niet helemaal goed uitgewerkt werd toen het even dreigde een persoonlijke aanval te worden.Ik had het geheel met alle liefde verder willen dirigeren maar helaas andere verplichtingen.
Eens kijken of ik morgen nog eens een mooi boompje op kan zetten.Op onze vaste reldag ben ik helaas niet aanwezig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er was nog een puntje dat niet helemaal goed uitgewerkt werd toen het even dreigde een persoonlijke aanval te worden.Ik had het geheel met alle liefde verder willen dirigeren maar helaas andere verplichtingen.
Eens kijken of ik morgen nog eens een mooi boompje op kan zetten.Op onze vaste reldag ben ik helaas niet aanwezig.
Jammer ook dat die turk er gisteren niet even een infuuspostje tegenaan wilde gooien, het had zo mooi kunnen worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:46 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Een boompje opzetten lijk me in het zicht van de recente ontwikkelingen een prima zaak. Iemand nog een Lidl helm
Is idd goed te merken, kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:49 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Het is te merken dat je momenteel geen werk hebt![]()
Je post veel meer, en nog best leuk ook![]()
Nee helaas, ze lijken niet veel moeite voor me te willen doen.quote:Je had toch voor vandaag misschien wel werk of niet?
... dus euhm, jij werkte in een computerwinkel tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Me computer werkt ook al telkens niet meeBad karma ofzo
Om de zoveel tijd krijg ik een foutmelding bij het opstarten, gelul over een bepaalde drivers die niet meewerken etc. moet ik weer met XP CD-Rom starten en fixbooten
Als je even verder kijkt dan alleen de oppervlakte dan zal je ontdekken dat er meer diepgang in zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Jees, wat kunnen jullie slap lullen als ik er niet ben zeg![]()
Kickstart niet gewoon vastgeslagen?quote:Magoed, ben even naar huis gefietst![]()
![]()
Na aanleiding van dat topic gister van Youp gister was ik mijn of meer klaar met 3 kwart van mijn werk, kick ik 1 keer mis om de brommer te starten, wil ik nog een keer kicken: muurvast
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:52 schreef worldpimber het volgende:
Tot zover even mijn spoedpost, niet te veel lullen mensen. Ennuuh, rellen ben ik altijd voor in, Riet moet dood
Zoiets![]()
Doegie
Eraf glijden met me schoen waardoor ie weer naar boven klapt maar niet aangaatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:55 schreef hollander172 het volgende:
Hoe bedoel je miskicken? Wat kan je daar nou fout aan doen?
Je hebt toch ook een electrische start op dat ding?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eraf glijden met me schoen waardoor ie weer naar boven klapt maar niet aangaat![]()
Maar heb met een schroevendraaier geprobeerd aan de andere kant de motor te draaien en daar zat geen beweging inHopelijk alleen een splinter oid.
![]()
![]()
Deal!quote:Vanavond zal ik wat diepgang laten zien
Nopquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een electrische start op dat ding?Waarom kicken?
Lurk al langer meequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij lurkt ie al langer mee hoor.Of ben ik nou in de war met Youp?
![]()
quote:
Accelleratie? Motor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:19 schreef yup het volgende:
[..]
Lurk al langer mee
Maar zowiezo had ik al veel langer het idee om mijn A beperktte halen
Eigenlijk zou ik best mijn E30 knaak edition tegen een 25 kw brommer zetten. Wie is sneller ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Jees, wat kunnen jullie slap lullen als ik er niet ben zeg![]()
En als ik thuis zit, zit ik maar te F5'en en me eigen reacties te lezen![]()
![]()
En Raus al die komt kan ze wel de blade nemen
Leuk iets:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Accelleratie? Motor.
Topsnelheid? Jij.......
http://www.xs4all.nl/~houwelin/Knot_Cbr600f_Sundaymorning.wmvquote:"Dit was 'n ding van nix, maar mewt de M3 heb ik verscheidene sportfietsen vanaf 140/240+ in 't stof doen laten bijten."
Robin, zie mijn filmpje van mijn 1993 cbr600f tegen een Supra mk3 die tegen de 250pk aan de wielen heeft, supra is helemaal nergens, ook niet als we vanaf 200 zouden starten.
De nieuwere 600cc fietsen zijn nog een heel stuk sneller dan mijn oude 600je. Filmpje van de Supra mk4 met 600pk tegen een yzf600 yamaha niet gezien (en zelfs die yzf600 is nog traag, gezien vergelijk met de nieuwere r6).
pak een nieuwe 600cc en je m3/m5 of wat dan ook is helemaal nergens tot de 275.
Ding heeft geen accu want het is gewoon een standaard versie. Bestaan (of bestonden, weet niet of dat nog steeds zo is) drie versies van die peugeot fox. Een standaard (die wij hebben). Een uitgebreidere versie (en dus ook duurder) met knipperlichten, electrische start en nog wat homohulpmiddelen, en een pizza delivery versie met een lompe bagagedrager oid achterop (te groot voor krantentassenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]10 jaar geleden waren ze ook allemaal standaard uitgerust met electrische start maar jij hebt er geen?
Waar komt dat ding vandaan? Mekka?
250 pk is niks voor een autootjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:25 schreef yup het volgende:
[..]
Leuk iets:
[..]
http://www.xs4all.nl/~houwelin/Knot_Cbr600f_Sundaymorning.wmv
filmpie, right click, save.
Laat al zien hoe fucking snel motoren zijn, die Supra heeft 250 pk's aan de wielen![]()
Ben zwaar onder de indruk hoe hard die brommers kunnen lopen zeg
op het uiterlijk na heeft de BX toch ontzettend veel voordelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd > belachelijk gemaakt bedoel je.![]()
![]()
Maar zo'n veerbollen ding is comfortabel ja.
Een Fiero ook, maar dan anders, je nieren krijgen nog een extra massage.![]()
[..]
In een BX-diesel.
![]()
![]()
Uiterlijk? Ik vind ze anders ook mooi (maar liefde maakt blind zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op het uiterlijk na heeft de BX toch ontzettend veel voordelen.
is betrouwbaar
zuinig
comfortabel
genoeg ruimte
luxe
licht (dus relatief weinig wegenbelasting)
![]()
![]()
En wat leuk is: het lijkt wel een vrachtwagenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is betrouwbaar
zuinig
comfortabel
genoeg ruimte
luxe
![]()
![]()
BX en roest?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef yup het volgende:
BX betrouwbaar?
Bij een BX mag je gelijk een urn erbij kopen. Zodat je hem erin kan strooien nadat ie helemaal is weggeroest
Kan je het ding mooi op de schoorsteenmantel doen ook nog! Beter word het niet
whoopsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
BX en roest?
Het ding is hartstikke van plastic![]()
Heb jou nog nooit zoveel smilies zien gebruiken, dat moet dus wel goed zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef ZX-7R het volgende:lekker druk nog, deze laatste dagen op me werk...dacht nog lekker relax de vakantie in te gaan, beetje fokken etc
maar dat zit er niet in dus
motor is wel klaarbeurt gehad, nieuwe Powers eronder, koppeling was niks mis mee maar er zat 1 of ander rubbertje in de weg dat ie met een rubberen hamer iets heeft aangepast
, accu heeft ie doorgemeten is niks mis mee, laadt gewoon op
ws dus toch parkeerlicht geweest
, totale kosten: 450 euro
![]()
het mooiste is, hij is regelmatig bij die collega die boven het pand van volvo woont. donderdag komt ie hem brengen naar volvo, kan ik hem vrijdag zelf meenemen![]()
wat service
ik heb mijn vaste monteur gevonden![]()
oja, gister in geldrop geweest om op maat gemaakte doppen te laten maken. als je die ook wilt maken is die zaak aan te radengoede uitleg, goede prijzen
65 euro voor een setje harde dopjes, met 5 jaar garantie op het trekkoortje (waarmee je hem uit je oor haalt dus). zaterdagochtend kan ik ze ophalen
(uitgelegd dat ik maandag op vakantie ga dus kon ie een uitzondering maken, duurt normaal 2 weken).
En de emotiewaarde van een zak aardappelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
is betrouwbaar
zuinig
comfortabel
genoeg ruimte
luxe
![]()
![]()
had op bijna het dubbele gerekend dus smileys genoeg jahhquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit zoveel smilies zien gebruiken, dat moet dus wel goed zitten![]()
Die tuthola heet Eelke, wel een beetje consequent posten heHquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de emotiewaarde van een zak aardappelen.
Tenzij je Fulcrum, Martie of Anita heet.
Laten we zeggen voor de gemiddelde Nederlander.![]()
En het geeft een goed gevoel dat je motor zo onder handen is genomen ipv steeds in je achterhoofd hebben dat er nog wat gedaan meot wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:05 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
had op bijna het dubbele gerekend dus smileys genoeg jahh
Net op tijd jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:19 schreef Makster het volgende:
Kom net op thuis thuis zie ik (eigenlijk zie ik niks maar ok)
Avond
Computer doet inderdaad TE stoer tegen mij, zal is ff mijn pik in cd drive steken. Kijken of ie nog zo tof isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Eindelijk die remmen
En laat die computer maar tanden schroefjes rapen, kijken of ie dan nog stoer doet
Heb een pic gevonden die niet klopt
[afbeelding]
De man klopt niet, of de motor
Godver, weer imageshack. Kennelijk kan dat op fokforum niet en op andere fora wel
Das mijn vader mafkeezquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:35 schreef Makster het volgende:
[..]
En LOL @ picDie gast is mega kabouter inclusief baard
![]()
Doe je die URL voortaan ff inkorten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:35 schreef yup het volgende:
Teffuslange URL
ZZR250.
Hoe is zo een apparaat eigenlijk ?
Hmm, die naam wel eens horen vallen geloof ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:13 schreef hicham het volgende:
Die tuthola heet Eelke, wel een beetje consequent posten heH![]()
Rubbertje aangepast.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:55 schreef ZX-7R het volgende:
motor is wel klaarbeurt gehad, nieuwe Powers eronder, koppeling was niks mis mee maar er zat 1 of ander rubbertje in de weg dat ie met een rubberen hamer iets heeft aangepast
, accu heeft ie doorgemeten is niks mis mee, laadt gewoon op
ws dus toch parkeerlicht geweest
, totale kosten: 450 euro
![]()
Ik rij je ZX7R ook wel naar Volvo als ik iets voor je moet doen hoor.quote:het mooiste is, hij is regelmatig bij die collega die boven het pand van volvo woont. donderdag komt ie hem brengen naar volvo, kan ik hem vrijdag zelf meenemen![]()
wat service
Nu heb ik een deja vu.quote:ik heb mijn vaste monteur gevonden![]()
Zo uit mijn hoofd is'ie 26/27 kw op kenteken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Met 250cc kom je wel flink wat vermogen tekort denk ik, vooral als er ook nog eens een 25KW beperking op zit. Zo een 25KW beperking hakt er vooral in bij de hogere toerentallen, en een 250CC fiets moet het juist hebben van zijn vermogen in de hogere toerentallen
Denk ik he..Correct me if I'm wrong andere MC'ers
Tevens vind ik 16.000 km voor een motor uit '94 wel erg weinig![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd is'ie 26/27 kw op kenteken.![]()
Die hoef je dus niet op vermogen te beperken standaard.
Juist ja, meldt je het ff als je jouw E30 op 430.000 km gezet hebt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef yup het volgende:
BX betrouwbaar?
Bij een BX mag je gelijk een urn erbij kopen. Zodat je hem erin kan strooien nadat ie helemaal is weggeroest
Kan je het ding mooi op de schoorsteenmantel doen ook nog! Beter word het niet
MEINE LOTUSBLUMEquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:05 schreef hicham het volgende:
Zoeken op ZZR1100 in de afbeeldingen search van Google
Wat doet die vrouw daar in de onderste rij, tweede pic van links![]()
Wat heeft dat te maken met een ZZR1100
ja bij de hevel ergensquote:
zeker mooi bedragquote:Mooi bedrag incl. banden.
Voor dat geld zal hij wel geen kleppen hebben gesteld.
gheghequote:Ik rij je ZX7R ook wel naar Volvo als ik iets voor je moet doen hoor.![]()
![]()
vrijdag ochtend met de trein heenquote:Hoe doe je dat met de auto.
quote:Nu heb ik een deja vu.![]()
Is je account gekraakt door iemand anders?
weet ikquote:Eerst even the goods afwachten denk ik altijd en kijken of alles ook echt goed gedaan is.
Maar misschien ben ik een zeikerd, of gewoon te vaak teleurgesteld.
koppeling en rem vloeistof heeft ie vervangen iddquote:Maar in ieder geval lekker als de ZX7 verder nieuwe olie en bandjes heeft, dat rijd een stuk fijner qua gevoel. En ik neem aan dat hij met dat rubbertje bewerken ook de vloeistof vervangen heeft.
zo ga je wel lekkerder op vakantiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:13 schreef hicham het volgende:
En het geeft een goed gevoel dat je motor zo onder handen is genomen ipv steeds in je achterhoofd hebben dat er nog wat gedaan meot worden
damn, vergeten te posten jahquote:Maar ik heb niks over je benzinekraantje gehoord, toch niet vergeten heH?
het is maar een autoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de emotiewaarde van een zak aardappelen.
Tenzij je Fulcrum, Martie of Anita heet.
Laten we zeggen voor de gemiddelde Nederlander.![]()
En noem eens een motor op die in 2005 verkocht wordt die nog exact hetzelfde ontwerp heeft als in 1991.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef hicham het volgende:
Ben gewend ZZR1100 motoren te zien, grappig dat ze dan ook in de 250 versie bestaan
De soort emotie die jij niet kan volgen blijkbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is maar een autowat voor emotie wil je hebben in een koekblik
![]()
ik weet nog wel een in nieuwstaat verkerende ZZR-400 te koop met amper 6.000 echte kmsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef yup het volgende:
Hmmm kan beter voor een Bandit/ZZR/ZXR 400 gaan (minmaal toch)...
Zo een ZZR is begrenst volgens mij traag als stront...
Standaard 40 pk.
400 heeft 55 pk, en belangrijker, bijna 2x zoveel trekkracht (hollander172 mag me komen slaan)
Prijskaartje is hoog zeker.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
ik weet nog wel een in nieuwstaat verkerende ZZR-400 te koop met amper 6.000 echte kms
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:36 schreef yup het volgende:
Dat word een probeer ritje.
Daarna af en toe.
Daarna geregeld rijden.
Die van mijn had al 350.000 gelopen toen ik hem kocht en heb er zelf ook nog eens 75.000 erbij gezetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Juist ja, meldt je het ff als je jouw E30 op 430.000 km gezet hebt?![]()
quote:Macchia Nera No. 1 of 1 is yours for 150,000 Euros ($180,000). Stefano Poggipolini plans to bring the Macchia Nera to the Laguna Seca superbike races in July "for a little fun." Frankie Chili will be there, the Macchia Nera will be there and, just perhaps, the proud and fortunate new owner of this exclusive superbike.
Please contact us at CustomerCare@racemetal.com if you are interested in purchasing this motorcycle.
http://www.ncrfactory.it/default.php
BX word ook door normale mensen gekocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die van mijn had al 350.000 gelopen toen ik hem kocht en heb er zelf ook nog eens 75.000 erbij gezeten ik heb maar 1 koelvloeistof moeten vervangen omdat ie vergaan was
rest was gewoon onderhoud van slijtage delen![]()
ik heb een 6 tal beemers gereden en daar was toch veel vaker een probleem mee![]()
TERINGquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Now we are talking.![]()
![]()
MACCHIA NERA
135 kilo, 180 pk.![]()
[..]
Netjes ja. Die diesel motoren kunnen ook makkelijk 5 ton mee. Die van mij was alleen een benzine die tot de 375.000 op gas had gelopen, en ben daarna op benzine verder gereden (dure hobbyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die van mijn had al 350.000 gelopen toen ik hem kocht en heb er zelf ook nog eens 75.000 erbij gezeten ik heb maar 1 koelvloeistof moeten vervangen omdat ie vergaan was
rest was gewoon onderhoud van slijtage delen![]()
ik heb een 6 tal beemers gereden en daar was toch veel vaker een probleem mee![]()
Een V-Maxquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En noem eens een motor op die in 2005 verkocht wordt die nog exact hetzelfde ontwerp heeft als in 1991.![]()
![]()
Voor die prijs kan je er ook maar beter valbeugels op zettenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Now we are talking.![]()
![]()
MACCHIA NERA
135 kilo, 180 pk.![]()
w00tquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Now we are talking.![]()
![]()
MACCHIA NERA
135 kilo, 180 pk.![]()
[..]
Valbeugels rulerenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je er ook maar beter valbeugels op zetten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |