Ik hoop het ook voor 'mquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:34 schreef bwt het volgende:
Nice bike Martie.
En ik kan niet anders dan toegeven wat de anderen ook al wisten te melden.
Raus d'r pak is perfect voor die moto.
Nu hoop ik dat jouw pak beter staat bij de bike.
Gaat net boven de 2000,- uit idd. ZZR250 kan ook nog, ER5, RS125, CB1, Mito etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Qua budget vind ik die Gpz500 die Lars opteerde ook wel een heel leuk ding, maar ik ben bang dat die hetzelfde probleem heeft.![]()
Weet ik,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof die houding goed is voor je ledematen.![]()
nu vraag je er gewoon omquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed dat ie nu slaapt, na een nachtje is het al teveel moeite om nog op een reply van de vorige dag te reageren dus het is maar te hopen dat ie je tanden niet laat rapen![]()
Dat is zonde van het smakelijke bolletje om die in jouw rooie arie te stoppenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Als hij heel boos wordt stopt hij misschien wel een Bosche Bol in mijn arie, dat zou pas feest zijn![]()
f overhemd strijken, morgen weer naar die KUT stad toe![]()
de weg voor ons en achter ons was helemaal leegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef worldpimber het volgende:
OMG, geile motor hoor![]()
Eindelijk weg met die tyfus ouwelulle VFR, dat mag ook wellis gezegd worden.![]()
![]()
![]()
Ennuuh, twee mensen die niet op de wegletten, maar wel een puik filmpje
![]()
![]()
Wanneer wordt de eerst volgende meet georganiseerd waar iedereen weer bij is
![]()
Incl. schademotoren
Rijdende motorfilmpjes en foto's zijn altijd gaver
*sprakeloos is
We zijn benieuwd naar je mening over de rijeigenschappen van de Blade tegenover de 600.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik hoop het ook voor 'm![]()
Ben bijna klaar met bijlezen. Gisteren was helemaal geweldig met de CBR-en.![]()
dan klinkt het nog vrij goedquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef RB het volgende:
[..]
Weet ik,maar een half uurtje typen half uur pauze en
![]()
Stoel is wel perfect![]()
ik heb daar al wel iets over te vertellenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We zijn benieuwd naar je mening over de rijeigenschappen van de Blade tegenover de 600.
Gevoel in handelbaarheid, vermogen.![]()
En van Martie natuurlijk ook in vergelijking tot de VFR.![]()
Ik ga een contactadvertentie zetten welke leuke meid met mij aan het Haringvliet wil wonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:18 schreef hollander172 het volgende:
Hoe staat het met de huizenjacht Peppie?
Zou bijna denken dat je teveel van de "kaapse pracht" hebt gedronken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend gedroomd dat ik met Martie de Blade ging halen.
Hij reed inderdaad met de auto achter en voor mij.![]()
Het was wel raar dat de kleur anders was, beetje vaal poepbruin en zonder stickers, de voorkant had de dubbele koplampen van de oude ZXR-750, maar was verder helemaal plat, en eronder was een grote bak popcorn in de kuip gebouwd waar bij een ZX6R de luchthapper zit, maar dan veel groter dus.![]()
Ik stond mij na de rit te bedenken dat het best wel knap was dat alles erin bleef liggen met die snelheden.![]()
Ow ja, het koppel viel enorm tegen, je moest echt toeren maken.![]()
Dat woordje haring doet het hem gewoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga een contactadvertentie zetten welke leuke meid met mij aan het Haringvliet wil wonen.![]()
Nee, FS laat een oude collega even het huis bekijken -opzichter bij een woningstichting.
Dan laten we het taxeren, bouwkundig onderzoeken en dan brengen we een bod uit.
We praten dan over die bouwkeet op precies te zijn.![]()
![]()
Suzuki GS500quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:49 schreef yup het volgende:
Welke budget 25 kw brommers zijn er eigenlijk ?
Honda CB500
Kawasaki ER5
Wat ik zelf wel heel leuk vind: een Honda CB600F, maar of die voor 2k ofzo te vinden is in 25kw vorm en in goede staat![]()
Met budget bedoel ik tussen 1000-2000 euro. Niet dat ik dat kan neerpleuren ofzo, maar ik wil nu alvast sparen voor een leuke 25 kw brommer
Gaat wel een beetje duur worden E30 318i + motorMaja voor hobbies moet je maar bloeden
Doet me eerder denken aan iemand die wat glaasjes echte absint weg heeft getikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je teveel van de "kaapse pracht" hebt gedronken.
Rooi wyn drink so weg
lief dat je over mij droomtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Het was wel raar dat de kleur anders was, beetje vaal poepbruin en zonder stickers, de voorkant had de dubbele koplampen van de oude ZXR-750, maar was verder helemaal plat, en eronder was een grote bak popcorn in de kuip gebouwd waar bij een ZX6R de luchthapper zit, maar dan veel groter dus.![]()
Ik stond mij na de rit te bedenken dat het best wel knap was dat alles erin bleef liggen met die snelheden.![]()
Niet alleen veeel meer kms (na 150 km al een houten reetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is jouw meningdie andere gasten in het SM topic zijn het vast niet met je eens.
Maar als je kilometers wilt maken, meetings en vakantie's wil doen zou ik ook zeggen ZXR400 of iets dergelijks.
Klopt, niet echt een budget motor helaas...quote:Alleen voor 2 k kan je die niet vinden, de goedkopere hebben allemaal nog geen typegoedkeuring voor 25 Kw.
Yepquote:Qua budget vind ik die Gpz500 die Lars opteerde ook wel een heel leuk ding, maar ik ben bang dat die hetzelfde probleem heeft.![]()
ik heb dat spul hier in de vriezer liggenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doet me eerder denken aan iemand die wat glaasjes echte absint weg heeft getikt.![]()
De rit die ik gisteren heb gemaakt, was niet zo lang en ik heb er extra voorzichtig mee gereden omdat het ook nog de allereerste rit op de blade was. Het zou wat zijn als er al een krasje op kwam voordat Mercy er op kon rijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We zijn benieuwd naar je mening over de rijeigenschappen van de Blade tegenover de 600.
Gevoel in handelbaarheid, vermogen.![]()
En van Martie natuurlijk ook in vergelijking tot de VFR.![]()
Heb meerdere flessen geprobeerd en ik moet zeggen dat het redelijk aankomt. Dronken wordt je er sowieso van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb dat spul hier in de vriezer liggenmaar de verhalen erover zijn sterk overdreven kan ik je zeggen hoor
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Prima motortje voor mij dus(misschien een keer als opvolger van de 600
).
Tot nu toe lijkt het me een fantastische bike.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je teveel van de "kaapse pracht" hebt gedronken.
Rooi wyn drink so weg
Leuk huisjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef hollander172 het volgende:
Wij gaan overmorgen bij de volgende bouwketen kijken:
[afbeelding]
Let niet op de tuin.![]()
Vind vooral de vorm mooi.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk huisje![]()
Tuin is wel beetje dor ja, ach anders asfalteer je alles om je huis. Dan nog een paar curbstones en je hebt je eigen racebaan![]()
En dat andere huis is.. eeh.... appart? kwa vorm dan![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat woordje haring doet het hem gewoon.
Wil ze niet?![]()
Wij gaan overmorgen bij de volgende bouwketen kijken:
[afbeelding]
Let niet op de tuin.![]()
en deze:
[afbeelding]
Zit ook een stukje bos bij van 9000 vierkante meter?Geen idee wat ik me er naast wat bomen bij voor moet stellen eigenlijk.
Jij vind de oma van FS lekker?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Tweede huis lijkt enorm op het oude huis van FS haar oma.![]()
Voor deze keer dan maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik was nuchter, droomde het vlak voordat ik wakker werd.
Die popcorn ook, een hele grote vertikale bak onder de koplampen, en helemaal vol.
Fontaal was de voorkuip zo plat dat ik mij afvroeg hoeveel wind de motor pakte.
Als ik even in wilde halen moest de motor wat op toeren komen voordat hij lekker oppakte.
Bij hogere snelheden nam hij wel lekker krachtig op zonder terug te schakelen.
En af en toe stuivertje wisselen wie er voorop reed met Martie in de auto dus.
Die fles staat al een jaar leeg in de kamer ofzo, vind dat etiket zo prachtig.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
lief dat je over mij droomt![]()
het was zeker gezellig heH![]()
![]()
Smileys gaan over het leidend voorwerp in een zin.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Smileys gaan over het leidend voorwerp in een zin.![]()
Dus slaan niet per definitie op het laatste woord.![]()
![]()
Dit was handiger geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
Tweede huis lijkt enorm op het oude huisvan FS haar oma.
Jij met je geedit.quote:2 jaar geleden hadden we in Sas van Gent ook al zo'n mooi bouwwerk op het oog, maar vonden het achteraf toch ook teveel buiten de bewoonde wereld.![]()
quote:
Dat wel, maar gebeurt weinig.quote:Dit was handiger geweest.
Ik heb dat niet geedit.quote:Jij met je geedit.![]()
Ik heb toch echt wat jaartjes nederlands gehad op school maar die regel heb ik dan gemist denk ik?quote:
Niet letterlijk leidend voorwerp, laten we het dan leidend onderwerp noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wat jaartjes nederlands gehad op school maar die regel heb ik dan gemist denk ik?![]()
Je lult lekker op deze mooie morgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet letterlijk leidend voorwerp, laten we het dan leiden onderwerp noemen.
Het huis, het ging over het huis, aanleiding was het huis.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Rausdouwer het volgende:
pssst
ik heb de sleutels ingepikt.![]()
Diefstal - houd de dief - houd de diefquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Rausdouwer het volgende:
pssst
Kan ik het helpen dat jij smileys wel eens raar interpreteert.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Je lult lekker op deze mooie morgen.![]()
Zoek zelf maar uit hoe je ze gebruikt, heb ik ook gedaan.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Rausdouwer het volgende:
pssst
Ging niet om de interpretatie maar om de plaats in de zin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
Kan ik het helpen dat jij smileys wel eens raar interpreteert.![]()
Maar ja middenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef hollander172 het volgende:
Ging niet om de interpretatie maar om de plaats in de zin.
En daar gaat de hele toegevoegde waarde van smilies........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ja middenin de zin doen we bijna nooit
bijna dan.
![]()
Ik geef toe dat het moeilijk was te begrijpen waar ik die smiley op wilde laten slaan.![]()
Gewoon gezellig doen, poging wagen om op de testbank te komen tussen de rest van de 15.999.999 Nederlanders (mercy kan niet mee, die's nog iets te zwak vanwege het ongeluk) en dan nog een toertje achteraf denk ik. Maar weet niet hoe laat ze willen afsprekenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ging niet om de interpretatie maar om de plaats in de zin.
Zo genoeg mieren geneukt op deze vroege morgen.![]()
Wat is de bedoeling van de Ten Kate meet?Paar keer linkje voorbij zien maar geen concrete planning?
Ik denk dat de een daar meer moeite mee heeft dan de ander.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:04 schreef hollander172 het volgende:
En daar gaat de hele toegevoegde waarde van smilies........Als we moeten gokken op welk woord of voorwerp een smilie slaat dan laat je ruimte over voor een verkeerde interpretatie.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk dat de een daar meer moeite mee heeft dan de ander.![]()
![]()
Maar net alsof je een zin niet op 2 manieren kan opvatten.![]()
Was wel leuk geweest.quote:Zie ik een quote van Hicham, hoopte ik eindelijk dat een derde partij uitsluitsel kon geven over onze uitwisseling van hersenspinsels.![]()
Jawelquote:Doe jij eigenlijk in het algeemen ooit wel eens iets toegeven lars?![]()
Valt me dan blijkbaar nooit op.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Jawelals ik echt ongelijk heb.
Heb je al meerdere voorbeelden van gezien in de loop der tijd.![]()
Negatieve dingen blijven altijd langer hangen dan de positieve.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Valt me dan blijkbaar nooit op. [afbeelding]![]()
![]()
We vroegen een mening, geen puzzeltje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
Bwhehehe. Jullie zijn een stelletje mongolen zeg. Beetje druk maken over een setje smileys.
Puzzel 1:
In de tekst hierboven missen wat smilies. Het is aan u de taak de volgende smilies op de correcte plek in te voeren.
U heeft de keuze uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U houdt in totaal twee smilies over. Succes!
Er zijn ook wel eens mensen die smilies vooraan hun zin zetten. Raus doet dat wel eens volgens mij. Wat is uw mening hieromtrent over?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We vroegen een mening, geen puzzeltje.
Het is inderdaad een goed voorbeeld van slap gelulmaar hell, wat doen we hier anders?
Best jammer dat er dan niet on topic gereageerd word door derden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Het is inderdaad een goed voorbeeld van slap gelulmaar hell, wat doen we hier anders?
De mijne is dat je dan alvast met een bepaald gevoel of stemming begint en daardoor gelijk al de lading van de zin meekrijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Er zijn ook wel eens mensen die smilies vooraan hun zin zetten. Raus doet dat wel eens volgens mij. Wat is uw mening hieromtrent over?![]()
![]()
Zit een mooie theorie achter, maar vind dat je dat alleen bij speciale posts mag doen. Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De mijne is dat je dan alvast met een bepaald gevoel of stemming begint en daardoor gelijk al de lading van de zin meekrijgt.
Zoiets zeg maarquote:![]()
![]()
Ik heb een fireblade gekocht
Ik hou van puzzelen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk hier eens:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best jammer dat er dan niet on topic gereageerd word door derden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
Oh ja, mijn mening over smileysJe kunt ze niet vaak genoeg gebruiken
En uiteraard wel op de juiste positie in de zin
Ik ook van jou.quote:Al zijn het dan blijkbaar spijkers op laag water, ik dacht dat we een punt hadden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik hou van puzzelen..
en misschien ben jij wel het laatste stukje![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens mensen die smilies vooraan hun zin zetten. Raus doet dat wel eens volgens mij. Wat is uw mening hieromtrent over?![]()
![]()
Oh ja, mijn mening over smileysJe kunt ze niet vaak genoeg gebruiken
En uiteraard wel op de juiste positie in de zin
Als je dan toch hier in de buurt bent dan kunnen we samen wel richting Ten Kate tuffen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:49 schreef hicham het volgende:
Hoe laat zijn jullie van plan af te spreken bij ten Kate als de meet daaro doorgaat
Ik kan een afspraak om 11.30 maken en dan daarna richting ten Kate rijden?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je dan toch hier in de buurt bent dan kunnen we samen wel richting Ten Kate tuffen.![]()
Een meet erna lijkt me ook erg leuk. Ik moet alleen zaterdag kijken hoe lang ik het allemaal red, want mijn knie wil met de dag minder.Dus ik meld me onder voorbehoud wel aan.
![]()
Daar let ik dan weer amper op, en ik doe het zelf echt nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:33 schreef hicham het volgende:
Want eigenlijk hebben we voor dergelijke posts juist de posticons
Dan kun je mensen vast met de juiste stemming je post inleiden [afbeelding]
Ik geloof dat ik een ander beroep ga kiezen.quote:> Zojuist hadden wij telefonisch contact over een eventuele
> aankoopopdracht.
>
> Onderstaand vind u de omschrijving van het basispakket, wat het meest
> passend is, omdat u zelf al een woning heeft gevonden.
>
> Basis Pakket
>
> Dit dienstenpakket omvat:
>
> 1. de tweede bezichtiging onder leiding van uw aankoopmakelaar.
> 2. een bouwkundige keuring
> 3. het onderzoek naar het vigerende bestemmingsplan
> 4. het taxeren van de objectieve marktwaarde
> 5. het voeren van de prijsonderhandeling met alle relevante
> voorwaarden
> 6. een kadastrale recherche
> 7. de juridische ondersteuning
> 8. advisering bij de opleveringsinspectie
> 9. begeleiding bij de notariële overdracht
> 10. een gratis hypotheekadvies
>
> Het honorarium voor deze werkzaamheden bedraagt 1,25% van de
> aankoopprijs met een minimum van ? 1.750,--
> Wanneer u ook uw hypotheek via ons afsluit, bedraagt het honorarium
> 1,0% met een minumum van ? 1.750,--
>
> Ik heb uw gegevens doorgegeven aan mijn collega in Rotterdam. Zij zal u
> zo spoedig mogelijk bellen om een afspraak te maken met een fiancieel
> adviseur, die dan bij u langskomt.
>
> Wij hopen u van dienst te mogen zijn.
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:44 schreef hollander172 het volgende:
Kijk hier eens:
Ik denk dat ik mijn huidige studie ook maar ga afbreken danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Bericht van een mogelijke eigen makelaar.![]()
[..]
Ik geloof dat ik een ander beroep ga kiezen.![]()
Zag ook pas aan het eind van je post dat je een posticon had gebruiktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar let ik dan weer amper op, en ik doe het zelf echt nooit.![]()
![]()
Betekent wel dat je minder kan Fok!MC'en volgens mij, weet je dat zeker?quote:Ik geloof dat ik een ander beroep ga kiezen.![]()
Zaterdag kan ik niet, dan ga ik paintballen. Vrijdag zou misschien wel kunnen, mits het geen slecht weer is en mijn spiegel weer gefixed isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Als er een meet is bij Ten Kate, wie komen er dan eigelijk allemaal
Youssef, RB, Fulcrum, ZX-7R ook wel denk iken Raus misschien?
[..]
Zag ook pas aan het eind van je post dat je een posticon had gebruikt
[..]
Betekent wel dat je minder kan Fok!MC'en volgens mij, weet je dat zeker?
Ik sta in principe ook open voor zulke apparaten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor 1 keer ga ik met Peppie mee.......
Crossertje op 25Kw is in theorie leuker dan een supersport met beperkingen.Gewicht enzo.
![]()
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Daar let ik dan weer amper op, en ik doe het zelf echt nooit.![]()
![]()
Vriendin gaat vrijdag ook direct solliciteren bij een makelaar, opleiding duurt een half jaar dan is ze er zelf ook eentje.quote:Ik geloof dat ik een ander beroep ga kiezen.![]()
Je kan ook eerst je rijbewijs halen en dan motors bezichtigen en proefrijden. Of je kan heel marktplaats afstropen om te kijken wat je leuk vindt en wat in je budget past. Maar dat zijn maar ideetjes natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef yup het volgende:
[..]
Ik sta in principe ook open voor zulke apparaten.
Maar kunnen jullie dan geen leuke opnoemen ? Ik ben nog motorfapper in spe dus ik weet nog niks
Het was ontopic en daar vroeg je om.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jain dezelfde minuut / op hetzelfde moment gepost, en echt inhoudelijk kan ik het niet noemen.
Veel te algemeen.![]()
![]()
Eerst rijbewijs natuurlijk. Dit zijn nog beetje ideetjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je kan ook eerst je rijbewijs halen en dan motors bezichtigen en proefrijden. Of je kan heel marktplaats afstropen om te kijken wat je leuk vindt en wat in je budget past. Maar dat zijn maar ideetjes natuurlijk![]()
Je weet zelf toch wel waar je ongeveer een voorkeur voor hebt? Of zelfs dat nog nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:13 schreef yup het volgende:
[..]
Ik sta in principe ook open voor zulke apparaten.
Maar kunnen jullie dan geen leuke opnoemen ? Ik ben nog motorfapper in spe dus ik weet nog niks
Of de gulden middenweg, beemer eruit trappen en inruilen voor een nieuwer, kleiner en goedkoper autootje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:16 schreef yup het volgende:
[..]
Eerst rijbewijs natuurlijk. Dit zijn nog beetje ideetjes.
Wat ik zelf heel leuk vond, CBR/CB600F op 25 kw, maar dat zal wel heel duur zijn weer
Of de E30 deruit trappen kan ook. Nee dat is geen goed plan, ik ga me niet helemaal tot het motordom bekeren
Dat kan wel, maar ik wil de E30 houden, te fijn om weg te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of de gulden middenweg, beemer eruit trappen en inruilen voor een nieuwer, kleiner en goedkoper autootje.
Met wat je overhoudt vergroot je je budget weer en zit je ruimer qua keuze voor een tweewieler.
Mijn voorkeuren (min of meer).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Je weet zelf toch wel waar je ongeveer een voorkeur voor hebt? Of zelfs dat nog niet
Chopper![]()
Naked![]()
Supersport![]()
Sport/toer![]()
Zijspan![]()
Streetfighter![]()
All-Road![]()
Crosser
SM![]()
Wacht maar tot je uiteindelijk motor rijdtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:16 schreef yup het volgende:
[..]
Eerst rijbewijs natuurlijk. Dit zijn nog beetje ideetjes.
Wat ik zelf heel leuk vond, CBR/CB600F op 25 kw, maar dat zal wel heel duur zijn weer
Of de E30 deruit trappen kan ook. Nee dat is geen goed plan, ik ga me niet helemaal tot het motordom bekeren
Damn, je lijkt wel een Hollander zo letterlijk als je alles neemt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:16 schreef hollander172 het volgende:
Het was ontopic en daar vroeg je om.
Tsja het is allemaal gebaseerd op emotie maar denk je er rationeel over dan is het best een logische keuze.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:21 schreef yup het volgende:
Dat kan wel, maar ik wil de E30 houden, te fijn om weg te doen
Met je schattige stuiterende BX-iconquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wacht maar tot je uiteindelijk motor rijdt![]()
Ik heb zelfs mijn geliefde BX weggeschopt![]()
En kan ie alto meetings doen met ondeugendquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met een pak 'm beet Alto kan je ook overal komen en die kost je de kop niet.![]()
.....en ik geniet er met volle teugen van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, je lijkt wel een Hollander zo letterlijk als je alles neemt.
Niet relaxed.
Ik ga emigreren.![]()
![]()
Noem je Zwolle een gat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
WTF
Ten Kate motoren ligt in een boerengat![]()
Was wel gek op dat ding, maja toen was ik nog een koekblikrijder hèquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Met je schattige stuiterende BX-icon![]()
Mis 'em wel een beetje die icon
Als ie nu niet overtuigd is........quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef hicham het volgende:
[..]
En kan ie alto meetings doen met ondeugend
Ligt in Nieuwleusen volgens die websitequote:
Aha, laten we dan ook stoppen met fokken enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je kan ook eerst je rijbewijs halen en dan motors bezichtigen en proefrijden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
Bwhehehe. Jullie zijn een stelletje mongolen zeg. Beetje druk maken over een setje smileys.
Puzzel 1:
In de tekst hierboven missen wat smilies. Het is aan u de taak de volgende smilies op de correcte plek in te voeren.
U heeft de keuze uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U houdt in totaal twee smilies over. Succes!
Oja ik keek verkeerd.. handig dat ze vertrekpunt zwolle nemenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt in Nieuwleusen volgens die website
En ja, alles wat niet begint met de A en eindigt op Msterdam is een gat
Daadwerkelijk een motor zoeken die je wilt kopen is een nachtmerrie als je 25KW moet en je budget is laagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dagdromen en speculeren over je toekomstige motor is het leukste wat er is.![]()
![]()
![]()
Rear wheel drivequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja het is allemaal gebaseerd op emotie maar denk je er rationeel over dan is het best een logische keuze.
Sterker nog, buiten de rijeigenschappen wat valt er dan voor te zeggen om hem aan te houden?(groot, zwaar, niet zuinig, meer ruimte dan je nodig hebt, hogere verzekeringspremie etc. etc.)
Met een pak 'm beet Alto kan je ook overal komen en die kost je de kop niet.![]()
EIndelijk iemand die hem op heeft kunnen lossenquote:
Lastig kijken met een bord voor je kop heH?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja ik keek verkeerd.. handig dat ze vertrekpunt zwolle nemen![]()
[afbeelding]
Fouten maken we allemaal, maar je hebt het uiteindelijk nog goedgemaakt dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb zelfs mijn geliefde BX weggeschopt![]()
Met een 25KW beginnersmotor heb je rond de 250 euro verzekering en 60 euro wegenbelastig per jaar. Moet je is nagaan hoeveel geld je overhoudt voor andere dingen danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:32 schreef yup het volgende:
[..]
Rear wheel drive
Ik krijg mega korting via mijn werk. Verzekering voor mij is 720 per jaar(18 jaar, BMW 318i, probeeer dat maar eens ergens anders te verzekeren
) Gewoon verzekeren kost mij 1200+ per jaar.
Wegenbelasting valt wel mee 70 per kwartaal.
Maar misschien gebeurt het net als Fulcrum, verkoop ik opeens de E30
Mijn GS500 kost me 120 euro WA per jaar (en 20 euro opzittenverzekering) en 56 euro wegenbel. per jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Met een 25KW beginnersmotor heb je rond de 250 euro verzekering en 60 euro wegenbelastig per jaar. Moet je is nagaan hoeveel geld je overhoudt voor andere dingen dannieuwe setjes banden, olie, oliefilters, luchtfilters, kettingset en een shitload aan benzine ...
Zoek eens op marktplaats.nl bij motoren en brommers naar "25 KW". Komen best leuke dingen langsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef yup het volgende:
Alleen een leuke 25kw beginnersbrommer kost wel heel wat meer dan die E30 heeft gekost
Das wel duurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoek eens op marktplaats.nl bij motoren en brommers naar "25 KW". Komen best leuke dingen langs
Waaronder deze 25 KW 400 CC Bandit
Volgens mij is wegenbelasting bij alle motoren zo ongeveer 56 euro, ik heb het alleen afgerond naar bovenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS500 kost me 120 euro WA per jaar (en 20 euro opzittenverzekering) en 56 euro wegenbel. per jaar
Maar dan heb je dus een GS500 ... . . .. .. . . ...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel duur
Voor de helft van de prijs kun je een GS500 krijgen op 25kw![]()
Gevaarlijker in bochten en bij gladde weg.quote:
Korting kan je neem ik aan meenemen naar een volgende auto die de verzekering in gaat?quote:Ik krijg mega korting via mijn werk. Verzekering voor mij is 720 per jaar(18 jaar, BMW 318i, probeeer dat maar eens ergens anders te verzekeren
) Gewoon verzekeren kost mij 1200+ per jaar.
Kan lager, ik betaal net de helft geloof ik.quote:Wegenbelasting valt wel mee 70 per kwartaal.
Er is niks wat voor de beemer spreekt dus het is idd een goede optie.quote:Maar misschien gebeurt het net als Fulcrum, verkoop ik opeens de E30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |