Op Talpa, vanavond word de kickoff opgenomen, daarna gaan ze het huis in, en is het dus te volgen via internet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef Brechtje het volgende:
Ik snap er helemaal niets van.
Op welke zender komt het nu? en waarom is het nu op internet, zijn ze al in het huis?
Volgens mij heeft hij vanwege een ban te kennen gegeven niet meer terug te zullen komen op Fok!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:34 schreef Gert het volgende:
Zijn er al vrijwilligers voor de nachtploeg?
Ik moet gewoon werken overdag, maar wil het natuurlijk wel weten als er stiekem geneukt is.
Wanneer is Scanman nou goddomme eindelijk eens een keer uitbeledigd?![]()
Dont think so.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:31 schreef schatje het volgende:
[..]
[sub]Volgens mij heeft hij vanwege een ban te kennen gegeven niet meer terug te zullen komen op Fok!![]()
.
Maar als het eenmaal echt is begonnen zal het heus wel weer gaan kriebelen bij hem.
Tenminste, dat hoop ik van harte. Dan kan ik hem weer op de kast jagen![]()
.
sub]
Probeer eens rechtermuisknop opslaan alsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:36 schreef Brechtje het volgende:
Dat linkje *.zip ofzo* doet het niet.
Hij zegt dan dat de pagina niet word weergegeven ofzo.
Bij mij wel, heb je ze niet op mute staan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Domme vraag misschien, maar zit er geen geluid op?![]()
Misschien heb jij auto-update aanstaan oidquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
Dat heb ik ook ineens, heb nergens op geklikt of iets geinstalleerd![]()
dat knopje even aan en uit gezet en hij doet hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij mij wel, heb je ze niet op mute staan?
Zit ik ook op te hopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef Mereltje het volgende:
Misschien beginnen ze wel eerder omdat het om 22 uur misschien te druk is in 1 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |