nou ik kan 't ook mis hebben hoor!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:17 schreef Githa het volgende:
[..]
Is dat zoIk wilde in eerste instantie bruin brood, maar dat mocht weer niet van het CB, omdat de darmpjes eerst maar eens op hun gemak moesten wennen aan brood en dat ze voor bruin brood veel harder moeten werken.
cb's![]()
Thijs is idd dat Kindje, en op het bureautje blijf ik maar horen dat Thijs het allemaal zo netjes doet, en gelijk met het boekje meeloopyquote:Op donderdag 8 september 2005 09:49 schreef Githa het volgende:
M@x, grote kans dat hij dadelijk alles in een keer doet, ik kan me hier een kindje herinneren die dat ook zo deed was dat Thijs niet![]()
Ja dat deed ze dus inderdaad hier ookquote:Op zondag 11 september 2005 14:15 schreef bixister het volgende:
myrthe goed zo meid!en doe je voorzichtig met dat lepeltje? (anna mocht dat ook een keer maar stak 'm gelijk achter in d'r keel.
)
Ja bij de avent fles komt er altijd een schuimlaag op als ze gaat drinken (geen idee waarom), zeg maar aan het einde van de fles, dus haar laatste stuk, kan ze dan niet drinken omdat het net schuim is. Met de difrax fles van net had ze dit dus niet, ik denk dat ze nu dus inderdaad minder lucht binnenkrijgt..quote:Op zondag 11 september 2005 17:08 schreef bixister het volgende:
schuimt?
Hier ging ze opeens in twee weken tijd zitten, kruipen en staan dus het kan zomaar gebeuren Bixquote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef bixister het volgende:
en jaja ladyB, ze zitten inderdaad heel dicht bij elkaar. maar ik zie anna nog niet staan over 2 weken hoor!
Snowww wat lekker dat ze zo goed slaapt al joh ! Zo lang slaapt Myrthe niet eensquote:Op maandag 12 september 2005 16:10 schreef Snowwww het volgende:
Fijn dat Noah weer goedgekeurd is door het CB Tex....
Voor de rest kan ik nog niet echt meekletsen, Nicole ligt prima stil op de commode en behalve borstvoeding mag/krijgt ze nog niks anders.. Lol, maar ze is dan ook pas 2 maanden oud![]()
Het gaat in ieder geval goed met de kleine meid. Vanochtend met haar op de weegschaal gestaan, ze weegt 6,6 kilo... Vrijdagnacht en zaterdagnacht heeft ze geslapen van 21.00 tot 7.00 uur.. Zooooo lekker.. Helaas wilde ze vannacht niet hetzelfde trucje doen, ze meldde zich om 3.00 uur.. Heb haar even laten huilen, toen naar haar toe gegaan om te troosten, maar toen ze mij rook/hoorde dacht ze waarschijnlijk meteen eteeeennnn!!! Dus ging ze nog harder brullen, toch maar eten gegeven.
Nu ligt ze in een campingbedje op kantoor (hebben kantoor aan huis)... Zo kan mama een beetje internetten (en in de toekomst werken) en kan Nicole zich lekker vermaken of slapen.. Eens kijken of dat een beetje wil werken, anders moeten we wat anders verzinnen...
Vraagje trouwens, ze ligt nu regelmatig op haar knuistje te sabbelen.. We wilden dus een fopspeen introduceren, maar die pakt ze dus niet. Ze werkt de speen meteen weer uit haar mond. Iemand tips om haar aan een speen te laten wennen??
Speeltje gooit ze snel weg, want ze wil wel d'r handen vrij hebben om goed te kunnen draaien natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef texelonia het volgende:
Noah is ook niet zó wild en druk op de commode gelukkig. Hij probeert wel te draaien enzow, en moet hem steeds terugdraaien, maar het kost me niet al teveel moeite op zich. Hij trappelt ook met zijn beentjes waardoor ik zn broek amper aan krijg, maar dat is ook nog wel enigszins onder controle t houden.
Zou het niet helpen om Myrthe af te leiden met een speeltje of iets dergelijks? Of een koekje desnoods? (mag ze die al?) En als ik Noah op bed verschoon, ga ik altijd naast hem zitten. Zou dat ook niet schelen voor je rug en nek?
Hmm da's wel een goeie tip Githa, dat zal ik eens proberen ! Zingen vind ze wel leuk, we hebben een boekje met liedjes, en bij 'Slaap kindje slaap' zingt ze meequote:Op maandag 12 september 2005 13:29 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft die drang helemaal niet zo, gelukkig![]()
Hij kijkt onder het aankleden graag in de spiegel en speelt met het speeltje dat ik hem geef.
Soms doet hij een poging zich om te draaien maar als ik hem dan tegen houd en zeg dat hij even moet wachten en zo mag draaien dan is dat geen probleem.
Myrthe is altijd al erg actief geweest he, ik bedoel lichamelijk.
Ik zou zo geen oplossing wetensorry!
edit:
Nou bednk ik me iets, Jordy vind het wel heel boeiend om liedjes te zingen ondertussenhij bekijkt dan mijn mond heel aandachtig, hoe ik die vorm bij bepaalde klanken, misschien werkt dat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |