Ik moet volgende week terugkomen van het consternatieburo omdat ze nog niet eet, en dan krijgt ze logopedie. Ik vind het dus zelf ook een beetje onzin, ze is pas een dikke maand aan het 'oefenen' met eten maar de wvk maakte zich toch wel zorgen want ze was 'al' 7 maanden. Die gaat er dan ook van uit dat je met 4 maanden al begint met oefenen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:00 schreef Githa het volgende:
Ik zou het blijven aanbieden maar me vooral niet te veel zorgen makenIk denk dat Myrthe vanzelf wel gaat eten wanneer ze denkt dit nodig te hebben.....ze is pas 7 maandjes hoor
![]()
maaruh tjah wat lust Jordy het liefst kan beter zeggen wat lust hij niet Banaan en worteltjes zijn hier toch wel favoriet![]()
en courgette met tomaat vond hij ook heel erg lekker toen we net gingen starten met hapjesoffuh courgette met banaan
lekker glibberig dus is zo weg....
Houd ze ook niet van een stukje rijstewafel ? dat vind Jordy lekkerder als zo'n vieze ligadie hij na 3x likken niet meer vast kan houden.
Als je het zelf onzin vindt, ga je toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Ladybos het volgende:
Ik moet volgende week terugkomen van het consternatieburo omdat ze nog niet eet, en dan krijgt ze logopedie. Ik vind het dus zelf ook een beetje onzin, ze is pas een dikke maand aan het 'oefenen' met eten maar de wvk maakte zich toch wel zorgen want ze was 'al' 7 maanden. Die gaat er dan ook van uit dat je met 4 maanden al begint met oefenen..
Nee, ben ook (nog) niet van plan om naar de logopedie te gaan hoor, maar de wvk deed er nogal paniekerig over, en daar wordt ik dan weer onrustig van. Ik ben zelf een verschrikkelijk slechte eter en ik wil natuurlijk niet dat Myrthe dat ook wordt/blijft. En om goed beslagen ten ijs te komen bij het cb hoor ik dus liever even wat meningen hier (o.a. die van Poemojn, bedankt voor de info) zodat ik niet overrompeld wordt door de wat erg doortastende wvk..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het zelf onzin vindt, ga je toch niet?
De logopedie zou zijn omdat ze nog de kokhalsreflex heeft, waardoor ze niet kán eten, ook al zou ze het willen. Maar ik vind het zelf ook reikelijk vroeg om al naar de logopedie te gaan hoor. De nutramigen krijgt ze vanwege een lactoseintolerantie. Ik wacht even het bezoek aan het cb af en daarna zal ik inderdaad eens naar een diëtist door laten verwijzen. En ik ga zo even kijken op het Rapleyforum, maar nu eerst even Myrthe redden want die heeft weer iets gevonden waar ze niet aan mag komen (wat ze trouwens wel allemaal in d'r mond stopt maar zodra het eetbaar is houd ze d'r mondje dichtquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef poemojn het volgende:
Logopedie?? Omdat ze niet wil eten met 7 mnd???
En krijgt ze nutramigen omdat ze koemelkallergie heeft?
Allergische kinderen zijn nl vaak veel langzamer met bijvoeding (en 7 mnd is niet eens laat). Mijn huisarts raadt soms aan bij kans op allergie (zoals Myrthe, die geen allergie heeft voor zover bekend maar wel verhoogd risico) pas met 9 maanden daarmee te beginnen (!).
Kun je niet eens met jouw huisarts gaan praten of evt een verwijzing vragen naar een kinderdietist? Op het Rapleyforum loopt Stefan Kleintjes rond, die is ook kinderdietist, misschien kun je het daar eens vragen? http://www.network54.com/Forum/382080
Ik vind jouw cb eigenlijk een beetje vreemd...
Wat onze kraamhulp nog wel eens deed de eerste dagen was haar op haar zij leggen en dan een handdoekje opgerold in haar ruggetje leggen. Wel opletten dat haar armpje zo zit dat ze zich niet op haar buikje kan draaien, maar het handdoekje voorkomt dat ze zich op haar ruggetje draait.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef Snowwww het volgende:
Dag Thijs, veel plezier in het dreumissen topicDuurt nog wel 10 maanden voordat wij daar komen posten
![]()
Ik had ff een vraagje. Nicole ligt bijna altijd op haar rechterwang als ze ligt te slapen. Haar hoofdje omdraaien zodat ze op haar rechterwang ligt helpt maar voor heel even, voordat we haar kamertje uit zijn ligt ze alweer op haar linkerwangHet consultatiebureau had gezegd dat we er op moesten letten en moesten zorgen dat ze dus ook regelmatig op haar rechterwang ligt. Iemand tips hoe we dit voor elkaar gaan krijgen? Iets onder het matrasje stoppen ofzo zodat ze zich niet meer om kan draaien?
Fijn dat Myrthe er meer interesse in heeft, zal je vast een beetje geruststellen na die paniek van de wvkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:23 schreef Ladybos het volgende:
<knip>
Is dat zoquote:Op donderdag 8 september 2005 13:03 schreef bixister het volgende:
knap hoor jordy, lekkerbekkie!
ik geloof trouwens dat (licht)bruin brood beter is githa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |