quote:Powered by a 5.4 four valve per cylinder DOHC V-8 engine and equipped for flexible fuel operation with a high capacity Garrett SuperCharger, Super Stallion is capable of 590 horsepower at 6000 rpm and 537 foot pounds of torque at 4750 rpm when operated on its alternative fuel. The system's optical fuel sensor tells the computer the exact composition of the fuel allowing the EEC-V module to make necessary changes automatically. The benefits of having flex-fuel capabilities include less greenhouse gas emitted and improved performance, with the ability to achieve 50 more horsepower on E85 fuel. Super Stallion achieves some pretty impressive numbers on E85, with a 0-60 mph time of 4.3 seconds.
* BazzoS oude meet foto's/filmpjes gaat zoekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehehe![]()
ben het niet iig, en 99% kans dat je geen foto van mij online zult vinden![]()
Kan wel, maar prioriteiten e.d. het wordt een zooitje als ik alles tegelijk ga doen, en ik krijg donderdag 3 weken loon in 1 keer (zo'n 1600 ongeveer)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef BazzoS het volgende:
Maare Jofu, die ¤12,50 per cdtje kan er niet meer af, anders kan je geen auto (over)kopen? Hoe ga je dan benzine+onderhoud en de andere meuk betalen?
plaatsen is banquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
* BazzoS oude meet foto's/filmpjes gaat zoeken
Jofu is een dwergquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
en we hadden het over uitalten, CD-ROMs, AIVD-er die in een passat moeilijekr te raken zijn dan een agent op een motor, frise windows en de foto's van TF
@TF ik heb verteld dat je een italiaanse dwerg bentKlopt toch ongeveer? (in aanmerking genomen dat ik ieder mens kleiner dan 1.70 een dwerg noem?)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ppsst, Bassoz, zie je dat vlindertje naast mn avatar?
te laatquote:
hey stefano relax manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dat meen ik, een foto hier en een ban aan je broek.....
had ik al gezegt dat ik een hekel aan foto's heb![]()
jij.......jij.....crimiquote:
Ik heb er vaak genoeg zo'n 4 per dag, 20 per week, dus reken maar uit..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg vandaag mn loonstrookje.. in drie weken tijd 28 overuren
je snapt het niet, als alexxxxxx 1 uur normaal werkt is dat voor hem 1 overuur, capiche.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er vaak genoeg zo'n 4 per dag, 20 per week, dus reken maar uit..
Ja, maar wat moet ik daarmee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ppsst, Bassoz, zie je dat vlindertje naast mn avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |