Ik zou in elk geval stoppen met zélf spelletjes spelen 4 a change..quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Vivi het volgende:
Hm, nu weet ik echt niet meer zo goed wat te doen
nou, dan ga ik het ook niet vertellen want dat zou alleen maar op emotionele chantage lijken imo.
Ik droom tijdens een relatie wel eens over vreemdgaan (nog nooit écht gedaan) .... als hij nou eens hardop de naam van iemand anders in zijn droom zou had genoemd, zou je dat dan ook serieus nemen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Vivi het volgende:
[...]
En vanochtend was ie weer zo akelig nuchter
Joh, je moet eens weten wat ik er allemaal uitkraam in mijn slaapquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Vivi het volgende:
Vannacht weer bij hem geslapen, gingen om uur of 3 naar bed na het stappen (was overigens gezellig), wordt er ineens een baksteen door de ruit gegooid, keuken vol glas en al die ellende..1 van zijn huurders had een groepje Marokkanen gezien die al een hele tijd voor het huis hadden heen en weer gereden enzo..vaag! Anyway, was niet echt bevorderlijk voor de nachtrust. Na heen en weer gebel met de politie was het ondertussen half 6 voor we gingen slapen..Henkie sliep wederom nogal onrustig (begrijpelijk) woelen draaien...en toen zei hij ineens IN ZIJN SLAAP mijn naam en dat ie zoveel van me hield en nog een hoop gemurmel
Ik vroeg nog "Slaap je?" maar dat was wel overduidelijk eigenlijk. Vanochtend nog voorzichtig gevist of ie nog wist wat hij snachts had gezegd enzo, maar hij had geen idee, nou, dan ga ik het ook niet vertellen want dat zou alleen maar op emotionele chantage lijken imo.
Bah...weet niet zo goed wat ik er mee moet
En vanochtend was ie weer zo akelig nuchter
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
Zo weer bijgelezen. Wist je trouwens dat vele narcisten zichzelf wel als invoelend beschouwen? Invoelender dan anderen zelfs aangezien zij ook hierin uit denken te blinken
Je vervalt in herhalingen, dat was al bekendquote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
Vivi, sorry, ik moet het zeggen, maar wat blijf je toch een aandachtsverslaafde doos.
Juist, net als iemand anders hier.quote:Op donderdag 8 september 2005 12:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je vervalt in herhalingen, dat was al bekend
quote:Daarna hebben we nog in een deuk gelegen om een fantasie hoe ons evt. kind eruit zou zien
Nounou, zo kan ie wel weer...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef Tobbes het volgende:
Papa neukt jou ook over 3 jaar:P
Alleen jij nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
1 grapje is leuk maar je snapt het wel he.
Ik heb serieus gereageerd en daar reageer jij dan wer niet op. Dat stimuleert ook niet echt hequote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Vivi het volgende:
Haha grappig jaalleen beetje voorspelbaar...Anyway, laat maar lekker zitten verder, heb geen zin meer in alleen maar bagger reacties, die ken ik nu wel.
groot gelijk, je moet je meerwaarde natuurlijk wel in ere houdenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Vivi het volgende:
Haha grappig jaalleen beetje voorspelbaar...Anyway, laat maar lekker zitten verder, heb geen zin meer in alleen maar bagger reacties, die ken ik nu wel.
Ik heb ook serieus gereageerd, maar dat laat je links liggenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Vivi het volgende:
Ja sorryquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb serieus gereageerd en daar reageer jij dan wer niet op. Dat stimuleert ook niet echt he
...Totdat ik weer afstand neem en dan begint het weer van voren af aan?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef Xennia het volgende:
Hij belt niet meer omdat jij je afstandelijke masker weer hebt afgegooid en je weer in zijn armen hebt geworpen. Hij hoeft nu geen moeite meer te doen en zal spoedig zijn interesse wederom verliezen
Nou je hebt je bijzonder kwetsbaar en claimerig opgesteld andersquote:Op donderdag 8 september 2005 15:52 schreef Vivi het volgende:
Ripley; wat je zei, je hebt op zich ms wel gelijk..maar wat jij suggereert KAN ik op de een of andere manier niet..op de een of andere manier is het voor mij onmogelijk om me, ontdaan van alle bulshit en zielige spelletjes kwetsbaar op te stelllen, ik blokkeer gewoon
Daar durf ik wel een wedje op te leggen jaquote:Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
...Totdat ik weer afstand neem en dan begint het weer van voren af aan?
Afstoten... aantrekken... afstoten... aftrekken...quote:Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef Xennia het volgende:
Daar durf ik wel een wedje op te leggen ja
Vind je? Ik dacht zelf meer aan onnavolgbaar hysterischquote:Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou je hebt je bijzonder kwetsbaar en claimerig opgesteld anders
Dat is wel een schrikbeeld jaquote:Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afstoten... aantrekken... afstoten... aftrekken...
en voor je het weet ben je een half leven verder...
Ja, dat is ook wel zo, maar ik denk dat ik ook bang ben daarvoor...: äls in; dan raak ik hem ms (wrs) helemaal kwijt..daarbij heb ik altijd zoiets van : Degene die het langst volhoud om de relatie niet te definieren (en de ander daar dus naar laat gissen) is de sterkste oid.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef RaisinGirl het volgende:
Het is een sneue manier van claimen ja, vooral als je hem verwijten gaat maken. En je kunt wel zeggen dat je het gewoon niet kan, eerlijk zijn etc., maar je kunt het wel, als je maar wilt. Kennelijk wil je dit zelf graag in stand houden zo.
Als je nu weer ongelooflijk blijft hangen in het gevoel: ohjee, ik heb het verpest, wat erg wat erg ik moet maar gaan emigreren etc. etc. voel je je alleen maar slechter en bovenal: zieliger. Dat ben je niet. Je kúnt de situatie veranderen.
Onnavolgbaar is wat je zou willen zijn. De waarheid is echter dat het er duimendik bovenop ligt dat jij meer wilt en hij niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vind je? Ik dacht zelf meer aan onnavolgbaar hysterisch
Hij is je niets verplicht, jullie hebben tenslotte geen relatie. Hij wil dat graag zou houden, wel de lusten niet de lasten. Geef hem eens ongelijkquote:Maar serieus...is het echt claimerig om te vragen waarom iemand niet meer gezellie belt tussendoor terwijl dat toch wel de gewoonte was?
Omdat je er niet voor open staatquote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Vivi het volgende:
Ooowwwwww...!! Waarom kom ik nou niet iemand tegen die ik leuker vind! Dat zou nog es makkelijk zijn..
Omdat jij geen makkelijke dingen wilt, misschien?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Vivi het volgende:
Ooowwwwww...!! Waarom kom ik nou niet iemand tegen die ik leuker vind! Dat zou nog es makkelijk zijn..
Het was vanaf het prille begin al mis, signalen te over. Wat jij anders had moeten doen is eerder je conclusies trekken. Dat deed je niet, je koos ervoor je te laten meeslepen door je gevoelens en je wist dat daar een prijs aan zat die je vroeg of laat zou moeten betalen. Maar ja, misschien was het wel niet allemaal voor niets en heb je nu een hoop geleerdquote:Waar is het mis gegaan
De mensen om je heen projecteren de romantiek die ze zelf missen op jou en hem , Vivi, ze praten je daarom naar de mond "Ja, leuk, joh doen! nee, je ben je gek, hij is weg van je, geloof me, anders zou hij dat nooooit doen"....quote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik ook![]()
Het liefst zou ik nu mijn boeltje pakken en heel ver weg verhuizen, dat lijkt me het veiligste
Gat..Kheb nog nooit zoiets gevoeld![]()
En het is niet leuk, al die vragen: "Waarom???" "Wat is er mis me me, waarom vind iedereen ons het ideale stel behalve HIJ...wat doe ik fout, geef ik te veel, geef ik te weinig, ben ik niet mysterieus, introvert, bazig, of weet ik veel genoeg?? Waar is het mis gegaan, waarom keek hij me dan zo lief aan..is het zo moeilijk om van mij te houden? Etc etc "![]()
![]()
En allemaal even zinloos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |