abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 12:04:01 #251
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30254041
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Vivi het volgende:
Hm, nu weet ik echt niet meer zo goed wat te doen

nou, dan ga ik het ook niet vertellen want dat zou alleen maar op emotionele chantage lijken imo.
Ik zou in elk geval stoppen met zélf spelletjes spelen 4 a change..
Als hij dat gezegd heeft, heeft hij dat gezegd. sim-pel.
pi_30266154
quote:
[...]
En vanochtend was ie weer zo akelig nuchter
Ik droom tijdens een relatie wel eens over vreemdgaan (nog nooit écht gedaan) .... als hij nou eens hardop de naam van iemand anders in zijn droom zou had genoemd, zou je dat dan ook serieus nemen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarot op 04-09-2005 19:21:34 ]
Doe eens wild ....
pi_30342993
Zo weer bijgelezen. Wist je trouwens dat vele narcisten zichzelf wel als invoelend beschouwen? Invoelender dan anderen zelfs aangezien zij ook hierin uit denken te blinken
pi_30347215
quote:

Vannacht weer bij hem geslapen, gingen om uur of 3 naar bed na het stappen (was overigens gezellig), wordt er ineens een baksteen door de ruit gegooid, keuken vol glas en al die ellende..1 van zijn huurders had een groepje Marokkanen gezien die al een hele tijd voor het huis hadden heen en weer gereden enzo..vaag! Anyway, was niet echt bevorderlijk voor de nachtrust. Na heen en weer gebel met de politie was het ondertussen half 6 voor we gingen slapen..Henkie sliep wederom nogal onrustig (begrijpelijk) woelen draaien...en toen zei hij ineens IN ZIJN SLAAP mijn naam en dat ie zoveel van me hield en nog een hoop gemurmel
Ik vroeg nog "Slaap je?" maar dat was wel overduidelijk eigenlijk. Vanochtend nog voorzichtig gevist of ie nog wist wat hij snachts had gezegd enzo, maar hij had geen idee, nou, dan ga ik het ook niet vertellen want dat zou alleen maar op emotionele chantage lijken imo.

Bah...weet niet zo goed wat ik er mee moet

En vanochtend was ie weer zo akelig nuchter
Joh, je moet eens weten wat ik er allemaal uitkraam in mijn slaap

Praat nou gewoon nog eens duidelijk met hem en leg hem voor wat je voelt en dat je precies wil weten hoe dat bij hem zit. Dan krijg je tenminste zekerheid, dit gekut schiet ook niet op.

Zegt ie:"ik ben niet verliefd" dan zou ik hem voorlopig met rust laten en niet spreken, anders maak je het alleen maar moeilijke rvoor jezelf. En is het antwoord positief, dan is dat ook fijn om te weten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 7 september 2005 @ 11:56:01 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30349183
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
Zo weer bijgelezen. Wist je trouwens dat vele narcisten zichzelf wel als invoelend beschouwen? Invoelender dan anderen zelfs aangezien zij ook hierin uit denken te blinken

Nou Vivi, weer iets om over na te denken....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 7 september 2005 @ 17:02:24 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30358252
Ja wel grappig idd.

Maar nee, ik kan met een gerust hart zeggen dat ik wel degelijk over invoelend vermogen beschik hoor..echt

Anyway, Zaterdag met Henkie uitgeweest maar ik was zo brak van de dag ervoor dat ik spontaan besloot maar es wat eerder naar huis te gaan, hij stond beteuterd te kijken, heb hem nog een smsje gestuurd dat ik nodig ff moest bijslapen en hem heel veel plezier gewenst (als in niet -claimerig enzo )

De volgende dag maakte hij tussen neus en lippen door de opmerking dat er niets aan was geweest (terwijl er toch zat kennisen en kwijlende vrouwen rond hem liepen te draaien?) en "toen ging jij ook nog es eerder weg..."

Ik was nogal verbaasd want ik had juist het idee dat hij het ms wel eens fijn zou vinden om zich frank en vrij in het uitgaanspubliek te mingelen zonder mij in zijn kielzog, maar vond het wel leuk om te horen natuurlijk...

We gaan elk donderdag, vrijdag en zaterdag samen op stap en mensen zien ons al als een soort twee-eenheid gezien het feit dat het voltallige barpersoneel van alle kroegjes waar we komen meteen onze vaste drankjes beginnen in te schenken zodra ze ook maar 1 van ons zien, en verbaasd zijn als de ander er niet bij is...

Zelfs IK ervaar dat soms als nogal benauwend...dus bevreemd me enigszins dat hij dan zichzelf blijkbaar niet 1 avond zonder mij kan vermaken...gezien zijn verdere "afstandelijkheid".

Maar goed, zondagnacht weer heerlijk bij hem geslapen, we hadden wederom een zeer gezellige nacht, lekker TV gekeken in bedje, met hapje en drankje erbij, zware en minder zware discussies (over alles behalve onszelf natuurlijk, we hebben ons beperkt tot maatschappelijke issues, de doodstraf enzo )

Hij "vond het zo gezellig dat ik er was" en tussendoor hebben we weer heerlijk geknuffeld en alles wat daar bij hoort...heel vreemd maar op dat vlak is het ineens 180 graden gedraaid...heb nog nooit zoiets meegemaakt mag ik wel zeggen
Er is ineens een soort van gene weggevallen en we gaan tekeer als beesten

Nou, toen begon hij weer te sputteren....hij wist het soms toch ook allemaal niet meer (doelend op ons denk ik maar...).ik heb gezegd dat dat helemaal niet erg was want dat je soms dingen maar gewoon eens moet laten gebeuren en dat het antwoord heus wel een keer duidelijk wordt..zijn antwoord daarop was "Ja, maar ik wil alles gewoon meteen bepalen en weten...!"

Ik zei dat het leven zo gewoon niet werkt en dat ie moest ophouden met zo'n control-freak te willen zijn. En begon ie weer: "Ja maar ik ben onbetrouwbaar hoor.."
Mijn antwoord was dat ik van hem hield zoals ie is; een grote lul en toen moest ie weer lachen.

Daarna hebben we nog in een deuk gelegen om een fantasie hoe ons evt. kind eruit zou zien

En, kroop ie lekker tegen me aan en zijn we innig verstrengeld in slaap gevallen...Ik voelde me zo close met hem en het voelde zo goed, de volgende ochtend deed ik mijn ogen open en lag ik heel lief naar me te kijken en toen werd ie chagrijnig want hij was bijna te laat voor zijn werk

Maar wat ik wel raar vind is dat hij de laatste week niet meer belt..oke, ik kom hem wel steeds tegen en heb dus 4 nachten bij hem geslapen maar de laatste tijd belde hij wel elke dag..zelfs in zijn lunchpauze voor een kletspraatje...en nu dus niet meer...het zal wel weer te dichtbij komen ofzo.. GRRRRRRRR...!

Terwijl ik het dus helemaal niet erg vind hoe het nu gaat...ik verwacht echt niet dat we elke dag op elkaars lip moeten zitten ook niet als hij wel eens voor me zou kiezen...ik vind het prima zoals we nu met elkaar omgaan, alleen het heet geen relatie ofzo

En nu heb ik hem dus sinds maandagochtend al niet meer gezien
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30376374
Hij belt niet meer omdat jij je afstandelijke masker weer hebt afgegooid en je weer in zijn armen hebt geworpen. Hij hoeft nu geen moeite meer te doen en zal spoedig zijn interesse wederom verliezen
pi_30380296
Vivi, sorry, ik moet het zeggen, maar wat blijf je toch een aandachtsverslaafde doos.
  donderdag 8 september 2005 @ 12:37:39 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383465
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Roeni3 het volgende:
Vivi, sorry, ik moet het zeggen, maar wat blijf je toch een aandachtsverslaafde doos.
Je vervalt in herhalingen, dat was al bekend
pi_30383514
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je vervalt in herhalingen, dat was al bekend
Juist, net als iemand anders hier.
pi_30383515
quote:
Daarna hebben we nog in een deuk gelegen om een fantasie hoe ons evt. kind eruit zou zien

Hoe ga jij later aan dat kind uitleggen dat papa er nooit is omdat hij de rest van de stad ligt te neuken?

donderdag 8 september 2005 @ 12:46:56 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383674
"Papa is op zakenreis? "

Nouhou.......
pi_30383751
Papa vind alle vrouwen lief
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_30383788
Papa neukt jou ook over 3 jaar:P
  donderdag 8 september 2005 @ 13:00:27 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30383996
quote:
Op donderdag 8 september 2005 12:52 schreef Tobbes het volgende:
Papa neukt jou ook over 3 jaar:P
Nounou, zo kan ie wel weer...

1 grapje is leuk maar je snapt het wel he.
pi_30384073
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

1 grapje is leuk maar je snapt het wel he.
Alleen jij nog niet.
pi_30384091
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Alleen jij nog niet.
pi_30385598
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Alleen jij nog niet.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:01:33 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30385743
Haha grappig ja alleen beetje voorspelbaar...Anyway, laat maar lekker zitten verder, heb geen zin meer in alleen maar bagger reacties, die ken ik nu wel.
pi_30385923
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:01 schreef Vivi het volgende:
Haha grappig ja alleen beetje voorspelbaar...Anyway, laat maar lekker zitten verder, heb geen zin meer in alleen maar bagger reacties, die ken ik nu wel.
Ik heb serieus gereageerd en daar reageer jij dan wer niet op. Dat stimuleert ook niet echt he
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30385936
quote:
groot gelijk, je moet je meerwaarde natuurlijk wel in ere houden
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30388147
quote:
Ik heb ook serieus gereageerd, maar dat laat je links liggen
  donderdag 8 september 2005 @ 15:23:07 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30388158
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb serieus gereageerd en daar reageer jij dan wer niet op. Dat stimuleert ook niet echt he
Ja sorry

Je hebt gelijk, jij wel

Nog ff terug gaat lezen
pi_30388303
Vivi, er is 1 iemand die je wilt helpen!

Volgens de poll dan, maar ik durf te zeggen dat diegene verkeerd klikte
pi_30388709
volgens mij hebben we allemaal serieus gereageerd. Shame on us
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 8 september 2005 @ 15:52:05 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30389164

Ik heb het toch alweer verpest, had gisteren beetje teveel rose ziten hijsen en toen heb ik een sms gestuurd met de tekst:

"Waarom bel je nooit meer gezellig. moet ik soms kiezen tussen gezelligheid en sex ofzo? Kan het niet allebei?!"

Kreeg een sms terug met "Wat is er allemaal aan de hand?"

Toen schreef ik (ik was dronken he ) "Niks, maar ik vind jou gewoon stom"

Toen dacht ik, laat ik toch maar even bellen om het uit te leggen, maar hij nam niet op. Kreeg weer een sms met "Niet bellen als je me stom vind "

Toen heb ik weer teruggeschreven "Nee, ik vind je WEL lief, ik weet het toch ook niet allemaal.."

Geen reactie.

Dus dat zegt wel weer genoeg

Ja het is kinderachtig ik weet het

En mijn welgemeende excuses aan allen die wel serieus op mijn gezeik in zijn gegaan

Ripley; wat je zei, je hebt op zich ms wel gelijk..maar wat jij suggereert KAN ik op de een of andere manier niet..op de een of andere manier is het voor mij onmogelijk om me, ontdaan van alle bulshit en zielige spelletjes kwetsbaar op te stelllen, ik blokkeer gewoon
  donderdag 8 september 2005 @ 15:53:41 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30389212
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:27 schreef Xennia het volgende:
Hij belt niet meer omdat jij je afstandelijke masker weer hebt afgegooid en je weer in zijn armen hebt geworpen. Hij hoeft nu geen moeite meer te doen en zal spoedig zijn interesse wederom verliezen
...Totdat ik weer afstand neem en dan begint het weer van voren af aan?
pi_30389594
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:52 schreef Vivi het volgende:
Ripley; wat je zei, je hebt op zich ms wel gelijk..maar wat jij suggereert KAN ik op de een of andere manier niet..op de een of andere manier is het voor mij onmogelijk om me, ontdaan van alle bulshit en zielige spelletjes kwetsbaar op te stelllen, ik blokkeer gewoon
Nou je hebt je bijzonder kwetsbaar en claimerig opgesteld anders
pi_30389648
quote:
Op donderdag 8 september 2005 15:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

...Totdat ik weer afstand neem en dan begint het weer van voren af aan?
Daar durf ik wel een wedje op te leggen ja
  donderdag 8 september 2005 @ 16:09:49 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30389740
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:07 schreef Xennia het volgende:

Daar durf ik wel een wedje op te leggen ja
Afstoten... aantrekken... afstoten... aftrekken...
en voor je het weet ben je een half leven verder...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 september 2005 @ 16:14:13 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30389889
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou je hebt je bijzonder kwetsbaar en claimerig opgesteld anders
Vind je? Ik dacht zelf meer aan onnavolgbaar hysterisch

Maar serieus...is het echt claimerig om te vragen waarom iemand niet meer gezellie belt tussendoor terwijl dat toch wel de gewoonte was? Of bedoel je meer de sneue manier waarop? Ik bedoel...ik zou er wel om kunnen lachen...als ik zo'n smsje kreeg bedoel ik..
  donderdag 8 september 2005 @ 16:18:56 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30390028
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Afstoten... aantrekken... afstoten... aftrekken...
en voor je het weet ben je een half leven verder...
Dat is wel een schrikbeeld ja

Ooowwwwww...!! Waarom kom ik nou niet iemand tegen die ik leuker vind! Dat zou nog es makkelijk zijn..

Waarop die rot Henk natuurlijk ineens WEL weet wat ie wil want dan beseft ie ineens wat ie kwijt is en ik dan toch maar de andere man dump voor hem en Henk toch weer gaat twijfelen want het komt zo dichtbij enzo...

Ms moet ik maar gaan emigreren
pi_30390051
Het is een sneue manier van claimen ja, vooral als je hem verwijten gaat maken. En je kunt wel zeggen dat je het gewoon niet kan, eerlijk zijn etc., maar je kunt het wel, als je maar wilt. Kennelijk wil je dit zelf graag in stand houden zo.

Als je nu weer ongelooflijk blijft hangen in het gevoel: ohjee, ik heb het verpest, wat erg wat erg ik moet maar gaan emigreren etc. etc. voel je je alleen maar slechter en bovenal: zieliger. Dat ben je niet. Je kúnt de situatie veranderen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  donderdag 8 september 2005 @ 16:28:06 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30390326
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef RaisinGirl het volgende:
Het is een sneue manier van claimen ja, vooral als je hem verwijten gaat maken. En je kunt wel zeggen dat je het gewoon niet kan, eerlijk zijn etc., maar je kunt het wel, als je maar wilt. Kennelijk wil je dit zelf graag in stand houden zo.

Als je nu weer ongelooflijk blijft hangen in het gevoel: ohjee, ik heb het verpest, wat erg wat erg ik moet maar gaan emigreren etc. etc. voel je je alleen maar slechter en bovenal: zieliger. Dat ben je niet. Je kúnt de situatie veranderen.
Ja, dat is ook wel zo, maar ik denk dat ik ook bang ben daarvoor...: äls in; dan raak ik hem ms (wrs) helemaal kwijt..daarbij heb ik altijd zoiets van : Degene die het langst volhoud om de relatie niet te definieren (en de ander daar dus naar laat gissen) is de sterkste oid.

Ik vind het echt moeilijk hoor..kijk met zo'n smsje probeer ik op mijn eigen manier om hem iets duidelijk te maken...in de hoop dat ie daardoor heen prikt... In plaats daarvan raakt ie dus beledigd ("Niet bellen als je me stom vind") Hoewel dat ms ook alleen maar onderdeel van zijn manipulatiegedrag is want hij is slim genoeg om erdoorheen te prikken schat ik in. Maar dit komt hem gewoon goed uit.

Of ms ook niet want wrs is hij gewoon helemaal niet met me bezig en denkt ie alleen "Zo, lekker geneukt en nu weer vrolijk verder"
pi_30400726
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Vind je? Ik dacht zelf meer aan onnavolgbaar hysterisch
Onnavolgbaar is wat je zou willen zijn. De waarheid is echter dat het er duimendik bovenop ligt dat jij meer wilt en hij niet.
quote:
Maar serieus...is het echt claimerig om te vragen waarom iemand niet meer gezellie belt tussendoor terwijl dat toch wel de gewoonte was?
Hij is je niets verplicht, jullie hebben tenslotte geen relatie. Hij wil dat graag zou houden, wel de lusten niet de lasten. Geef hem eens ongelijk
pi_30402527
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Vivi het volgende:
Ooowwwwww...!! Waarom kom ik nou niet iemand tegen die ik leuker vind! Dat zou nog es makkelijk zijn..
Omdat je er niet voor open staat
  donderdag 8 september 2005 @ 22:51:00 #287
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30403350
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Vivi het volgende:
Omdat jij geen makkelijke dingen wilt, misschien?

Dat geloof ik serieus; jij zoekt gewoon moeilijke situaties op, zodat je veel hoogte- en dieptepunten achter elkaar meemaakt, en je emoties lekker heen en weer geslingerd worden...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:50:45 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30411528
[off-topic]
Vivi... omdat jij ooit Juultjes 'mama' was... Hij is er niet meer...
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:06:50 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30411775
We hebben het al weer bijgelegd Hij had in een nare vergadering gezeten toen ik belde en daarna was ie chaggo, nou ja dat mag ook wel eens een keer

En binnenkort moet ie 9 dagen naar A'dam voor zijn werk en hij vroeg of ik dan een nachtje kwam logeren in zijn hotel

En nu ben ik net thuis, alleen hij viel gewoon in slaap vannacht

Lieve BE! ik heb gereageerd in je topic
  zondag 11 september 2005 @ 18:21:55 #290
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30490605
Nou, het is over...

We waren vrijdag gaan stappen maar hij was al duidelijk niet in zijn hum..erg afstandelijk enzo, ben naar huis gegaan en hij is met wat Marokkanen ofzo in Utrecht wezen stappen..ik voelde al nattigheid maar goed.

Gisteren belde hij of ik kwam eten, bij hem gekookt, samen met 2 andere vrienden...hij was brak want was pas om 8 uur thuis gekomen, later op de avond nog even samen de hort op gegaan. Ik heb het idee dat hij vrijdag iets heeft uitgespookt maar ben er niet op in gegaan (struisvogelpolitiek).

Toen raakten we uiteindelijk in gesprek, ik merkte al dat er iets anders was, en hij zei dat hij er met mij niet over kon praten, omdat het met mij te maken had..heb er toch op aangedrongen en toen zei hij :

"Ik wil heel graag een vriendin, en ik heb het echt geprobeerd maar ik voel gewoon geen verliefdheid voor je..ik voel wel wat, liefde, maar niet het juiste..je bent lief, mooi, attent maar dat is allemaal rationeel, gevoelsmatig ontbreekt er iets..hoewel ik het heel erg zou vinden als je een andere vriend zou krijgen maar ik word te tam van je (??) (ik denk dat hij bedoelt dat hij het te makkelijk vind ofzo Maar ik was niet echt in staat om te vragen wat hij precies bedoelde).

"Ik ben er zo trots op dat ik een vriend van je ben maar dat andere moet stoppen..want jij verdient ook iemand die 100 % voor jou gaat en ik kan dat niet zijn.. ik vind het heel erg maar ik kan het toch ook niet helpen? Ik zal wrs nooit vinden wat ik zoek en alleen doodgaan" (Hoe dramatisch)

De tranen sprongen in mijn ogen en ik zei dat hij het idd niet kon helpen, dat je nu eenmaal niet kan uitzoeken op wie je verliefd wordt, maar ik werd te emotioneel en ben weggelopen (wel gedag gezegd).

's Nachts kreeg ik nog een smsje met "Wil je echt geen pijn doen...X"

En Godverdomme wat is dat moeilijk zeg...want ik weet dat hij het meent..hij WIL me geen pijn doen en hij is echt alleen maar lief tegen me...en het beste wat ik hem te bieden had is blijkbaar niet goed genoeg geweest...en dat steekt zo enorm..

Dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet, want ik voel me ontzettend koud, en leeg, en ik snap het niet, en ook weer wel, en de tranen stromen steeds weer over mijn wangen want ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer tegen hem aan kan kroelen, en al helemaal niet dat ik dit ooit kan voelen voor iemand anders..

Ik weet, ik ben in mijn eigen val gelopen, heb het allemaal zelf gedaan..ik dacht dat ik wel genoeg passie kon genereren voor 2, maar dat was dus slechts arrogantie...en de toekomst lijkt nu even heel erg grauw en eenzaam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 11-09-2005 18:30:13 ]
  zondag 11 september 2005 @ 18:30:59 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30490883
Nou Viev, ben maar blij dat híj de knoop heeft doorgehakt, want jij kreeg het toch niet voor elkaar.
Janken, afkicken en verder gaan.
Sterkte!
Wél mooi getimed qua einde topic enzo...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30491044
Sterkte waarschijnlijk zag niemand dit aankomen.
  zondag 11 september 2005 @ 19:00:24 #293
11102 knep
Mountainfreak
pi_30491677
Hm heb het een beetje gevolgd V.
Sterkte iig voo dit moment .
pi_30491752
Is de knoop wel doorgehakt dan? Afgaand op wat ik hier in dit topic lees kan ie hier binnenkort in een dronken c.q. geile bui best weer op terugkomen, en kan Vivi daar in een dronken c.q. geile bui best weer op ingaan.
pi_30492883
Wat Moonah zegt. Als hij de knoop niet had doorgehakt had dit nog jarenlang voort kunnen slepen en daar was je zeker niet gelukkiger van geworden. Al vraag ik me net als Thaleia af of het wel echt over is en of jullie niet in een labiele bui evengoed weer in bed belanden. Al hoop ik dat je dan sterk genoeg bent de eer aan jezelf te houden.
  zondag 11 september 2005 @ 20:06:16 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30493743
Ik ook

Het liefst zou ik nu mijn boeltje pakken en heel ver weg verhuizen, dat lijkt me het veiligste

Gat..Kheb nog nooit zoiets gevoeld

En het is niet leuk, al die vragen: "Waarom???" "Wat is er mis me me, waarom vind iedereen ons het ideale stel behalve HIJ...wat doe ik fout, geef ik te veel, geef ik te weinig, ben ik niet mysterieus, introvert, bazig, of weet ik veel genoeg?? Waar is het mis gegaan, waarom keek hij me dan zo lief aan..is het zo moeilijk om van mij te houden? Etc etc "

En allemaal even zinloos
pi_30494067
quote:
Waar is het mis gegaan
Het was vanaf het prille begin al mis, signalen te over. Wat jij anders had moeten doen is eerder je conclusies trekken. Dat deed je niet, je koos ervoor je te laten meeslepen door je gevoelens en je wist dat daar een prijs aan zat die je vroeg of laat zou moeten betalen. Maar ja, misschien was het wel niet allemaal voor niets en heb je nu een hoop geleerd
  zondag 11 september 2005 @ 20:31:27 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30494554
Ja, wat geleerd en *edit want ik geloof dat mijn moeder hier stiekem meeleest *

Hoi ma
pi_30494641
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik ook

Het liefst zou ik nu mijn boeltje pakken en heel ver weg verhuizen, dat lijkt me het veiligste

Gat..Kheb nog nooit zoiets gevoeld

En het is niet leuk, al die vragen: "Waarom???" "Wat is er mis me me, waarom vind iedereen ons het ideale stel behalve HIJ...wat doe ik fout, geef ik te veel, geef ik te weinig, ben ik niet mysterieus, introvert, bazig, of weet ik veel genoeg?? Waar is het mis gegaan, waarom keek hij me dan zo lief aan..is het zo moeilijk om van mij te houden? Etc etc "

En allemaal even zinloos
De mensen om je heen projecteren de romantiek die ze zelf missen op jou en hem , Vivi, ze praten je daarom naar de mond "Ja, leuk, joh doen! nee, je ben je gek, hij is weg van je, geloof me, anders zou hij dat nooooit doen"....

Is wel lekker natuurlijk, begrijp ik heel goed, maar het heeft feitelijk niets met jou te maken, met jullie, maar meer met henzelf dus, zoals ik al zei.

Probeer niet teveel te malen over het waarom.
Want je weet , als je het 'daarom' zou horen, zou je je echt niet beter door voelen, al zeggen 'ze' van wel... "dan heb je tenminste houvast, iets waar je aan kan werken"...ja, leuk, mooi, maar rot maar lekker op met die makkelijke dooddoener.
Er is niets pijnlijker dan zogenaamd tekort schieten in zaken waar je NIETS aan kunt veranderen.
Omdat JIJ nu eenmaal JIJ bent.

Niemand kan echt de vinger erop leggen, waarom hij of zij niet van die ander kan houden of meer houdt, en vaak gaan ze dan , om jou tevreden te stellen, maar iets noemen "je maakt me zo tam".
Wat ms ook wel meespeelt, maar het is nooit 1 ding, het is een ongrijpbaar mix van vanalles en nogwat en tegelijk ook weer helemaal niets.

Even doorbijten en dwars door het bekende traject van huilen, boosheid, wanhoop, drama, en uiteindelijke berusting heen, en je bent weer gewoon Vivi.

Denk je toch eens in, hoeveel mensen, vrouwen vooral energie en tijd steken in een vent, die het niet écht is, maar écht lijkt te zijn omdat je het zo graag wilt?
Je hele leven in het teken van zo'n kerel, de rest on hold, en zo de leukste dingen aan je voorbijgaand.

Niet doen, laten gaan, de ellende even laten komen en dan sal alles weer reg kom, so baie veel sneller dat je nu nie kan voorstel nie.

Sterkte.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 11 september 2005 @ 20:42:03 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30494930
Dank je Milagro

Allleen, dat traject is voor mij niet zo bekend, weet me nu ff geen raad met mezelf

En wat ook zo moeilijk is is dat ik hem wel blijf zien en blijf ontmoeten, of ik moet me helemaal terug gaan trekken uit het vriendencluppie (Nee, ik heb geen vrienden buiten dat cluppie om )

En erger nog, de laatste 3 maanden was het overal Henk en ik, de rest is allemaal zo ingedut of relationeel stabiel dat ze niet meer willen stappen, dus nu moet ik noodgedwongen alleen gaan zitten kniezen als ik hem niet meer wil zien..wat ik dus nog steeds wel wil maar ik weet nu ook wel dat dat niet werkt....want als ik het nu niet doe gaat het wel gebeuren als ie straks met een nieuwe vlam aan komt zetten en dan steekt het nog 10 x erger natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')