Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:13 schreef zalmsalade het volgende:
Jij bent de grootste politiek correcte mongool die ik op dit forum ben tegen gekomen.
Tot uw dienst.quote:bedankt voor jullie aandacht!
och heb wel eens erger gezien hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:13 schreef zalmsalade het volgende:
Jij bent de grootste politiek correcte mongool die ik op dit forum ben tegen gekomen.
bedankt voor jullie aandacht!
Nee ik heb daar een banquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:17 schreef zalmsalade het volgende:
Kan iemand deze link ff in de PUB slowchat neerzetten?
Ik zou het graag zelf doen maar helaas.
Misschien beschouwen ze je nu als een volwassen mens?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef zalmsalade het volgende:
Ik heb daar ook een ban.
Geen idee waarom.
Had eerst een algehele ban. Word ik unband met de mededeling dat ik PUB geband blijf.
Lees de OP nog eens...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:24 schreef Eix het volgende:
Jag is cool.
Tenminste, hij doet altijd liev tegen mij![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:26 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Misschien beschouwen ze je nu als een volwassen mens?
Politiek correcte figuren zijn niet erg zolang ze je niet als pispaaltje hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens...
Hij is te fucking politiek correct!
En daarbij NSB't hij van alles in PUB.
Politiek correcte mensen. Zijn mensen die niet voor hun mening uit durven komen. En altijd maar zeggen wat het beste over zal komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Politiek correcte figuren zijn niet erg zolang ze je niet als pispaaltje hebben.![]()
Voor baggeraars zijn ze wel de grootste misselingen op dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |