quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef saaw het volgende:
[..]
wattt ??!!?!!?!?
schaam je![]()
maar eigenlijk wel grappig
zo leuk dat je in slaap viel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Je hebt wel een leuke race gemist hoor !
Sorry, maar n stoptrein is anders genoeg hoor. Naast dat station is nog gewoon een fucking weiland(je met koeien.quote:
verklaar je nader.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat wou een jongen uit men klas gaan doen bij mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Sorry, maar n stoptrein is anders genoeg hoor. Naast dat station is nog gewoon een fucking weiland(je met koeien.![]()
Door die quatsj moet ik mintens 3 minuten langer treinen als ik de trein naar Heerlen pak.![]()
die jongen wou me verwennen omdat ie me zo geil vondquote:
o.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
die jongen wou me verwennen omdat ie me zo geil vond![]()
![]()
ik reageer vaak niet zo heel erg zinvol als mensen zelf ook niet iets boeiends/zinvols te melden hebbenquote:
tja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
ik reageer vaak niet zo heel erg zinvol als mensen zelf ook niet iets boeiends/zinvols te melden hebben
ó.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef Jett het volgende:
[..]
ik reageer vaak niet zo heel erg zinvol als mensen zelf ook niet iets boeiends/zinvols te melden hebben
Kansloos mên....quote:
Gewoon 10 fokkers in één gesprek. Gaat allemaal veel te snel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
@MSN gesprek that is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb nou iemand in me msn met in de msnnaam: "Van drugs wordt je groot en sterk"
Schandalig!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb nou iemand in me msn met in de msnnaam: "Van drugs wordt je groot en sterk"
Volgens mij kan je ook met niet meer dan 10 mensen tegelijk een gesprek houden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gewoon 10 fokkers in één gesprek. Gaat allemaal veel te snel.![]()
En ik wilde men juist laten raden.quote:
oeh raden is leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik wilde men juist laten raden.![]()
Nooit uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook met niet meer dan 10 mensen tegelijk een gesprek houden?
Ja dat stond er net ja.quote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik doe de volgende keer ook mee
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik doe de volgende keer ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |