Afunados, je sig klopt niet (Forza...)quote:Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef Afunados het volgende:
Jammer dat het op een donderdag gespeeld wordt, zal wel een hoop supporters schelen(voor jullie als voor ons). Een leuke wedstrijd wordt het zeer zeker wél![]()
Hehe, thnxquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Afunados, je sig klopt niet (Forza...)
Langs de maas is nu een nieuwe kade, met terrasjes. Als je wat meer tijd hebt kan je beter naar het Vrijthof of het OLV-plein gaan. Daar stikt het van de terrassen en is het vrij gezellig. Gedraag jullie wel hequote:Op maandag 5 september 2005 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog aanbevelingen voor cafeetjes in Maastricht?
Wij bosschenaren gedragen ons altijdquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Afunados het volgende:
[..]
Langs de maas is nu een nieuwe kade, met terrasjes. Als je wat meer tijd hebt kan je beter naar het Vrijthof of het OLV-plein gaan. Daar stikt het van de terrassen en is het vrij gezellig. Gedraag jullie wel he![]()
Het stikt hier van de toeristen, dus het zit daar altijd bomvol..quote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op dat plein is het altijd wel gezellig volgens mij, alleen op donderdagmiddag....![]()
En was het iets? Ze zullen wel weinig gedaan hebben met de warme weer of niet?quote:Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandaag eens een keer bij de training wezen kijken.
Sprint- en loopoefeningen, een partijvorm met aparte regels en 5 tegen 5 op grote goals in toernooivorm. De ploeg met Beekmans, Uneken, Cales, Powel en Verhaegh won het toernooitje. Daarna wat uitlopen en 's middags weer verder.quote:Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
En was het iets? Ze zullen wel weinig gedaan hebben met de warme weer of niet?
Hastings? Canadese international(linksback) die twee jaar bij ons heeft gevoetbald.quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Sprint- en loopoefeningen, een partijvorm met aparte regels en 5 tegen 5 op grote goals in toernooivorm. De ploeg met Beekmans, Uneken, Cales, Powel en Verhaegh won het toernooitje. Daarna wat uitlopen en 's middags weer verder.
Rajcomar en Cas heb ik niet gezien. Dors trainde mee en maakte een gedreven indruk. Er zou ook een Canadees op proef komen, schijnt best een aardige speler te zijn.
De naam weet ik niet, het was wel een jonge jongen die als back kon spelen. Hastings is wat ouder dacht ik. Ik geloof dat deze Canadees 19 was en net in Europa gearriveerd om het helemaal te gaan maken hier.quote:Op maandag 5 september 2005 19:55 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hastings? Canadese international(linksback) die twee jaar bij ons heeft gevoetbald.
quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Schouwenaar was men niet zo te spreken trouwens. Tegen RKC was al te zien dat die er echt niks van kan.
Wie is "men" ? Ik heb hem afgelopen zaterdag nog zien spelen. Hij is inderdaad wat houterig. A1 speelde een behoorlijke wedstrijd trouwens. 6-0 gewonnen van Eindhoven en met vlagen zeer aardig voetbal.quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Schouwenaar was men niet zo te spreken trouwens. Tegen RKC was al te zien dat die er echt niks van kan.
Mensen van de A1 en het 2e. Over Plet is men wel te spreken, die gaat er echt wel komen, dat denk ik ook wel. Schouwenaar komt tekort denk ik.quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie is "men" ? Ik heb hem afgelopen zaterdag nog zien spelen. Hij is inderdaad wat houterig. A1 speelde een behoorlijke wedstrijd trouwens. 6-0 gewonnen van Eindhoven en met vlagen zeer aardig voetbal.
Hij is overigens geen spits maar 10, Glynor Plet staat in de spits. En doet het zeer verdienstelijk. Gaat er nog wel komen denk ik.
Die rechtsbuiten ook afkomstig van willem II (Casper Elsäcker) die toen ook meedeed tegen RKC speelde ook goed, scoorde 3 keer.quote:Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mensen van de A1 en het 2e. Over Plet is men wel te spreken, die gaat er echt wel komen, dat denk ik ook wel. Schouwenaar komt tekort denk ik.
Die schopte er toen toch eentje tegen zijn hoofd?quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten ook afkomstig van willem II (Casper Elsäcker) die toen ook meedeed tegen RKC speelde ook goed, scoorde 3 keer.
Staat Ron er in?quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie is "men" ? Ik heb hem afgelopen zaterdag nog zien spelen. Hij is inderdaad wat houterig. A1 speelde een behoorlijke wedstrijd trouwens. 6-0 gewonnen van Eindhoven en met vlagen zeer aardig voetbal.
Hij is overigens geen spits maar 10, Glynor Plet staat in de spits. En doet het zeer verdienstelijk. Gaat er nog wel komen denk ik.
Kloptquote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die schopte er toen toch eentje tegen zijn hoofd?![]()
Dan weet ik wie dat is. Die maakte toen ook al een gedreven indruk. Schouwenaar was vooral houten klaas.quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt
Afgelopen zaterdag trowuens alleen de C<14 verloren en de rest gewonnen of gelijk. Dat nieuwe E<10 team is ook wel leuk om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |