abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30287138
Woensdag geen Ehv, donderdag wel Maastricht .
pi_30287888
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef Afunados het volgende:
Jammer dat het op een donderdag gespeeld wordt, zal wel een hoop supporters schelen(voor jullie als voor ons). Een leuke wedstrijd wordt het zeer zeker wél
Afunados, je sig klopt niet (Forza...)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30288018
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Afunados, je sig klopt niet (Forza...)
Hehe, thnx
pi_30288669
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hehe, thnx
Nog aanbevelingen voor cafeetjes in Maastricht?
pi_30289168
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nog aanbevelingen voor cafeetjes in Maastricht?
Langs de maas is nu een nieuwe kade, met terrasjes. Als je wat meer tijd hebt kan je beter naar het Vrijthof of het OLV-plein gaan. Daar stikt het van de terrassen en is het vrij gezellig. Gedraag jullie wel he
  maandag 5 september 2005 @ 15:37:27 #206
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_30289751
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Afunados het volgende:

[..]

Langs de maas is nu een nieuwe kade, met terrasjes. Als je wat meer tijd hebt kan je beter naar het Vrijthof of het OLV-plein gaan. Daar stikt het van de terrassen en is het vrij gezellig. Gedraag jullie wel he
Wij bosschenaren gedragen ons altijd

DG hou je smsje maar bij ik weet al genoeg
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_30293528
Op dat plein is het altijd wel gezellig volgens mij, alleen op donderdagmiddag....
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30293588
Vandaag eens een keer bij de training wezen kijken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30293956
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op dat plein is het altijd wel gezellig volgens mij, alleen op donderdagmiddag....
Het stikt hier van de toeristen, dus het zit daar altijd bomvol..
pi_30294708
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vandaag eens een keer bij de training wezen kijken.
En was het iets? Ze zullen wel weinig gedaan hebben met de warme weer of niet?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30294835
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

En was het iets? Ze zullen wel weinig gedaan hebben met de warme weer of niet?
Sprint- en loopoefeningen, een partijvorm met aparte regels en 5 tegen 5 op grote goals in toernooivorm. De ploeg met Beekmans, Uneken, Cales, Powel en Verhaegh won het toernooitje. Daarna wat uitlopen en 's middags weer verder.

Rajcomar en Cas heb ik niet gezien. Dors trainde mee en maakte een gedreven indruk. Er zou ook een Canadees op proef komen, schijnt best een aardige speler te zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30297232
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Sprint- en loopoefeningen, een partijvorm met aparte regels en 5 tegen 5 op grote goals in toernooivorm. De ploeg met Beekmans, Uneken, Cales, Powel en Verhaegh won het toernooitje. Daarna wat uitlopen en 's middags weer verder.

Rajcomar en Cas heb ik niet gezien. Dors trainde mee en maakte een gedreven indruk. Er zou ook een Canadees op proef komen, schijnt best een aardige speler te zijn.
Hastings? Canadese international(linksback) die twee jaar bij ons heeft gevoetbald.
pi_30297255
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:55 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hastings? Canadese international(linksback) die twee jaar bij ons heeft gevoetbald.
De naam weet ik niet, het was wel een jonge jongen die als back kon spelen. Hastings is wat ouder dacht ik. Ik geloof dat deze Canadees 19 was en net in Europa gearriveerd om het helemaal te gaan maken hier.
pi_30301004
Over Schouwenaar was men niet zo te spreken trouwens. Tegen RKC was al te zien dat die er echt niks van kan.
pi_30301529
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Schouwenaar was men niet zo te spreken trouwens. Tegen RKC was al te zien dat die er echt niks van kan.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30301728
De spits van de A1, overgekomen van Willem II.
pi_30302080
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie is "men" ? Ik heb hem afgelopen zaterdag nog zien spelen. Hij is inderdaad wat houterig. A1 speelde een behoorlijke wedstrijd trouwens. 6-0 gewonnen van Eindhoven en met vlagen zeer aardig voetbal.

Hij is overigens geen spits maar 10, Glynor Plet staat in de spits. En doet het zeer verdienstelijk. Gaat er nog wel komen denk ik.
pi_30302122
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wie is "men" ? Ik heb hem afgelopen zaterdag nog zien spelen. Hij is inderdaad wat houterig. A1 speelde een behoorlijke wedstrijd trouwens. 6-0 gewonnen van Eindhoven en met vlagen zeer aardig voetbal.

Hij is overigens geen spits maar 10, Glynor Plet staat in de spits. En doet het zeer verdienstelijk. Gaat er nog wel komen denk ik.
Mensen van de A1 en het 2e. Over Plet is men wel te spreken, die gaat er echt wel komen, dat denk ik ook wel. Schouwenaar komt tekort denk ik.
pi_30302181
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mensen van de A1 en het 2e. Over Plet is men wel te spreken, die gaat er echt wel komen, dat denk ik ook wel. Schouwenaar komt tekort denk ik.
Die rechtsbuiten ook afkomstig van willem II (Casper Elsäcker) die toen ook meedeed tegen RKC speelde ook goed, scoorde 3 keer.
pi_30302254
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die rechtsbuiten ook afkomstig van willem II (Casper Elsäcker) die toen ook meedeed tegen RKC speelde ook goed, scoorde 3 keer.
Die schopte er toen toch eentje tegen zijn hoofd?

Plet heeft het in het tweede ook goed gedaan. Daar gaan we snel wat van horen denk ik.
pi_30302326
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Staat Ron er in?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30302507
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die schopte er toen toch eentje tegen zijn hoofd?
Klopt

Afgelopen zaterdag trowuens alleen de C<14 verloren en de rest gewonnen of gelijk. Dat nieuwe E<10 team is ook wel leuk om te zien
pi_30302580
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Staat Ron er in?
Jep, 1 helft maar dacht ik. Linksback.
pi_30302663
Zal ie wel niet echt goed gespeeld hebben zeker?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30302819
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Klopt

Afgelopen zaterdag trowuens alleen de C<14 verloren en de rest gewonnen of gelijk. Dat nieuwe E<10 team is ook wel leuk om te zien
Dan weet ik wie dat is. Die maakte toen ook al een gedreven indruk. Schouwenaar was vooral houten klaas.

De B speelde gelijk tegen Quick, C <15 wint knap van NAC Breda, C <14 verliest van BSC, D<13 wint netjes van Eindhoven, D<12 van Sarto, D<11 gelijk tegen Groot Ammers, E<10 5-5 tegen RKC. Slechts één team verloren, maar zonder vervelend te willen doen en de negatieveling uit te hangen vind ik gelijkspelen tegen Quick, Groot Ammers en een verlies tegen BSC niet om over naar huis te schrijven als BVO zijnde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')