Denk dat hij het over de foto's die vanuit het vak van Omniworld supporters zijn gemaakt bedoeld. Die zouden ze naar mij sturen, maar heb nog niks ontvangen.quote:
op fcdb.nl stond een foto van het uitvak waar mensen toch duidelijk op te herkennen waren. Heb je die nog niet gezien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Denk dat hij het over de foto's die vanuit het vak van Omniworld supporters zijn gemaakt bedoeld. Die zouden ze naar mij sturen, maar heb nog niks ontvangen.
Die had ik nog niet gezien nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
op fcdb.nl stond een foto van het uitvak waar mensen toch duidelijk op te herkennen waren. Heb je die nog niet gezien?
En dat terwijl je toch op de eerste rij zatquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien nee.
De meeste zijn idd goed te herkennen, maar ik zit weer goed weggestopt![]()
Ja, maar wij hadden voor zitplaatsen betaald, jullie volgens mij nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
En dat terwijl je toch op de eerste rij zat![]()
2 van de 3 zijn goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Is Lady die meid onderaan met spijkerbroek en opvallend zilver ding op de riem, naast die vent in donkerblauw?
Robbie voet op de stoel?
Yeahinho in zwart met zonnebril op kop?
En die vierde wie moet dat zijn?
Yeahinhoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:38 schreef methodmich het volgende:
Welke was fout?
Petje op?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef DutchGooner het volgende:
Kolere,ik ben weel heel makkelijk te herkennen bij Omniworld
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Die met dat witte shirt en groene mouwen? Wat een beer is dat.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:40 schreef DutchGooner het volgende:
Kolere,ik ben weel heel makkelijk te herkennen bij Omniworld
Die dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
of is het die telefonerende in het geel?
quote:En Onze Ouwe, ben jij die beer?
Die kom je niet tegen, want die loopt heel hard wegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Die kom je niet graag tegen bij rellen, die vent.
Bedoelde hij wel zonnebril?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Yeahinho het volgende:
Ik studentikoos?![]()
Ik zie niet eens iemand met een zonnebril trouwens...
Je komt met gokken een heel eind methodmich.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Heeft er iemand al een foto van Emmen uit gevonden???
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Zijn er geen foto's van dichterbij? Rosmalers herken je van dichtbij vaak wel.
En Suijk: gewoon met paint en dan krassen.
Yeahninho is niet goed, hij staat vlak bij robbie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Deze bedoelde ik:
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/899/fcz2020fcdb200160qh.jpg]afbeelding][/URL]
Of als die niet werkt:
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/899/fcz2020fcdb200160qh.th.jpg]afbeelding][/URL]
We hebben een heel elftal vol talenten, dus kan er nog wel eentje bij.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Veel avondduels spelen dan, zeggen ze altijd.
Dors is een redelijk talent, geen echte topper. Maar wellicht kan ie wat toevoegen.
quote:Op maandag 5 september 2005 00:07 schreef Reanimatie.com het volgende:
Woensdag naar het Lampenkappenstadion. Nog meer van ons die ik daar tegen kan komen?
een mannetje of 100 zullen er wel weer zijn van onze kant,alleen ik nietquote:Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef Afunados het volgende:
Jammer dat het op een donderdag gespeeld wordt, zal wel een hoop supporters schelen(voor jullie als voor ons). Een leuke wedstrijd wordt het zeer zeker wél![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |