eentje is al min of meer weggeven en zoveel vrouwen staan er niet op,blijft Yeahinho min of meer over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
En waar staan ze precies?
Ik zie toch 3 vrouwen op de foto!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
eentje is al min of meer weggeven en zoveel vrouwen staan er niet op,blijft Yeahinho min of meer over.
Het valt mee dat je er op stond, je stond meer beneden dan op de tribune volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik zie toch 3 vrouwen op de foto!
Yeahinho staat er toch goed zichtbaar op!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:16 schreef Yeahinho het volgende:
Er staan 3 vrouwen (nouja, 2 en 1 wat daarvoor door moet gaan) op de foto, dus gokken maar MM.
Die brilsmurf dusquote:Robbie is al min of meer weggegeven, en ook ik ben idd vrij duidelijk in beeld....
DG had gisteren behoorlijke hoofdpijn was dus niet in staat de Zwolse gemeenschap van mijn zangcapaciteiten te bedienen.quote:OOSJ en DG wilden niet bij de zangkern horen.
Ge lèkt wel un wijfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
DG had gisteren behoorlijke hoofdpijn was dus niet in staat de Zwolse gemeenschap van mijn zangcapaciteiten te bedienen.
Ik denk dat je die linksboven bedoeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: met dat tussen haakjes bedoel ik Lady niet he![]()
.
Jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk dat je die linksboven bedoeld![]()
Dat begrijp maar ik wil Lady zien happenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: met dat tussen haakjes bedoel ik Lady niet he![]()
.
Gij lopt dalijk met 2 krukke als ge nie uitkektquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee past niet op de foto![]()
![]()
Mooi, dat is wat makkelijker te herkennen op de volgende foto.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gij lopt dalijk met 2 krukke als he nie uitkekt
Hij loopt er nu met eentjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mooi, dat is wat makkelijker te herkennen op de volgende foto.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gij lopt dalijk met 2 krukke als ge nie uitkekt
Dat klopt,dan met 2 zoals gezegdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer.![]()
Als het goed is......
We zullen zien bij MVV, of anders loop ik morgen wel ff door de straat heen bij julliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat klopt,dan met 2 zoals gezegd
Ik ben er niet tegen us MVV'ke en hoe weet jij nou waar ik woon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
We zullen zien bij MVV, of anders loop ik morgen wel ff door de straat heen bij jullie![]()
Dat heb je volgens mij zelf verteld hier.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben er niet tegen us MVV'ke en hoe weet jij nou waar ik woon?
Kind idd,maar dan weet je de straat nog nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:45 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij zelf verteld hier.....
Bij het IJzeren .... toch?
Nee, maar er zijn niet zoveel straten bij het Ijzeren kind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kind idd,maar dan weet je de straat nog niet
in dezelfde straat als mvdd vroeger gewoont heeft,volgens ken je die persoon wel die ik bedoel
Heb geen hongerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat begrijp maar ik wil Lady zien happen
Daar stond DG wel op toch????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
wel leuk zo'n zoekplaatje trouwens, misschien morgen een nieuwe (Omniworld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |