Vanaf mijn kant gezien schat ik het op +/- 150quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef DutchGooner het volgende:
Hoeveel man was er eik van onze kant?
Ik zei toch vanaf mijn kant gezien.... Keek er van de zijkant schuin tegen aan....quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
Matige opkomst vind ik,MVV uit trok altijd wel minimaal 200 man
Jij wilt niet weten wat voor draken van wedstrijden ik daar gezien hebquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
D'r waren ook mensen uit Luik. Je schaamt je gewoon kapot voor wat ze te zien hebben gekregen gisteren.
Helaas is het drama van gisteren niet uniek natuurlijk... Maar toch...het was echt heel erg slecht. Het leek nergens op. Het lijkt ook wel alsof het de spelers totaal niets interesseert. Rajcomar voorop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat voor draken van wedstrijden ik daar gezien heb
Messi is te koop voor slechts 4 ton...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Helaas is het drama van gisteren niet uniek natuurlijk... Maar toch...het was echt heel erg slecht. Het leek nergens op. Het lijkt ook wel alsof het de spelers totaal niets interesseert. Rajcomar voorop.
Donny de Groot was zelfs voor FC Zwolle haalbaar, daarmee zou ik al heel erg tevreden zijn. Het is al gauw beter dan Rajcomar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Messi is te koop voor slechts 4 ton...![]()
Volgens mij is het aantal van 200 ook wel gehaald.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Er waren wel een kleine 200 man volgens mij hoor.
Jou niet gezien DG![]()
Idd, leuk grapje over Thijs vd Meulen trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens mij is het aantal van 200 ook wel gehaald.
Onderling gezeik? Ik heb er niets van meegekregen en was er ook niet bij betrokken. Heb jij er wat meer van gehoord dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Idd, leuk grapje over Thijs vd Meulen trouwens![]()
Na de wedstrijd trouwens onderling gezeik![]()
![]()
Is je dvd van afgelopen siezoen al af?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Vanaf mijn kant gezien schat ik het op +/- 150
Yeahinho waar blijft de foto van deze week???
Hmm, valt toch een beetje tegen als je het zo ziet...quote:
Yeaninho had zijn dienblad niet opgeruimdquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb er niets van meegekregen eigenlijk. Maar het zal vast nergens op slaan inderdaad.
Wij zijn ook niet echt meer in Maastricht geweest, alleen even een hapje eten en wat tanken. Het kenteken van Yeahinho noteren? Waar is dat goed voor dan? Hebben jullie daar de boel gesloopt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |