Het moet haast wel dat er wat verstokte communisten in het bestuur zitten.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat is bij Den Bosch ook al een tijdje aan de gang. Er mogen geen negatieve spandoeken op gehangen worden.
Mijn broertje had vorig jaar tegen NAC een spandoek gemaakt met de tekst:
Liever de minuut stilte verstoren dan in Breda geboren
maar die mocht hij niet mee naar binnen nemen.![]()
![]()
![]()
idd,Oss krijgen we nog 2 keer.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Jansen naar zwolle, iig beter dan naar oss en wij hebben zwolle al 1 keer gehad.
Na vanavond zul je ze nooit meer vergeten.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Wat hebben jullie vanavond centrall achterin staan? Wim Raymaekers met Jaap Davids las ik, nooit van gehoord. Ze zullen het lastig hebben tegen Gommans-Mohamadu![]()
Tot straks, heerlijke wedstrijddag![]()
Gommans en Moehamehfahbjdwie?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Wat hebben jullie vanavond centrall achterin staan? Wim Raymaekers met Jaap Davids las ik, nooit van gehoord. Ze zullen het lastig hebben tegen Gommans-Mohamadu![]()
Tot straks, heerlijke wedstrijddag![]()
Na vanavond waarschijnlijk nog steeds nietquote:Op donderdag 8 september 2005 13:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gommans en Moehamehfahbjdwie?
Nooit van gehoord.
Ben inderdaad niet bepaald vrolijk.....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, zo'n dikke nederlaag (4-1) wordt je niet vrolijk van. Dit gaat flink de verkeerde kant op.
Ach... We hebben een heel gezellige dag gehad.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, zo'n dikke nederlaag (4-1) wordt je niet vrolijk van. Dit gaat flink de verkeerde kant op.
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Na vanavond zul je ze nooit meer vergeten.
Jullie hebben het geluk gehad dat er vrij snel na de penalty gescoord werd en daardoor een enorme tik uitdeelde, zeker omdat de 2-0 ook snel viel. Al met al vond ik MVV niet echt veel beter dan ons, alleen spreken de cijfers dat wel tegen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:08 schreef Afunados het volgende:
Mooie opkomst van jullie kant. Ongelooflijke wedstrijd voor ons natuurlijk. Eerste helft was sfeer zwaar slecht, 2de helft was super.
Wat een ramp trouwens die Powell. Die bal direct na de gemiste penalty. Hij had overigens wel rood mogen krijgen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |