http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.114:16567/quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja over een kwartiertje, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn in de BOF server dus ik zit waarschijnlijk ergens anders.
soort van desert combat .. (oude mod voor bf1942.. ontwerpers van die mod hebben meegewerkt aan bf2).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef jpjedi het volgende:
http://dc.totalbf2.com/
das de vetste mod denk ik!...zal nog wel ff duren tot hij af is maar ja...
Die apocalypse vind ik nep met cirkelzagen enzo..fanta
Geloof dat deze mod populairder was dan het origineel van bf1942? Ik heb bijna niet anders gespeeld moet ik zeggen. Hoop wel dat we straks mod en gewoon door elkaar kunnen blijven spelen en door elkaar kunnen gooien in de maplist op de server..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:32 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
soort van desert combat .. (oude mod voor bf1942.. ontwerpers van die mod hebben meegewerkt aan bf2).
Heb jij DC nooit gespeeld ??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog nooit een mod gespeeld. Ik vermaak me altijd prima met het origineel. Een beetje wat de boer niet kent dat speelt ie niet...
Nope. Ik speelde in die tijd eigenlijk alleen maar single player games en ben toen een beetje UT gaan spelen online en toen naar een Lan party geweest waar ik SoF en BF1942 heb gespeeld en sinds dien speel ik bijna alleen nog maar multi player en alleen maar de originele uitvoeringen van Battlefield + Addons. Heb heel veel Vietnam gespeeld (van begin tot einde) en niet slecht ook heb 1 maand vrij hoog gestaan op zo'n ranking site.quote:
Ik heb eigenlijk BFV nooit gespeeld..is dat echt gaaf?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope. Ik speelde in die tijd eigenlijk alleen maar single player games en ben toen een beetje UT gaan spelen online en toen naar een Lan party geweest waar ik SoF en BF1942 heb gespeeld en sinds dien speel ik bijna alleen nog maar multi player en alleen maar de originele uitvoeringen van Battlefield + Addons. Heb heel veel Vietnam gespeeld (van begin tot einde) en niet slecht ook heb 1 maand vrij hoog gestaan op zo'n ranking site.
Ik mis de sfeer van Vietnam wel een beetjeMisschien binnenkort BFV nog eens opstarten.
PS. Ik denk niet dat DC meer is gespeeld dan het origineel, maar goed dat is wat ik denk![]()
Er waren er genoeg die het niet zo moesten hebben van Vietnam, maar ik vond het juist echt gaaf. Helaas kon ik in dat spel voor geen meter vliegen, maar het was fantastisch om in een Huey mee te vliegen en dan de muziek aan. Het spel had de sfeer van die tijd. Je kon op alle voertuigen muziek uit de jaren 60 draaien, zelfs op het scootertje, waar je dan met zijn tweeen mee dwars door de stad kon crossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk BFV nooit gespeeld..is dat echt gaaf?
klinkt best gaaf...zou het eens moeten proberen toch. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Ik heb nog ergens een `backup` liggen denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er waren er genoeg die het niet zo moesten hebben van Vietnam, maar ik vond het juist echt gaaf. Helaas kon ik in dat spel voor geen meter vliegen, maar het was fantastisch om in een Huey mee te vliegen en dan de muziek aan. Het spel had de sfeer van die tijd. Je kon op alle voertuigen muziek uit de jaren 60 draaien, zelfs op het scootertje, waar je dan met zijn tweeen mee dwars door de stad kon crossen.
Het probleem van de meeste tegenstanders van BVF, was wel dat er heel veel "heli-hoeren" waren. Sommige konden echt super goed met die dingen vliegen en schoten alles aan gort.
De gehele top van het spel speelde dan ook voornamelijk heli's op een paar na waaronder ik
Degene die heel veel bovenaan stond was BushViper en als je die opzoekt dan zie je hem ook terug in de top van BF2. Sterker nog ik denk dat hij nog een klap beter is dan Exp.Elektric.
Grootste nadeel van de BF2 Ranking is dat je alleen maar punten kunt winnen en niet verliezen. En dus hoe meer je speelt hoe meer punten je haalt.
nope,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:20 schreef dekkered het volgende:
licht de server van bof der weer uit
ach ik heb nu 3 avonden met die electric gespeelt maar zo goed issie niet hoor, hij was steeds nipt nummer 1, dus 53 en de volgende 51 enzo, aleen die gozert is 12 uur per dag online ofzo,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er waren er genoeg die het niet zo moesten hebben van Vietnam, maar ik vond het juist echt gaaf. Helaas kon ik in dat spel voor geen meter vliegen, maar het was fantastisch om in een Huey mee te vliegen en dan de muziek aan. Het spel had de sfeer van die tijd. Je kon op alle voertuigen muziek uit de jaren 60 draaien, zelfs op het scootertje, waar je dan met zijn tweeen mee dwars door de stad kon crossen.
Het probleem van de meeste tegenstanders van BVF, was wel dat er heel veel "heli-hoeren" waren. Sommige konden echt super goed met die dingen vliegen en schoten alles aan gort.
De gehele top van het spel speelde dan ook voornamelijk heli's op een paar na waaronder ik
Degene die heel veel bovenaan stond was BushViper en als je die opzoekt dan zie je hem ook terug in de top van BF2. Sterker nog ik denk dat hij nog een klap beter is dan Exp.Elektric.
Grootste nadeel van de BF2 Ranking is dat je alleen maar punten kunt winnen en niet verliezen. En dus hoe meer je speelt hoe meer punten je haalt.
Hoe weet je zo zeker dat het 1 kogel was. Het kunnen er ook 2 of 3 zijn. En als iemand je in je hoofd schiet ga je wel ook vrij snel dood 1 kogel kan dan genoeg zijn. Of een G3 die is weer sterker. Of de shotgun, daarvan is 1 kogel van een beetje dichtbij ook erg dodelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Af en toe schieten mensen me neer met een kogel (geen sniper) ik snap dat niet hoor, ik moet soms een hele rits door iemand heen knallen!![]()
Precies!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik heb nu 3 avonden met die electric gespeelt maar zo goed issie niet hoor, hij was steeds nipt nummer 1, dus 53 en de volgende 51 enzo, aleen die gozert is 12 uur per dag online ofzo,
en ik vind em super arrogant, die gast vind zichzelf te goed terwijl er veel mensen beter dan em zijn maar gewoon afentoe een potje spelen en dus niet nr 1 staan omdat ze naast hun pc nog werk of school hebben
In jou geval zou ik voor de assault unlock (G3) gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:34 schreef dekkered het volgende:
effe vraagje kon net een wapen kiezen heb ik nog niet gedaan maar welke kan ik het best kiezen volgens jullie
Naar die site was ik al een tijdje naar opzoekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
http://ubar.bf2s.com/
Voila... en op de fok! clansite ook dacht ik.
Natuurlijk heb ik jouw wel gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb nog met je in een heli gezeten @ Mashtuur... dat je mij niet gezien hebt![]()
Dat was idd aan je punten te zienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heerlijk gespeeld weer.
Het is me niet gelukt om mijn knife badge te halen, ik kwan tot 5, maar het bleek dat ik 2x een teamgenoot had gepakt, die door die tag-bug rood was.
Ik had dan misschien een slecht potje, die gast die rood was terwijl hij bij ons team hoorde moet echt een klote potje hebben gehad. Op een gegeven moment had ik het door en toen zag ik ook dat hij echt heel vaak geTKed werd.quote:
Hahaha dat zal sneu zijn voor hemquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had dan misschien een slecht potje, die gast die rood was terwijl hij bij ons team hoorde moet echt een klote potje hebben gehad. Op een gegeven moment had ik het door en toen zag ik ook dat hij echt heel vaak geTKed werd.![]()
En hij kon gelukkig niet punishen![]()
ik vind die medic gun ook waardeloos, ik gebruik aleen maar standaard kit, jammer dat het nog 3 jaar duurt voor ik de volgende gun kan unlockenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In jou geval zou ik voor de assault unlock (G3) gaan.
G3 heb je geen grenadelauncher meer onder je gun, maar je krijgt er 1 van de krachtigste en nauwkeurigste wapens voor terug. Nadeel is ook dat je minder kogels hebt, maar als je veel dood gaat is dat geen probleem![]()
Ik heb zelf een beetje spijt dat ik de medic unlock heb genomen. Ook al is dat wapen beter dan het standaard US medic wapen, ik vind hem niet veel prettiger dan het standaard MEC of China medic wapen.
Je moet in ieder geval niet te veel verwachten van de unlocks. Ik speelde in het begin heel veel medic dus ik gebruikte mijn unlock veel, maar nu gebruik ik hem nog maar zelden.
tis de server ze waren er aan bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Battlefield pleurde spontaan uit![]()
Of lag het aan de BOF server....................
eerst doneren dan pas mag jij mee denken....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens DOE ASTUBLIEFT FF URBANS ONLY OP ONZE SERVER WANT DIE ANDERE MAPS KOMEN ME STROT UIT dat moest ik ff zeggen
Ja fox.... wat heb ik je nou gezegd??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
eerst doneren dan pas mag jij mee denken....
en I-spy...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Sickert het volgende:
nee tis een server met leuke FOK! mensen
Ik ben sinds vandaag maar Fokker, dus weet nix van het verhaal van I-spyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
en I-spy...
Je vergeet hem bijna te noemen![]()
Meestal gaat het om niks. Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef jarjarbinks_01 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag maar Fokker, dus weet nix van het verhaal van I-spy![]()
Ga eens snel naar VBL toe.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:28 schreef Sickert het volgende:
eerst doneren dan pas mag jij mee denken....
|*DING*|quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:59 schreef Sickert het volgende:
je kan merken dat de vakantie bijna over is het begint hier rustiger te worden...
uit: Maandsalaris van 2500 euro: niet veel?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:
¤ 2500 is een hoop geld en de meesten hebben dat gewoon niet.
Zelfs beginnende juristen of andere academici als ze ergens stage gaan lopen of hun eerste baan krijgen.
Ik verdien trouwens zonder te overdrijven...redelijk en zit boven het eerder genoemde bedrag voor hetgeen ik moet doen.
Je haalt de woorden uit mijn mond....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Sickert het volgende:
ho ho das t enigste goede aan die jongen
Zolang Ajax maar doorgaat.... dit is een belangrijke wedstrijd (sportief als financieel)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Droopie het volgende:
Gelukkig zijn er meer mensen die Johan heten en Feyenoord een warm hart toedragen.
Nieuw??? Was je BF2 naam?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:52 schreef King_of_cubes het volgende:
Net ff op de fok! server gespeeld.Meteen ook een zilvere medaille binnengehaald
![]()
wow 2 keer gequote door de grote man onder onsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
[..]
|*DING*|
Ja daar ben ik dan weer vanuit het zonnige Italie. Vriendin ligt even lekker te slapen en ik ben even achter de PC gekropen om te kijken hoe het zou gaan met mn PC bestelling en wat andere lopende zaken.
@Kievit, balen van die kaart zegDie wilde ik eigenlijk ook gaan halen als ik geld over zou houden. Ach, geld overhouden in Rome is eigenlijk ook een echte Utopie.
Heb iig weer dubbel gelegen om de afgelopen paginasBen benieuwd hoe het met TGS afloopt, wil wel graag vrijdag lekker afhuren, lijkt me cool en anders gaan we gewoon proppenschieten op t plein ervoor ofzo
![]()
Naja goed, veel plezier nog allemaalen Ispy Ajax supporter
Ach ja dat hoort er ook bij he
![]()
eh wah!!! kom maar, kom maar, kom maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut Ajax
Zondag gaan jullie eraan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |