Ik heb naar een andere kamer moeten verhuizenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik had er gister een op kamerBen iets van 5 keer gestoken
Heb em om 1 uur 's nachts dood moeten slaan
Het is ook net dat ene boek wat ze controlerenquote:
Het was best een mooie strijd, hij vloog de hele tijd om me heen om mijn aandacht af te leiden, en soms ging hij weer op de muur zitten, ik brande toen zijn pootje eraf (whehhe, owned) toen viel hij op de grond en kon ik hem de genadeklap toebrengen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:36 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zo, zeker van achter aangevallen?![]()
Leuk is dat he, dan voel je je toch wel even machtig, of niet, he? ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was best een mooie strijd, hij vloog de hele tijd om me heen om mijn aandacht af te leiden, en soms ging hij weer op de muur zitten, ik brande toen zijn pootje eraf (whehhe, owned) toen viel hij op de grond en kon ik hem de genadeklap toebrengen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij
Check signature Pekel
Zeker, menselijke superioriteit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Leuk is dat he, dan voel je je toch wel even machtig, of niet, he? ja.![]()
Maarrrr, wie is Bjorn Kuipers?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij
Check signature Pekel
byequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
Ik ga even weg. Tot over... een halfuurtjevoor Sarah en Imberr
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
Ik ga even weg. Tot over... een halfuurtjevoor Sarah en Imberr
Als je zo'n mug vergelijkt met met de mens.....:o Stel je voor dat zo'n kutbeest even groot was als de gemiddelde mens, hij zuigt zo je hoofd leeg, net als Cellquote:
quote:
lol, dan heb je gelijk geen hoofd meer over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Als je zo'n mug vergelijkt met met de mens.....:o Stel je voor dat zo'n kutbeest even groot was als de gemiddelde mens, hij zuigt zo je hoofd leeg, net als Cell![]()
Gelukkig gebeurt zoiets alleen in Limburgquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, dan heb je gelijk geen hoofd meer over.
Of dat bij jou nou erg wordt gevonden is een tweedequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, dan heb je gelijk geen hoofd meer over.
Goeie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of dat bij jou nou erg wordt gevonden is een tweede
das voor Jamaisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:49 schreef Chanandler het volgende:
Tennis?
Newbiequote:
jij bent newbier dan ik dus oogjes toe en droom maar lekker verderquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
jij bent newbier dan ik dus oogjes toe en droom maar lekker verder![]()
Yep, ik ging met jou mee, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef Ayaxola het volgende:
Morgen lekker allemaal voetbal kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |