Euhm, hebben jullie een HOWTO nodig ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
... zouden we dat niet moeten zijn dan?
Misschien kan het ook komen omdat ik er 3 weken niet wasquote:
Waar was je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan het ook komen omdat ik er 3 weken niet wasEn daarnaast is het fok-dpc team ook erg gezellig
Feestje dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat mij er aan herinnert dat ik hier ook al weer bijna 2 jaar zit.
quote:Op dinsdag 23-08-2005 om 18:37 is de status van uw bestelling met bestelnummer 018557 veranderd naar verzonden. Uw bestelling is naar het opgegeven afleveradres verzonden. U kunt de afhandeling van de zending door TPG Post volgen via onderstaande link.
quote:Vandaag hebben wij de onderstaande zending voor u gereedgemaakt en met TPG Post naar u verzonden. Deze zending, die uit 1 collo bestaat, kan vanaf woensdag bij u worden aangeboden
2 weken workshop ergens in Cape Cod (2 uur van Boston) voor 70 grad. students, was er voor een demonstratie van onze software. Was wel interresant. Daarna een weekje vakantie met mn vriendin: met de auto door connecticut, new hampsheare en maine. Mijn eerste speedingticket in de USA; wel apart hoor om van de snelweg te worden gehaald door een state trooperquote:
Dar heb ik ook al mee mogen makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
2 weken workshop voor 70 grad. students, was er voor een demonstratie van onze software. Was wel interresant. Daarna een weekje vakantie met mn vriendin: met de auto door connecticut, new hampsheare en maine. Mijn eerste speedingticket in de USA; wel apart hoor om van de snelweg te worden gehaald door een state trooper![]()
Eens!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
iig; zoiets had/heb ik hier
wil ik puntjes op de i ofzo, of é, moet ik eerst tb-indeling naar nl veranderen
* Sjowhan gaat plat. Tot morgen maar weer
Mogge boef!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ola Marty
[..]
vandaag komt het binnen(althans, hoop ik
)
Jump heb jij geneukt dat je zoquote:
Ja die bruiloft wanneer hadden ze die geplant?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef SHERMAN het volgende:
Die zullen er vast wel aan zitten te komen.
En een bruiloft.
Welk pakket dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ben verdorie bang dat mijn pakket niet vandaag aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |