Nou das dan toch goed.. hoeft je geen pasta te halen.. gewoon het bescherm stickertje er af halen.. dan heb je de echte plakkerd. dan koeler op je cpu plakken.. (als cpu natuurlijk in het moederbord zit) en draaien maar.. even de temp goed in de gaten houden.. is die normaal dan gewoon zo laten.. mocht die wat aan de hoge kant zijn kun je de stikkerd er af proberen te halen en dan met past gaan knoeien.. of een normale koeler kopenquote:
Ga denk wel in de toekomst een andere koeler + betere koelpasta halen, maar op dit moment (nog) nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:16 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou das dan toch goed.. hoeft je geen pasta te halen.. gewoon het bescherm stickertje er af halen.. dan heb je de echte plakkerd. dan koeler op je cpu plakken.. (als cpu natuurlijk in het moederbord zit) en draaien maar.. even de temp goed in de gaten houden.. is die normaal dan gewoon zo laten.. mocht die wat aan de hoge kant zijn kun je de stikkerd er af proberen te halen en dan met past gaan knoeien.. of een normale koeler kopen
Dat moment zou ik maar al te graag meemaken... Dat uitslapen mij gaat vervelen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef VeerMans het volgende:
gaat ook vervelen
Geloof me na 10 weken vakantie heb je dat uitslapen ook wel gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat moment zou ik maar al te graag meemaken... Dat uitslapen mij gaat vervelen...
10 weken vakantie...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef Giem het volgende:
[..]
Geloof me na 10 weken vakantie heb je dat uitslapen ook wel gehad
Zat die geeneens bij je kaart?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm.. even gezocht op een converter DVI > Dsub, bij mycom kost deze al 15 euro
Heb de doos nog niet geopend, maar zal ernaar zoeken. Hoop 't wel, 't is van de zottem dat ik xtra geld moet neertellen dan tochquote:
Bij mijn Sapphire zat die er bij. Dus het lijkt me sterk dat ze dat bij Asus niet zouden doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb de doos nog niet geopend, maar zal ernaar zoeken. Hoop 't wel, 't is van de zottem dat ik xtra geld moet neertellen dan toch
goedemorgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef BlueCurl het volgende:
ochtend isook ik ben weer wakker na een heerlijk nachtje slapen
![]()
Jump ze heeft lekker geslapen zonder jouquote:
Voor mij nog morgequote:
Bij mijn asus zat er wel een bij.. dus ik weet wel zeker ook bij hem..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mijn Sapphire zat die er bij. Dus het lijkt me sterk dat ze dat bij Asus niet zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |