Dat weet ik wel zeker.. op een gegeven moment wil je ook wel eens wat doen..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:48 schreef VeerMans het volgende:
gaat ook vervelen
ahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja vakantie hé... was gisteren een beetje laat geworden.. lol
Waarom dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:00 schreef Marty26 het volgende:
Sjowhan gaan eens cool pasta halen!
kan die zijn pc in elkaar zettenquote:
Die zit in mijn server, beste bodjes als je niet te veel performance verwachtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:57 schreef Giem het volgende:
Trouwens kent iemand dit merk (moederborden) : ECS EliteGroup?
Linkje naar moederbord
aaah.. zat er geen pasta bij de koelers.. of zo'n plak strip die je moet verwijderen.. zo niet lijkt me erg slordig.. alle koelers doe ik heb gehad zat koelpast bij..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
kan die zijn pc in elkaar zetten
ik heb een ecs gehad, met via chipset. Nadeel van (kan ook aan mij liggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:57 schreef Giem het volgende:
Trouwens kent iemand dit merk (moederborden) : ECS EliteGroup?
Linkje naar moederbord
zit op me werkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:00 schreef Marty26 het volgende:
Sjowhan gaan eens cool pasta halen!
er zit idd een stickerzooi opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef Giem het volgende:
[..]
aaah.. zat er geen pasta bij de koelers.. of zo'n plak strip die je moet verwijderen.. zo niet lijkt me erg slordig.. alle koelers doe ik heb gehad zat koelpast bij..
Ik koop dan ook bijna alleen zalman![]()
Mmm vreemd.. heb met sisoft getest en ik score bovengimiddeld.. Ik had dit bord nog ergens liggen van een duron 700 en ik kreeg laatst die stukke pc waar moederbord van was overleden dus ik denk pleur die Athlon XP 2000+ op dat bord en we zien wel.. eerst alleen draaien op 1.25 gig.. na verschillende bios updates liep hij netje op 1.67 gig..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Die zit in mijn server, beste bodjes als je niet te veel performance verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |