quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Jelief het volgende:
Ow ennuh, wij (mijn lief en ik) gaan vanmiddag vanmiddag even langs de publieksdienst van de gemeente.....Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Jelief het volgende:
dank,we gaan vooral geen truttige dingen doen, het gaat allemaal niet qua ceremonie en feest enzo niet zoveel voorstellen. Plan is om in Nunspeet te trouwen we wonen in Haarlem daar is nog plek om gratis te trouwen, ik hoef geen ambtenaar die mij verteld wat ik hem heb verteld, en dan lunchen in Elspeet in een hotel-achtig iets waar we al jaren komen.
hmm dat wordt nog wat, met dikke buik in een trouwjurk. Nee ik denk dat we met zijn twee de stad in gaan en wat nieuws kopen. Misschien trouwen we wel 'gewoon' in spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat ga je aan trekken wel iets bruiderigs ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef danosa het volgende:
Wij komen niet meeten, want het is feest hier in de stad en we gaan daaaaaansen
hahaha wat dacvht je van hier dikke buik en over 2 weken en 3 nachtjes slapen is het hier zoverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:56 schreef Jelief het volgende:
[..]
hmm dat wordt nog wat, met dikke buik in een trouwjurk. Nee ik denk dat we met zijn twee de stad in gaan en wat nieuws kopen. Misschien trouwen we wel 'gewoon' in spijkerbroek![]()
Deze 'ouder' heeft inderdaad zaterdagavond nog op een tafel staan dansen en is gevraagd of het serieus 'aan' was tussen mijn man en mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
[..]
Zaterdag natuurlijk!
Er zijn van die dagen in het jaar dat ouders nog uitgaan jah![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W ~ H ~ T
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Voelen jullie je ook altijd zo bekeken door die mevrouw tegen over je![]()
nog maar zo kort jahquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
Mousy sterkte!
Jelief gefeliciteerd
Evenstar: Nog maar zo kort?Damn dan mag ik wel op gaan schieten met kadootje verzinnen
Bij van Haren hele leuke slofjes kinder slofjes, maar die bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef moussy het volgende:
Danosa, Boris was 3...
Kan iemand mij vertellen waarom er nu geen sloffen worden verkocht?Het enige wat ik tegen kwam was vanaf maat 30
Ik heb wel een hele gave winterjas voor René gekocht voor 5 eurolang leve de uitverkoop
Wat moeten Myrthes billetjes in ons albumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:09 schreef Ladybos het volgende:
Als het weer een beetje mee wil zitten kan ze hem vast gebruiken LB, ik zal er een foto van maken voor je plakboek (lekkere Myrthe-billetjes !)
Nee man, nu ben je vét stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Luchtbel het volgende:
M'n nieuwe telefoon is te blits voor me
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:18 schreef Luchtbel het volgende:
Ja vooral die schoenmaatconvertor ofzo, echt handig
Ik begrijp dat je de functie 'bellen' nog niet gevonden hebt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:24 schreef Luchtbel het volgende:
Wilt u een thema installeren???
Nou gewoon iets met opbellen leek me wel leuk
Ja die willen we wel zien natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef moussy het volgende:
Ow god, wat ben ik blij met mijn simpele nokia 2650
Ik maak trouwens straks wel ff een foto van de mega-dure-jas
3quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef moussy het volgende:
Danosa, Boris was 3...
Ik kan al wel opnemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je de functie 'bellen' nog niet gevonden hebt?
Omgerekend he, ik bel nu meer, omdat ik toch die 500 minuten per maand heb (voor ¤2,50)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef jessie het volgende:
Zo hallo!!!! Dat is mijn bedrag per 2 maanden bij kpn!!!!
Nee, in die 500 minuten vallen de gesprekken van mijn telefoon naar een vaste lijn en naar álle lijnen van telfort.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef jessie het volgende:
Moussy, Geer zit hier op de achtergrond dat je de eerste tik wel steeds betaal ofzo?
ik ben sociaal.. volgens de werklui een die je nog weinig ziet..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:07 schreef livelink het volgende:
Graag. Ik ben al vanaf 4.30 op en heb geen koffie in huis, dus je had het op geen beter moment kunnen aanbieden![]()
hier dus niet.. gierige oudjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:14 schreef livelink het volgende:
Lijkt me toch ook niet meer dan logisch om mensen een kopje koffie of ander drinken aan te bieden. Ik heb juist het idee dat werklui helemaal overspoeld worden met koffie altijd.
Ik heb dat abbo ook gehad en ga 'm weer nemen als ik op mezelf ga. Het werkt met een cashback-systeem, dus dat je geld terugkrijgt zodra je het abbo hebt afgesloten. Je krijgt gewoon wel maandelijk een rekening met abbo-kosten en eventuele belkosten (was bij mij zo'n 14-16 euro per maand), maar dat moet je dus verrekenen met die cashback die je in het begin krijgt (en je krijgt geloof ik de eerste 3 mnd geen abbo-kosten).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, in die 500 minuten vallen de gesprekken van mijn telefoon naar een vaste lijn en naar álle lijnen van telfort.
Ik betaal dus wel alle 0800 en 0900 nummers en zo en de nummers van bijv. orange. Maar bijna iedereen in mijn omgeving heeft dit telfort abboIk betaa natuurlijk ook voor de sms'jes en zo, maar daar zou je bijv. 50 sms'jes per maand er bij kunnen nemen voor (nog eens) 2,50
Ik heb nu dus echt een 2,50 abbo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb dat abbo ook gehad en ga 'm weer nemen als ik op mezelf ga. Het werkt met een cashback-systeem, dus dat je geld terugkrijgt zodra je het abbo hebt afgesloten. Je krijgt gewoon wel maandelijk een rekening met abbo-kosten en eventuele belkosten (was bij mij zo'n 14-16 euro per maand), maar dat moet je dus verrekenen met die cashback die je in het begin krijgt (en je krijgt geloof ik de eerste 3 mnd geen abbo-kosten).
Het is dus niet zo dat je maandelijks maar een rekening krijgt van 2,50.
Ik snap ook niet dat we thuis nog een vaste lijn hebben, iedereen heeft bij ons Telfort, dus we zouden echt wel goedkoper uit zijn. Ik baal inmiddels wel dat ik nu Orange heb trouwens.
Ik heb nu 1 abbo door laten lopen, we hebben 2 van die telfort dingen. Voor dat 2,50 abbo moetje iedere keer een nieuwe nemen, en dus krijg je steeds een nieuw nummer. Niet handig dus, omdat je ieder jaar iedereen weer moet vertellen dat je een nieuw nummerhebt. Voor 1 nummer betalen we nu 6,75 per maand, geen cashback of wat dan ook en dan hebben we ook weer die 500 minuten. Aan 150 minuten zou ik te kort hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt een 2,50 abbo.
Sim only van Vodafone, 150 belminuten voor 2,50. Korting wordt door Vodafone al berekend, dus geen cashback.
Hier in de omgeving in elk geval nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:14 schreef livelink het volgende:
Lijkt me toch ook niet meer dan logisch om mensen een kopje koffie of ander drinken aan te bieden. Ik heb juist het idee dat werklui helemaal overspoeld worden met koffie altijd.
taart is ook were overdrevenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier in de omgeving in elk geval nietOverigens kregen wij ooit een half uur, waarin beslist niet was gewerkt, maar twee kopjes koffie met slagroomtaart waren verorberd, tegen weekendtarief gefactureerd. Daar sta je dan, met je goeie gedrag. Dus ik weet niet wat ik zou doen, heb hier nog geen werklui over de vloer gehad, maar dat vond ik toen behoorlijk asociaal nee, hij was dus geen hele dag bezig geweest, een uurtje of zo.
Nou ja, als je het toch in huis hebt, zo dachten wij toenquote:
Nou ja, dat was op zich niet zo gek, omdat het weekend wasquote:en had je die gebak en koffie niet gegeven had je waarschijnlijk nog weekend tarief gefactureerd gekregen.. heel vervelend![]()
Heb je gelijk in, maar je kunt het vrij moeilijk van tevoren vragen (wilt u een kopje koffie, het uurtarief is voor u? Nah...), dus ik neem denk ik liever het zekere voor het onzekere, want het zijn hele bedragenquote:maar ik dnek maar zo de een is a de ander niet en van die asocialen heb je er altijd wle tussen zitten![]()
daar zit dan ook het grote verschilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar ik snap je wel ach nu scheelt ik hoef het uurloon ook niet te betalen .. woningbouw vetaalt![]()
Hoe ik het voor elkar kreeg weet ik dat kwam ineens een rekening binnen van Telfort. Gsm-web zegt dat de fout bij hun ligt, maar we moesten hem wel betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:06 schreef moussy het volgende:hoe krijg je dat voor elkaar
Wij hebben het nu voor 1 foon al bijna 3 jaar en voor de andere bijna 2 jaar en nooit gelul gehad.
Maar ik begreep dat jij ook al eens problemen had gehad met wehkamp. Ik heb laatst een bestelling niet gekregen, vermissingsbrief ingevuld en teruggestuurd en alles was afgehandeld.
Jaaaaaaaaaaa mên nu wil ik ook weer een nieuwe telefoon! Mijn ouwetje heb ik ook via GSMweb trouwens. Wat kost die ladyphone eigenlijk? *kwijl* roze *kwijl*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:48 schreef dutchie het volgende:
Moussy, de olifant in een porseleinkast
LB, ik ben dus wel gezwicht voor die Samsung E530. Ookal wilde ik dus AB-SO-LUUT geen ladyphone en al HE-LE-MAAL geen roze. Had mijn oog laten vallen op de V3 van Motorola en de Nokia 7270 (dat klapmodel uit diezelfde serie waar die van jou in zit). Maar Motorola staat bij nog steeds bekend als gebruikersonvriendelijk en de Nokia had geen MP3-speler. En tada dat truttige ding van Samsung wel. Heb hem zelfs in het roze besteld.![]()
Eerder al eens telefoon via GSMweb gehad en geen slechte ervaring mee. Hopelijk nu ook niet.
Ik heb geen mailtje van je gehad! Had je 'm gewoon naar m'n Gmail gestuurd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:54 schreef Luchtbel het volgende:
Geeft niks Dutch past wel bij je emotrutimago
Syrena heb je al boeken uitgezocht? En had je m'n mailtje daarover gehad?
Ja man! Met m'n boekenwinkeltjevoorleescentrumtoekomstdroom en dat je me moest toevoegen op msn want ik wilde op de hoogte gehouden wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb geen mailtje van je gehad! Had je 'm gewoon naar m'n Gmail gestuurd?
Ik ben halverwege weer gestoptMijn kinderboeken ben ik nog niet aan begonnen, ik wil eerst graag een boekenrestauratiecursus gaan doen omdat de meeste boeken van voor WO II zijn en een beetje uit mekaar vallen.
AHH!! DAT is het wat me zo tegenstaat aan die telefoon!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:57 schreef moussy het volgende:
Kan je nu ook je cyclus weer bijhouden in de nieuwe ladyfoon?
Ik heb deze
[afbeelding]
Met ingebouwd inlegkruisje
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja man! Met m'n boekenwinkeltjevoorleescentrumtoekomstdroom en dat je me moest toevoegen op msn want ik wilde op de hoogte gehouden wordenik voelde me al afgewezen
![]()
Ik blijf voorlopig hier werken (ik aas op een tutorenbaantje nl.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef clauwheee het volgende:
Hé Syrena dat wist ik nog niet! Een hele opluchting, lijkt me. Wanneer weet je dat dat BA-diploma doorgaat? En wat ga je nu doen, eerst nog blijven werken waar je nu zit?
Zouden ze wel een lontje gehad hebben eigenlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
Tja Troel, het is echt dat korte lontje lijkt het wel he.
Het heeft nog acht maanden geduurd hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Zouden ze wel een lontje gehad hebben eigenlijk?![]()
Was dat vanaf de conceptie of vanaf de geboortequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Het heeft nog acht maanden geduurd he
Denk je dat de moeder een kort lontje heeft door haar opvoeding, of dat ze de baby verkeerd opvoedde?quote:Toch denk ik dat het een gevolg is van onze maatschappij waarbij kinderen maar van alles moeten en vooral niet zichzelf mogen zijn en af en toe flink bleren.
misschien zelfs wel beidequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:58 schreef poemojn het volgende:
Ja dat korte lontje snapte ik maar hiermee:
[..]
Denk je dat de moeder een kort lontje heeft door haar opvoeding, of dat ze de baby verkeerd opvoedde?
wel een modegevoelig kleurtje, maar wel lekker fris!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:18 schreef clauwheee het volgende:
Mijn telefoon nog ff:
[afbeelding]
je betaald eigenlijk het gewone bedrag, maar toen je het abonnement afsloot kreeg je een groot bedrag op je rekening gestort, waat gelijk staat aan al die maanden korting, zodat je maar 2,50 per maand betaald.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef jessie het volgende:
Cashback systeem ik snap ut niet?
Je betaald dus meer als die 2.50 per maand? Wie kan t me helder uitleggen. Op die site's snap ik er al helemaal niks van
'quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:08 schreef jessie het volgende:
Cashback systeem ik snap ut niet?
Je betaald dus meer als die 2.50 per maand? Wie kan t me helder uitleggen. Op die site's snap ik er al helemaal niks van
5 euro bij hans textielquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:12 schreef Troel het volgende:
mooie jas!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef jessie het volgende:
(knippie)
Zo met Bo (in prinsessenjurk) naar de bieb.
Ja das waar, maar ik ben dan ook een lime- en groen freak, al jaaaaaarenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:01 schreef Troel het volgende:
[..]
wel een modegevoelig kleurtje, maar wel lekker fris!
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:25 schreef dutchie het volgende:
Wij zijn volgens mij net zo gadget-geil als de gemiddelde man.
Hiervoor had ik een c35 i, die heb ik ruim twee jaar gebruikt, nu is hij in gebruik door een kennis van mij. Mijn vader heeft ook een c35 i, gebruikt hem inmiddels al een jaar of drie. Mijn moeder heeft een M35 en die heeft altijd shit gehad met batterijen, maar dit is de enige telefoon die het in haar handen nog altijd heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:31 schreef _evenstar_ het volgende:
siemenseens maar nooit weer.. met siemens moet je geluk hebben maar de meesten die ik ken die siemens gehad hebben hadden hetzelfde probleem.. na ene jaartje doet je batterij nog maar een half uur tijdens bellen.. dan is de batterij op.. kun je hem een hele nacht opladen
![]()
en bellen als die an het opladen is verlengt het bellen met een kwartier .. maar heb ook wle van ene paar gehoord die er juist heel tevreden over waren.. dus siemens is volgens mij of ideaal of ruk
waarom het zo uitgebreid in de media zetten. Zo weet die man in Libie toch straks dat ze eraan komen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef clauwheee het volgende:
Voor de mensen die de telegraaf niet lezen:
http://telegraaf-i.telegr(...)0050824_5/pagina.php
Je kunt het niet lezen, want dan moet je betalenmaar even ook om jullie op de hoogte te houden. Eind september gaan ze. Spannend. Eng.
Ja dat weet ik ook niet zo goed, wat ik net al aangaf. Ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:03 schreef Troel het volgende:
[..]
waarom het zo uitgebreid in de media zetten. Zo weet die man in Libie toch straks dat ze eraan komen?
misschien wel, maar ik wist he tnog niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet zo goed, wat ik net al aangaf. Ik wist het ook niet.
Maar goed, hij kan weinig doen, want hij zit inmiddels vastIk dacht dat ik dat al eens gemeld had, sorry
Met dank aan BliksemSchigt.quote:Grootouders wanhopig op zoek naar ontvoerde Isra (4)
’We gaan nu ZÉLF naar Libië!’
Gruwelijke moord op moeder schokte Nederland
door JAN COLIJN
GOOR/PEIZE, woensdag
Vrijwel wekelijks pendelen ze op en neer tussen hun woonplaats Peize en Den Haag. Dat alles met maar één doel: Ger en Clary van der Burg hopen ooit nog eens hun kleindochtertje Isra in de armen te kunnen sluiten, de kleuter die vorig jaar door haar vader Hasèn werd ontvoerd naar diens vaderland Libië. Vandaag wordt Isra vier jaar oud, maar opa en oma Van der Burg hebben nog steeds geen enkel levensteken van het kleine meisje vernomen.
De hoop van Ger en Clary is nog altijd gevestigd op de stille diplomatie. Vandaar het wekelijkse overleg met ‘Den Haag’. ,,We willen nu echter zelf naar Libië, liefst deze maand nog”, zegt oma Van der Burg.
Er ging een golf van afschuw door ons land toen duidelijk werd op welke gruwelijke wijze Marisse van der Burg, kapster in het Twentse dorpje Goor, door haar ex-vriend Hasèn A. van het leven was beroofd. De vrouw was van top tot teen gewikkeld in plakband. Als een mummie. In een ultieme poging probeerde ze Hasèn nog op andere gedachten te brengen: ‘I love you’, zei ze voordat hij haar ogen en mond afplakte met de tape. Het waren haar laatste woorden. Marisse stierf een langzame verstikkingsdood.
Hasèns twee handlangers die hielpen met de kidnap, onder wie zijn nieuwe vriendin die zich tijdens de reis naar Libië uitgaf als de moeder van Isra, zijn intussen in Nederland veroordeeld tot jarenlange celstraffen. De kwade genius ontsprong echter de juridische dans en zit in zijn vaderland.
Omdat Libië de internationale verdragen omtrent kinderontvoeringen niet heeft ondertekend, heeft het weinig zin de autoriteiten daar te vragen om uitlevering van Hasèn. Het is nu de zogenoemde stille diplomatie die haar werk moet doen. Een langslepende, veelal frustrerende procedure, waarbij de betrokkenen veelal in het duister tasten over wat er zich daadwerkelijk achter de schermen afspeelt. Om de autoriteiten in het moslimland niet te veel tegen de haren in te strijken, gebeurt alles immers in het diepste geheim.
Voor Ger (56) en Clary (55) van der Burg is het dan ook vooral gissen in welk stadium zich de onderhandelingen bevinden: ,,Maar we hebben wel degelijk de indruk dat er wat gebeurt. Vorige week nog hebben we een gesprek gehad met de directeur-generaal van Buitenlandse Zaken en we pendelen veelvuldig op en neer naar Den Haag. De mensen zitten dus heus niet stil.”
Hasèn zou al die tijd al vast worden gehouden. ,,Dat is wat wij via-via hebben gehoord. Maar er is niemand die het wil bevestigen. De grote vraag is dan ook waar Isra verblijft. Nee, niet bij de familie van Hasèn. Die mensen hebben we ooit ontmoet. Kort na Isra’s geboorte waren ze speciaal voor haar naar Nederland overgekomen. Dat waren hele fatsoenlijke mensen. Heel anders dan die Hasèn.”
Beide grootouders willen innu op korte termijn zelf naar Libië. Niet om er zelf te gaan lopen zoeken, want dat heeft volgens Clary van der Burg niet zo veel zin: ,,Het is een land, waarover we ons hebben laten vertellen dat je het kunt vergelijken met het Oost- Duitsland van voor de val van De Muur. Iedereen doet maar wat. Toch willen we er naar toe. Om de situatie nu eens met eigen ogen te bekijken.”
Volgende kolom
•Ger en Clary van der Burg zijn op zoek naar hun kleindochter Isra (inzet).
FOTO: JOS SCHUURMANS
Hoop doet leven. De grootouders verzamelen alle informatie die ooit over Isra en hun dochter Marisse is verschenen. ,,Krantenknipsels, foto’s, alles. We hopen haar dat ooit te kunnen laten zien. Zodat ze weet dat we alles in het werk hebben gesteld om haar te vinden. Want, mocht ze in Libië blijven, dan moet zo’n hoogblond meisje zich in zo’n land op een dag toch af gaan vragen wat eigenlijk haar achtergrond is. Wellicht gaat ze dan zelf op onderzoek uit.”
De Groningse oma gelooft niet dat het voor Isra – nu ze al een jaar weg is uit ons land – steeds lastiger wordt om de cultuurkloof tussen Libië en Nederland te overbruggen: ,,Ik denk dat ze zich moeiteloos aan zal weten te passen.”
Intussen proberen Ger en Clary het leven van alledag weer op te pikken. Zo goed en zo kwaad als dat mogelijk is. Deze maand is het een jaar geleden dat hun dochter in koelen bloede werd vermoord. En dús komen er weer allerlei nare herinneringen boven. ,,We hebben ontzettend veel steunbetuigingen gehad. Kaarten, gedichten. We hebben nog overwogen die dag een soort herdenkingsdienst te houden. Uiteindelijk hebben we daarvan afgezien. Je gaat dan toch al die ervaringen herbeleven. En ik wilde die afschuwelijke dag niet nog eens meemaken.”
,,In plaats daarvan hebben we samen met vrienden gevaren op de Friese meren. Met het bootje dat we een week voordat Marisse werd vermoord, hadden aangeschaft. Je moet als ouders immers toch verder. Al varend vergeet je dingen. Het water werkt helend.”
Kan ook wel kloppen hoor, dat ik het nog niet gemeld had, want het is en blijft onzeker allemaal. Maar volgens de berichten moet ie nu ongeveer 2/3 maand vast zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef Troel het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik wist he tnog niet.
nope... als je dat eenmaal gewend bent ben je heel verwend!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ja die bussendat mag nooit verloren gaan
Verdenking van moord en ontvoering. Schijnt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:16 schreef DaanBanaantje het volgende:
maar maar maar waarom zit ie vast dan?
Beloven jullie dan wel om er ook zo'n mooi gratis Otazu-sieraad bij te bestellenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef dutchie het volgende:
Ja E.T. jij wil ook geen roze. Net als dat ik geen ladyphone wilde en HE-LE-MAAL geen roze. Dus jij ook niet.
Ow daar viel nog wel overheen te komen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef kozakken het volgende:
Hee Clauwhee! Goed hoor!![]()
Maar eh.. wat waren nou eigenlijk je hoofdredenen? (of heb ik daar zo vreselijk overheen gelezen)
Las aan het begin wel iets over niet eten, pauzes etc.
Wat ontzettend lief! Het gaat ook goedkomen met dat kleine grietje, dat moet. Maar zulke berichtjes als de jouwe geven soms net ff dat stukje meer vechtlust en hoop. Ook moeilijk uit te leggenquote:Ik leef erg mee met Isra en met al je familie en jou. Woon zelf daar dicht in de buurt en vind het zo onbegrijpelijk. Vorige week dacht ik opeens "en nu gaat het goed komen met die kleine". Zo stom om te schrijven. Maar eigenlijk wil ik je gewoon zeggen dat ik ook veel aan jullie en dat kleine pukkie denk.
Als er dan iemand is die hem niet wil, dan wil ik hem welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:09 schreef piglet het volgende:
[..]
Beloven jullie dan wel om er ook zo'n mooi gratis Otazu-sieraad bij te bestellen![]()
Ik geef dat ding ook altijd die opdracht alleen hij doet het nooit uit zichzelfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef Luchtbel het volgende:
de stofzuiger alle zooi laten opzuigen
Ik ken wel iemand die eventueel wel geinteresseerd zou zijn. Maar dat is niet iemand van Fok, maar als je dus echt niemand zo gek krijgt, houd ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sjonge niemand is dol op Kloontje geloof ik
Ik zei net tegen de kleine Nee Nee (toen hij aan de "nep"openhaard wilde zitten) ineens nee nee uit dat kleine mondje van hem...
Klopt, kloontje in om te kotsenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sjonge niemand is dol op Kloontje geloof ik
Komt ook weer iets "nieuws"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:24 schreef clauwheee het volgende:
Sowieso wel fijn inderdaad dat er weer leuke programma's op tv komen! Idols inderdaad ook, BB, TV Makelaar, Het Blok en andere woonprogramma's en veel sport! Ik vermaak me dan wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jonnetje op 24-08-2005 17:28:05 ]W ~ H ~ T
volgens mij wel... ze is zo stilquote:
Ik zag LBtje in gedachten al met de deegroller klaar staanquote:
Die is wel erg bijzonder. Is zo'n rood kruisje duur?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef easy-going het volgende:
Ja, maar nu wil ik ook ff pimpen met mijn telefoon hoor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Die is wel erg bijzonder. Is zo'n rood kruisje duur?
na het gesteggel vorige keer over welke avond 't moest worden is bij mij blijjkbaar de verkeerde dag blijven hangen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Ow sjips E.T., daar gaat je vrije avond!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
na het gesteggel vorige keer over welke avond 't moest worden is bij mij blijjkbaar de verkeerde dag blijven hangen..![]()
zo ff bellen wanneer 't dan ook alweer wel was ..
hij deed het niet hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Die is wel erg bijzonder. Is zo'n rood kruisje duur?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen moetje... een willetje.
Zeggen we niet!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef poemojn het volgende:
Wat leuk BE, gefeliciteerd!Wanneer?
Hij doet het niet helaasquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Spin hier wel geluid aan doen dan, zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |