quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Jelief het volgende:
Ow ennuh, wij (mijn lief en ik) gaan vanmiddag vanmiddag even langs de publieksdienst van de gemeente.....Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Jelief het volgende:
dank,we gaan vooral geen truttige dingen doen, het gaat allemaal niet qua ceremonie en feest enzo niet zoveel voorstellen. Plan is om in Nunspeet te trouwen we wonen in Haarlem daar is nog plek om gratis te trouwen, ik hoef geen ambtenaar die mij verteld wat ik hem heb verteld, en dan lunchen in Elspeet in een hotel-achtig iets waar we al jaren komen.
hmm dat wordt nog wat, met dikke buik in een trouwjurk. Nee ik denk dat we met zijn twee de stad in gaan en wat nieuws kopen. Misschien trouwen we wel 'gewoon' in spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat ga je aan trekken wel iets bruiderigs ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef danosa het volgende:
Wij komen niet meeten, want het is feest hier in de stad en we gaan daaaaaansen
hahaha wat dacvht je van hier dikke buik en over 2 weken en 3 nachtjes slapen is het hier zoverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:56 schreef Jelief het volgende:
[..]
hmm dat wordt nog wat, met dikke buik in een trouwjurk. Nee ik denk dat we met zijn twee de stad in gaan en wat nieuws kopen. Misschien trouwen we wel 'gewoon' in spijkerbroek![]()
Deze 'ouder' heeft inderdaad zaterdagavond nog op een tafel staan dansen en is gevraagd of het serieus 'aan' was tussen mijn man en mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef danosa het volgende:
[..]
Zaterdag natuurlijk!
Er zijn van die dagen in het jaar dat ouders nog uitgaan jah![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W ~ H ~ T
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Voelen jullie je ook altijd zo bekeken door die mevrouw tegen over je![]()
nog maar zo kort jahquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
Mousy sterkte!
Jelief gefeliciteerd
Evenstar: Nog maar zo kort?Damn dan mag ik wel op gaan schieten met kadootje verzinnen
Bij van Haren hele leuke slofjes kinder slofjes, maar die bedoel je toch ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef moussy het volgende:
Danosa, Boris was 3...
Kan iemand mij vertellen waarom er nu geen sloffen worden verkocht?Het enige wat ik tegen kwam was vanaf maat 30
Ik heb wel een hele gave winterjas voor René gekocht voor 5 eurolang leve de uitverkoop
Wat moeten Myrthes billetjes in ons albumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:09 schreef Ladybos het volgende:
Als het weer een beetje mee wil zitten kan ze hem vast gebruiken LB, ik zal er een foto van maken voor je plakboek (lekkere Myrthe-billetjes !)
Nee man, nu ben je vét stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Luchtbel het volgende:
M'n nieuwe telefoon is te blits voor me
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:18 schreef Luchtbel het volgende:
Ja vooral die schoenmaatconvertor ofzo, echt handig
Ik begrijp dat je de functie 'bellen' nog niet gevonden hebt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:24 schreef Luchtbel het volgende:
Wilt u een thema installeren???
Nou gewoon iets met opbellen leek me wel leuk
Ja die willen we wel zien natuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef moussy het volgende:
Ow god, wat ben ik blij met mijn simpele nokia 2650
Ik maak trouwens straks wel ff een foto van de mega-dure-jas
3quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:25 schreef moussy het volgende:
Danosa, Boris was 3...
Ik kan al wel opnemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je de functie 'bellen' nog niet gevonden hebt?
Omgerekend he, ik bel nu meer, omdat ik toch die 500 minuten per maand heb (voor ¤2,50)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:53 schreef jessie het volgende:
Zo hallo!!!! Dat is mijn bedrag per 2 maanden bij kpn!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |