Tja, gladde nep soul? Wetend dat ze iets van 15 weken op 1 hebben gestaan met End of the Road? Had gekundquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:43 schreef wyccie het volgende:
Huh? Waarom wordt er 2 keer Boyz II Men gegokt en kom ik met Blur op de proppen???
Dat zit qua tijd meer in de buurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:46 schreef ranja het volgende:
Hm. Good charlotte?
Ze zijn ontstaan uit de overblijfselen van een poppunk-band... (quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef Charmian het volgende:
een poppunkband die aan gladde nepsoul doet...werkelijk geen idee![]()
ik vind het niks maar dan ook helemaal niks. Slappe zeikmuziekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:16 schreef peaceman het volgende:
Zeer overschatte band vind ik. Headliner op Rock Am Ring![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ladies and gentlemen..
it's Moron number 5
Het is nog wel zo'n geniale titel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:31 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet dat het die b-kantjesverzamelaar van Gomez is (met die Beatles-cover erop) en dat 'shopping trolley' in de titel staat, maar een veel specifiekere titel ken ik verder niet.
'Getting Better' is van The Beatles.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is nog wel zo'n geniale titel!
Beatles cover? Was me niet opgevallen....![]()
quote:.s latest single, "
" has entered the official U.K. Top 10 singles chart at position No. 5. In addition, "
" has topped the Top 40 Rock Singles chart.
"", taken from the classic
album "
", was originally released as a single in July 1983 and reached No. 12 on the U.K chart. It has long been a live favorite and is a particular highlight of the current tour which is based around the band's first four albums.
Iggy kopt de voorzet van _evenstar_ vakkundig in.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the trooper volgens mij?
Omdat je bang was dat je anders vanavond een heel topic moest lezenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom moest ik eerst een kop thee halen en daarna op m'n gemak bijlezen in het Lowlands-topic?![]()
Nee, omdat ik altijd MyAT van onder naar boven bijlees....ik had moeten weten dat ik eerst even m'n punten moet scoren in trivia natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat je bang was dat je anders vanavond een heel topic moest lezen![]()
Sssssssssssst, ik moet eerst even wakker worden.......quote:moet jij niet werken by the way...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |