quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
Canadese bands?
Controller.controller
Magneta Lane
Uncut
Metric
Heart
NoMeansNo
Stars
Glass tiger
Godspeed you black emperror
Tragically Hip
Ik dacht dat dat zo onderhand wel voor zich sprak, niet dus.....quote:
sommigen vermelden t expliciet, vandaar wellicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo onderhand wel voor zich sprak, niet dus.....
Zal het er voortaan gewoon weer netjes bij vermelden...
Welke 2 providersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef lubje25 het volgende:
Goedemiddag allemaal, wat een stilte hier. Ik ben weer terug,na ruzie met 2 providers hebben we eindelijk weer internet en kan ik gelukkig weer muziektrivia-en. Nog redelijk vermoeid na Lowlands ben ik er weer klaar voor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee-vp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Vindaloo het volgende:
De bekendste bezetting is met John, Craig, Duke, Kirk & Mike
We stapten over van Wanadoo naar Scarlet maar daar is het echt een zooitje. Na heel veel gezeur , lange telefoongesprekken etc toch maar opgestapt om weer terug naar wanadoo te gaan. Na een week of twee toch eens opgebeld. Volgens de haar computer konden we niet via wanadoo internet op. Terwijl we daar al abonnee op waren notabene.quote:
Hoiquote:
Ik heb gehoord dat het downloaden "niet zo goed" zou moeten zijn. Klopt dat? Het zou de snelheden niet halen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hoi
Wij hebben al een traject van 2 weken upgrade naar Versatel 20 Mbit + plus klotevoetbal achter de rug maar internet ho maar. En dat voetbal mogen ze houden.![]()
Voorlopig heb ik 0 Kb up en 0 Kb down dus ik kan het niet zeggen. Gelukkig zijn er nog buren met accesspoints zonder beveiliging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het downloaden "niet zo goed" zou moeten zijn. Klopt dat? Het zou de snelheden niet halen...
We zitten nu bij KPN, was allemaal geen probleem daar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik raad xs4all aan
KPN had ook iets fout doorgegeven aan xs4all (waarvan ik niks wist). Toen kwam ik erachter, xs4all opgebeld en zij hebben voor alles betaald en alles met KPN geregeld. Zonder gezeur
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef Gambolputty het volgende:
Maar dan moet ik mijn wireless USB wel uit het raam hangen dus bij regen geen internet...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
waar hang je een wireless dan aan op? of laat je 'm zweven
Ik had aangegeven dat ik een gratis monteur wou (ivm actie xs4all), hebben ze niet doorgegevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
We zitten nu bij KPN, was allemaal geen probleem daar.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dag mensen van Digital corner..weten jullie misschien waar ik MUZ Trivia kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |