Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:24 schreef Frollo het volgende:
Wacht even, begrijp ik nou goed dat er een forum over Fok bestaat?
Fok!discussiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:24 schreef Frollo het volgende:
Wacht even, begrijp ik nou goed dat er een forum over Fok bestaat?
Da's niet liefquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Nickthedick het volgende:
Kunnen we niet regelen dat die hele shit wordt volgespammed?
Stoutquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Nickthedick het volgende:
Het was ook een retorische vraag.quote:
Ik heb ergens gelezen dat als je een site vol spamt, er dan iemand bij een Internet provider wordt ontslagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Nickthedick het volgende:
En elke keer als een belletje rinkelt krijgt een engeltje haar vleugels.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat als je een site vol spamt, er dan iemand bij een Internet provider wordt ontslagen.
En dat terwijl ik juist een vriendje van Ollie ben.quote:OllieA. Iemand omschreef hem ooit als een semi-intellectuele vlooienwipper, vond ik wel typerend.
Jamaar dat was je ook van Sjunquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ik word er gequote
[..]
En dat terwijl ik juist een vriendje van Ollie ben..
Oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo yvonne, ik ben het, IR, de allemansvriend.
Dat krijg je als je reclame gaat maken voor radiozenders in je icoonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef Joene het volgende:
ik heb zelfs geen topique hier op fok, hopen dat er 27 oktober wel iemand aan denkt
Ik ben alleen maar een snol, sloerie en ene hoerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:56 schreef Monidique het volgende:
Jazekerweldegelijk.
Een opsomming: Monidique is een naprater, een schepsel, een vaandeldrager, een meeloper, een Lutschlolly, van adel, 20+, thuiswonend, maagd, links, een onderkruipsel die met trollen en likken zich weg door Fok baant, met vlagen best origineel, behalve dan als die de VS gaat bashen, dan is die een hol vat, een sukkel, een niets toevoegend figuur, een traditionele katholiek, die het geloof van zijn voorvaderen verruilde voor de sociaaldemocratische religie, een prevelende misdienaar en een stemmig meezingende koorknaap.
Constructieve kritiek dus.
Er was ook nog iets met alcohol, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen maar een snol, sloerie en ene hoer
Heb jij er nog steeds geen een?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef nietzman het volgende:
Hoe links, werkloos, uitkeringstrekkend en dus tijd te veel hebbend moet je overigens zijn om met zoiets te komen?
Wat ik zeg, the usual.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Er was ook nog iets met alcohol, toch?
Doet niks, toch niet die oudbakken babies met heineken foto hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd. Want als je naar jouw jeugdfoto's kijkt...
[afbeelding]
Dat topic is ook al bijna 3 weken doodquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:41 schreef SunChaser het volgende:
Calvobbes wel
Jij bent dus echt passé
Ja, over mij zijn ze al uitgeluld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat topic is ook al bijna 3 weken dood
Goh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Intergalactrick het volgende:
Potver, ik hoor er niet bij.
gequootquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ik word er gequote
Ja, dat heb ik weer... een allemansvriend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo yvonne, ik ben het, IR, de allemansvriend.
Dat blijft toch maar lullig, je hebt niet eens een eigen subforum, allemansvriend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik weer... een allemansvriend.![]()
NareAap.
![]()
op het slotje na ben ik het met je eenschquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:58 schreef splendor het volgende:
Gewoon negeren die rotzooi, werkt nog altijd het beste, totaal geen aandacht aan besteden. Slotje svp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |