En het misstaat je niet eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:16 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Eindelijk valt mij eens de eer ten deel een semi-bikkeltijd topic te mogen openen..
Echte mannen vatten zoiets nimmer nooit spontaan sportief op. Die plassen hun territorium af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:19 schreef Tijn het volgende:
Kijk hoe sportief ik het opvat. Een echte man.
Hmm. Dan is het misschien maar goed dat ik voor vanavond een eind brei aan het semi-bikkelen. Ik slaap doorgaans uiterst slecht in urine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echte mannen vatten zoiets nimmer nooit spontaan op. Die plassen hun territorium af.
woarquote:
WAT HEB JE DAN GEDAAN VANAVOND?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:00 schreef broer het volgende:
Ja! Ook *meldt*.
Echter zonder het bier en de wodka red bull.
Vooruit dan maar. Ik heb een gedeelte van de avond getapt dus precies kunnen draaien wat ik wilde. En in die tijd kon ik gratis bier drinken. En verder heb ik ook nog fijn gepraat met mensen. Dus ideaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:03 schreef broer het volgende:
Ik weet het. Zonder bier is het een verloren avond. Het spijt me dat ik je teleurstel.
Aanvaard mijn oprechte excuses.
Dat klinkt helemaal ideaal. Ik heb nog een paar euro uitgegeven (nou ja, feitelijk niet, want het stond op m'n drankkaarten maar toch). En ik ga nu ook slapen. Een fijne nachtrust, broer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:09 schreef broer het volgende:
Klinkt als een leuke avond, I.R. En al zul je het niet geloven: ondanks het gebrek aan bier was die van mij ook leuk. En ik ga hem nu afsluiten met een uurtje of wat slaap.
Truste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |