quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
jij vindt pijpen leuker dan gepijpt worden ?
Och...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Maarrrr... pijpen is leuker dan gepijpt worden.
ik vind het beide wel watquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zouden er ook vrouwen zijn met een bef-obsessie? Ik ben biseksueel en ik heb weinig ervaring op dat vlak maar ik zou nooit een afspraak maken puur om een vrouw te mogen beffen. Om gebeft te worden misschien wel als ik single zou zijn maar da's weer een andere zaak.
en zou jij een andere man pijpen ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef Jodocus het volgende:
[..]
Wat heeft single zijn nu te maken met de wens eens flink gebeft te worden door een ander dan je partner? Je geeft aan dat je bi bent ingesteld: dan zou het logisch zijn dat je je laat beffen door een spannende date....!
![]()
nou voor een miljoen dollar wil ik wel eens door de zure appel heen bijten hoorquote:
Misschien gewoon je ogen dicht doen en er verder niet aan denkenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Averon het volgende:
Nee! Niet bijten!
Maar, door een man gepijpt worden?
heerlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 10:33 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Misschien gewoon je ogen dicht doen en er verder niet aan denken![]()
Ja, maar dat is toch wat anders dan waar het hier over gaat denk ik. Aanraken zelf is geen probleem.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:39 schreef Averon het volgende:
Er zijn kleiner stappen, vraag me af bijvoorbeeld, een MMV trio, zou je DP doen? Das echt zo'n beetje ongemogelijk zonder die andere kerel aan te raken.
Ligt eraan hoe je aanraken opvat. Iets vastpakken of per ongeluk tegen elkaar aan stotenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:45 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch wat anders dan waar het hier over gaat denk ik. Aanraken zelf is geen probleem.
Nou, ik zou daar geen probleem mee hebben hoor. Gewoon aanraken gebeurt toch ook in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je aanraken opvat. Iets vastpakken of per ongeluk tegen elkaar aan stoten
Ik wil wel, maar de mogelijkheid deed zich nog niet voor, maar ja ik tel eigenlijk niet mee aangezien ik Bi ben,quote:Op woensdag 1 november 2006 10:36 schreef sanger het volgende:
is er overigens al iemand die aan zijn wens heeft toegegeven?
Maar in het dagelijkse leven pak je iemand zijn jodokus niet beet........toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:05 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Nou, ik zou daar geen probleem mee hebben hoor. Gewoon aanraken gebeurt toch ook in het dagelijks leven?
Als iemand geen handjes ( vrij ) heeft help je m toch wel bij het pissen?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar in het dagelijkse leven pak je iemand zijn jodokus niet beet........toch?
Maar een MMV trio is dan ook niet dagelijkse bezighedenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef FUFR het volgende:
ik denk dat als je aan een MMV begint dat niet zoon probleem moet hoeven zijn..
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:28 schreef Averon het volgende:
Sex op zich is geen dagelijkse bezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |