en heb je het al gedaan ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:26 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Haha, daar zit wat in ja. Nog tips voor de beginnende man die het voor het eerst doet?![]()
Tjonge zeg.. ik doe helemaal nietsquote:
waarom niet ? dacht dat dat je plan wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Tjonge zeg.. ik doe helemaal niets![]()
Lees mijn posts maar eens naquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet ? dacht dat dat je plan was![]()
Dat heet tietennijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef Mister_Maikel het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die zeggen dat ze geen bi zijn, maar wel heel graag naar borsten van andere vrouwen gluren. Ook geven sommigen toe dat als ze een paar mooie borsten zien ze het liefst ook aan zouden willen raken.
Volgens mij meld hier zich een vrijwilligerquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
je vroeg advies om het een keer te gaan proberen dus ...
en jij ook dus ....quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
Beiden in Utrecht... ik zie een match..
zolang je maar niet je tandjes gebruiktquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:37 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Volgens mij meld hier zich een vrijwilliger![]()
ik bedoelde eigenlijk jij en hemquote:
ik stel alleen een date tussen jullie voorquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef Onno_Quist het volgende:
Het lijkt wel een date topic te gaan worden.. doe dat lekker ff in de PM ofzo.
Kom je mij ook een keer pijpen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef Onno_Quist het volgende:
Het lijkt wel een date topic te gaan worden.. doe dat lekker ff in de PM ofzo.
Dat was volgens mij zóó 1999quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Precies, of op http://dating.fok.nl/
twijfelen en niet pijpen is ook zo 1999. maar goed ontopic: wat trekt je aan als je geen homo bent ?quote:
dat is niet waar! beide is leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Maarrrr... pijpen is leuker dan gepijpt worden.
jij vindt pijpen leuker dan gepijpt worden ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een kwestie van smaak.
Bij wijze van spreken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |